Categories: تعمیر کولر آبیتهران

۸ توصیه برای استفاده از کولر آبی

محیط پوشال‌هاي کولر از نظر پرورش باکتری و قارچ مضاعف مستعد است , نیز از نگاه دما و نیز مواد غذایی و رطوبت به مقدار کافی حالت برای رویش قارچ‌ها فراهم است , که‌این باکتری‌ها مي‌توانند بیماری‌هاي تنفسی در اشخاص منزل ساخت نمایند .
با گرم شدن هوا و نزدیک شدن به تابستان تعیین یک وسیله سرمایشی مطلوب همواره یکی‌از دغدغه‌هاي ما است , به علاوه که در جمهوری اسلامی ایران معمولا مردمان از اوایل خرداد ماه مبادرت به فعال‌سازی کولر‌هاي منازل مي‌کنند . سرویسکار کولر آبی تهران تولید ترموستات محیطی رادیویی کولر آبی توسط پژوهشگران کشور

به نقل از دنیای اقتصاد , در شهرهای گوناگون مملکت به دلیل تغییرات آب و هوایی و تفاوت‌هاي جوی جور وسیله سرمایشی که مورد استعمال قرار مي‌گیرد متعدد است , همان‌طور که تا قبل از این نیز توضیح دادیم , کولرهای گازی مطلوب ناحیه آب و هوایی گرم و مرطوب‌اند و کولر‌هاي آبی رنگ برای بخشها معتدل مناسب‌اند . تعمیرات کولر آبی تهران

ولی به صورت کلی صاحبان آپارتمان‌هاي کوچک و نقلی همواره استعمال از کولرهای آبی‌رنگ را ترجیح مي‌دهند , به دلیل آنکه نیز هزینه‌هاي کمتری برایشان ساخت مي‌کند و نیز این که کولر گازی برای فضاهای کوچک خیلی عملکرد ندارند , براین اساس شما هنوز نیز با وجود تکنولوژی بالاتری از آن شاهد کاربرد این جنس در مرزوبوم می‌باشید .

کلید هوشمند کولر آبی‌رنگ

کلید هوشمند برای کولر‌هاي آبی رنگ مزایای بخش اعظمی دارااست , شما مي‌توانید توسط این وسیله دمای مطلوب برای محیط تعریف نمائید , مي‌توان دمای محیط را بوسیله دماسنج محاسبه فرمایید , این کلید با در اختیار گرفتن میزان آب مصرفی کولر از هدر رفتن بی‌رویه آب پرهیز مي‌کند , مصرف انرژی الکتریکی را توسط تهیه و تنظیم زمانسنج کاهش مي‌یابد , همینطور قدمت قطعات الکترونیکی مثل , الکتروموتور و پمپ آب آن بسیار مي‌شود , به این دلیل‌که در قبال جدا و وصل شدن برق هنگام قطعی ناگهانی برق مقاومت دستگاه را ارتقا مي‌دهد و در غایت این که از کم آب شدن پوشال‌ها خودداری کرده و دیرتر حاد مي‌شوند .

بد نیست بدانید که کلید هوشمند کولر آبی‌رنگ به شما قابلیت در دست گرفتن از منش بدور توسط ریموت را نیز مي‌دهد . درصورتی که کولر شما کلید هوشمند نداشته باشد نیز مي‌توانید با هزینه دوچندان یه خرده آن را تهیه و تنظیم و نصب نمایید , اعتنا داشته باشید که بخش اعظمی از محصول ها مو جود در بازار دارنده ترموستات می‌باشند , البته این ترموستات برای کولر گازی مطلوب است و در حالتی‌که شما در مکانی که کولر آبی رنگ روشن باشد دماسنجی نصب فرمائید خواهید روءیت کرد که با وجو این که دما را بالا نشان مي‌دهد , هوا سرد است .

محاسن و معایب کولر آبی رنگ

کولر‌هاي آبی رنگ با وجود مزایای فراوانی زیرا قیمت ارزان دستگاه و هزینه انرژی مصرفی , راندمان سرمایش بالا و مصرف ذیل انرژی , معایبی نیز دارا هستند , در بنا شده در صورت خدمت نکردن به موقع دستگاه مبتلا اشکالاتی از قبیل ; گرفتگی پوشال و پمپ یا این که زنگ‌زدگی اجزای داخلی کولر مي‌شوند , یکی دیگر از محدودیت‌هاي کولرهای آبی رنگ محدود بودن تعیین سکو سوز‌و‌سرما است . کولرهای آبی‌رنگ مبتنی بر میزان مصرف انرژیشان یا این که در واقع میزان توان موتور دستگاه تقسیم‌بندی مي‌شوند و میزان آن‌ها هم بر این اصل تغییر تحول مي‌کند .

