Categories: خدمات توالت فرنگی

آیا شما به دنبال خرید یک توالت فرنگی جدید هستید؟

اگر چه احتمال دارد آسان رسد اما ما به شما پیشنهاد میکنیم که پیشین از خرید مقاله ذیل را بخوانید .

آیا شما به دنبال خرید یک توالت فرنگی تازه هستید؟ . / خدمات توالت فرنگی

توالت فرنگی : اندازه گیری

مطمئن گردید که دستشویی جدیدبا فضای دستشویی شما مدل باشد . برای انجام این کار مسافت ی دربین دیوار پشتی توالت و مرکز تخلیه ویا پیچ و مهره هایی که دستشویی را در کف نگه میدارد را میزان بگیرید . خوب تر است قبل از برداشتن توالت قدیمی , اندازه گیری را انجام دهید .

گونه های دستشویی خارجی : یک یا این که دو قطعه

سرویس بهداشتی ها در نوع های یک یا این که دو قطعه ساخته میگردند . بیشتر آنان دو قطعه میباشند به‌این صورت که کاسه به مخزن متصل است . عموما دستشویی خارجی دو قطعه از یک قطعه ارزانتر است البته تلاش هر دو شبیه است هرچند دستشویی خارجی یک قطعه راحت خیس منزه میشود .
امروزه سرویس بهداشتی خارجی وال هنگ یا این که دیواری مدل دیگری از دستشویی خارجی است که در منزل های امروزی دوچندان دوست داستنی است . خدمات توالت فرنگی

کاسه دستشویی خارجی :

کاسه دستشویی خارجی به دو صورت دایره ( گرد ) و بیضی می‌باشد ./ خدمات توالت فرنگی  معمولا کاسه های بیضی ۲ اینچ از کاسه های گرد بلند خیس می باشند و راحتی بیشتری دارا هستند . کاسه های سرویس بهداشتی گرد ارزانتر بوده و شایسته ترین مورد برای فضاهای کوچک میباشد . طول کاسه به صورت کلی در میان ۱۴ تا ۱۵ اینچ از مرحله به بالا ( سوای صندلی ) میزان گیری میشود , اما در کاسه های بزرگتر برای راحتی وقابلیت دسترسی خوبتر طول صندلی فی مابین ۱۶ تا ۱۹ اینچ در حیث گرفته می شود .
مخازن سرویس بهداشتی خارجی و سیستم فلاشینگ :
نسبتاً تمام سرویس بهداشتی های خارجی گنجایش مخزن شبیه دارا هستند . در هنگام گزینش مخزن , شما می بایست میزان روزنه فلاشینگ و محل قرار تصاحب کردن اهرم فلاشینگ را در لحاظ بگیرید . روزنه فلاشینگ که در راس مخزن واقع شده‌است , به وسیله اهرم فلاشینگ فعال شده و آب را آزاد می نماید . هر چه روزنه بزرگتر باشد , میزان جریان آب بیشتر است . اهرم های فلاشتانک در طرف جلو و یا این که بالای مخزن قرار دارا هستند . در زمینه‌ی سیستم گرانشی فلاشتانک نیز معمول ترین و بی آلایش ترین سیستم , از وزن آب برای فشار فلاشینگ به کار گیری می نماید .
صندلی سرویس بهداشتی خارجی :
بیشتر سرویس بهداشتی های خارجی دارنده قطعات غیر وابسته می‌باشند . بدین مفهوم که صندلی آن جدا می شود و شما میتوانید با اعتنا به رنگ دستشویی صندلی متبوع خویش را تعیین نمایید . صندلی سرویس بهداشتی به دوصورت دایره ( گرد ) و بیضی میباشد . سعی نمائید شایسته ترین و راحت ترین را گزینش نمایید . رفع بوی بد چاه فاضلاب خاقانی اصفهان

خدمات توالت فرنگی

آیا دستشویی خارجی مورد قابل قبولی است؟ /خدمات توالت فرنگی

تا جایی که می‌توانید از سرویس بهداشتی خارجی به کار گیری نکنید اما خانم های حامله در زمان بارداری خویش برای مراقبت تندرست ستون مهره ها و پیشگیری از کمر درد می‌توانند از سرویس بهداشتی اهل ایران به کار گیری نکنند .

دستشویی خارجی ;

کادو غرب برای شرقی هاست . امروزه اهل ایران ها هم همانند غربی ها به‌این گونه از دستشویی ها رغبت متعددی نشان می دهند تا جایی که در بعضی از هتل ها و منزل های گران قیمت کشور‌ایران , به کارگیری از دستشویی سنتی اهل ایران حذف شده است!

خوب تر است بدانید به کارگیری مضاعف از دستشویی خارجی از نگاه بهداشتی مضرات بخش اعظمی داراست و آدم را مبتلا بیماری های صعب العلاجی , نظیر کولیت یا این که قولنج روده می نماید . چاه بازکنی هروی

بیشترین تفاله طعام در «سیگموئید» روده بزرگ انباشته می شود و در صورتیکه این عضو مورد فشار مطلوب قرار نگیرد , عملیات دفع به راحتی صورت نخواهد گرفت .

استعمال از دستشویی خارجی باعث می شود که فشار واجب بدین عضو وارد نیاید و همین فرمان در دراز مقطع موجب پیدایش بیماری های مرتبط با روده بزرگ می شود .ولی در به کار گیری از دستشویی های سنتی اهل ایران ; مخصوصا در صورتی سنگینی تن را روی پای چپ در اختیار بگذاریم , در دست کم زمان اجابت مزاج صورت خواهد گرفت ./خدمات توالت فرنگی در‌این‌صورت روده کاملا , تخلیه می شود .

در آوردن اجسام از چاه توالت و فاضلاب آرژانتین مرکز تهران
لطفا به این مطلب رای دهید:
[تعداد: 0    میانگین: 0/5]
مدیر سایت

Share
Published by
مدیر سایت
Tags: توالت فرنگیخدمات توالتخدمات توالت فرنگی

Recent Posts

ارائه خدمات لوله بازکنی مولوی

 اگر می خواهید از خدمات لوله بازکنی مولوی استفاده کنید با گرفتن تماس با یکی از نیروهای لوله بازکن متخصص…

3 سال ago

راهکار های طلایی برای رفع گرفتی لوله فاضلاب حمام

قطعاً هرنوع گرفتگی با مشکلاتی همراه است اما گرفتگی در محدوده رفع گرفتی لوله فاضلاب حمام و سرویس بهداشتی وضعیت…

3 سال ago

آفتابه انواع آن و کارایی آن

با وجود این که امروزه در سرویسهای بهداشتی از شلنگ استفاده می شود که در مدل های استیل و یا…

3 سال ago

آموزش روش تبدیل توالت فرنگی به ایرانی + کلیپ آموزش

گاهی ممکن است توالت فرنگی در قسمتی از ساختمان نصب شده باشد و می خواهند آن را به توالت ایرانی…

3 سال ago

آشنایی با انبر مشکل گشای فاضلابی و کارکرد آن

 انبر مشکل گشا فاضلابی یا به اصطلاح انبر فاضلابی یک وسیله بسیار ساده و در عین حال پر کاربرد می‌باشد…

3 سال ago

آیا بازکردن لوله با جوش شیرین موفقیت آمیز است؟

بازکردن لوله با جوش شیرین،سرکه،نمک از روش های سریع و کم هزینه  برای خانم های خانه دار است. بازکردن لوله…

3 سال ago