برندهای دوچندان متعددی اکنون در بازار کولر‌هاي آبی‌رنگ موجود است که بخش اعظم آن ها هم اهل ایران می‌باشند و مرغوبیت کافی هم دارا‌هستند , اعم از مي‌توان به سپهر الکتریک , آبسال , خزر , برفاب , انرژی و . . . اشاره نمود .

۸ سفارش برای به کار گیری از کولر آبی‌رنگ

اعتنا فرمایید هنگام خرید دستگاهی که تعیین مي‌کنید دارنده نشانه استاندارد و برچسب انرژی باشد و با اعتنا به برچسب انرژی بالاترین سعی را داشته باشد .

یک کولر مطلوب کولری است که کانال‌کشی آن مسیر طولانی نداشته باشد و حتي‌الامکان کوتاه‌ترین مسیر برای کانال‌کشی گزینش شود , درصورتی که کانال‌هاي شما بیرون از ساختمان باشد , حتما حواستان باشد توسط عایق‌کاری با پشم شیشه یا این که عایق‌هاي دیگر از گرم شدن کانال‌ها و هدر رفتن سوز و سرما در اثر تابیدن بدون واسطه فروغ و روشنایی خورشید بر آن‌ها پرهیز شود که گهگاه نصب یک سایبان معمولی بر روی کولر و شبکه نیز اثر گذار است . آشنایی با مشکلات کولر گازی 

محیط پوشال‌هاي کولر از دید رویش باکتری و قارچ زیاد مستعد است , نیز از لحاظ دما و نیز مواد غذایی و رطوبت به مقدار کافی وضعیت برای پرورش قارچ‌ها آماده است , که‌این باکتری‌ها مي‌توانند بیماری‌هاي تنفسی در اشخاص منزل ساخت نمایند .

همینطور تجزیه پوشال‌ها سبب ساز آزاد شدن مواد و گازهایی مي‌شود که علاوه بر نشر بوی بد برای تندستی هم زیان آور است . به آب مخزن کولر , محلول ضدعفونی کننده سانوسیل بیش تر فرمایید و پیشین از هر توشه به کارگیری از کولر به برهه زمانی ۱۵ دقیقه پمپ را به تنهایی روشن فرمایید تا پوشال‌ها به طور کامل تر شود .

بدنه فلزی کولر و اجزای الکتریکی آن در کنار آبی‌رنگ که باطن کولر در جریان است مي‌تواند خطر برق گرفتگی را برای شما در‌پی داشته باشد , بدین ترتیب حتما فعالیت تعمیر و فعال‌سازی آن را به اشخاص حرفه ای دراین مورد بسپارید .

یادتان باشد با اعتنا به حیطه آب و هوایی محل سکونتتان کولر تعیین نمایید , ضمن این‌که کولر بزرگ‌تر هیچ زمان به معنای رفاه و خنکی بیشتر نیست , بلکه فقط مصرف برق بیشتری به دنبال داراست .

لطفا به این مطلب رای دهید:
[تعداد: 0    میانگین: 0/5]
مدیر سایت

Share
Published by
مدیر سایت
Tags: سرویسکار کولرسرویسکار کولر آبیسرویسکار کولر آبی تهران

Recent Posts

ارائه خدمات لوله بازکنی مولوی

 اگر می خواهید از خدمات لوله بازکنی مولوی استفاده کنید با گرفتن تماس با یکی از نیروهای لوله بازکن متخصص…

3 سال ago

راهکار های طلایی برای رفع گرفتی لوله فاضلاب حمام

قطعاً هرنوع گرفتگی با مشکلاتی همراه است اما گرفتگی در محدوده رفع گرفتی لوله فاضلاب حمام و سرویس بهداشتی وضعیت…

3 سال ago

آفتابه انواع آن و کارایی آن

با وجود این که امروزه در سرویسهای بهداشتی از شلنگ استفاده می شود که در مدل های استیل و یا…

3 سال ago

آموزش روش تبدیل توالت فرنگی به ایرانی + کلیپ آموزش

گاهی ممکن است توالت فرنگی در قسمتی از ساختمان نصب شده باشد و می خواهند آن را به توالت ایرانی…

3 سال ago

آشنایی با انبر مشکل گشای فاضلابی و کارکرد آن

 انبر مشکل گشا فاضلابی یا به اصطلاح انبر فاضلابی یک وسیله بسیار ساده و در عین حال پر کاربرد می‌باشد…

3 سال ago

آیا بازکردن لوله با جوش شیرین موفقیت آمیز است؟

بازکردن لوله با جوش شیرین،سرکه،نمک از روش های سریع و کم هزینه  برای خانم های خانه دار است. بازکردن لوله…

3 سال ago