چگونه گرفتگی سیفون توالت را بازکنیم؟

دردسر ساز بودن گرفتگی سیفون دستشویی برای اعضای خانواده امری روشن است . روش های سرعت بالا لوله بازکنی سیفون در چنین قوانینی می‌تواند امداد کننده باشد . لوله بازکنی تهران حفر چاه آب و فاضلاب یوسف آباد مرکز تهران

سیفون دستشویی کجاست و کاربرش چه میباشد :

اعم از های مورد ها حیاتی و لازم که در سیستم لوله کشی مورد استعمال قرار می گیرد سیفون است . این وسیله انحنا دار با انباشته کردن یه خرده آب در خویش در مسیر لوله از ورود بوی نامطبوع چاه فاضلاب خودداری می نماید . این وسیله به صورت s بوده و در اولِ خروجی آب از دستشویی نصب می شود .

چرا سیفون حاد می شود؟

به دلیل آن که سیفون دستشویی در اولِ مسیر خط مش آب جای دارد افتادن شی فرنگی و گیر کردن آن اعم از مهم‌ترین عامل وخیم شدن و گرفتگی سیفون است . اشخاصی که به دستشویی نظیر سطل آشغال نگاه کرده و اسباب بی مصرف خویش را بهدرون آن می اندازند موجب بوجود وارد شدن این گرفتگی می گردند . نصب غیر درست سیفون سرویس بهداشتی هم می‌تواند علت گرفتگی و فساد سیفون باشد . یافت کردن عیب سیفون اولی گام در بازکردن سیفون است . پیرو به روش های گوناگون مفتوح کردن سیفون دستشویی میپردازیم .

بازکردن گرفتگی سیفون سرویس بهداشتی :

رویکرد های مختلفی برای بازکردن گرفتگی سیفون موجود هست . در حالتی‌که شی که به درون دستشویی افتاده است و موجب گرفتگی سیفون شده‌است بزرگ باشد نظیر صابون , به کار گیری از محلول های لوله بازکنی کمکی به شما نخواهند کرد . برای خارج آوردن صابون و یا این که هر شی دیگری از سیفون میتوانید از فنر لوله بازکنی به کارگیری نمائید . در صورت گرفتگی های شدید فاضلاب خوب تر است از متخصیص این امداد گرفته تا آنان با یاری دیلم , فنر لوله بازکنی برقی یا این که محلول های مطلوب مبادرت به بازکردن لوله فاضلاب نمایند . با این کا رهیچ آسیبی به لوله های شما وارد نخواهد شد .

راهنمای به کار گیری از مایع لوله بازکن

به کار گیری از مایع لوله بازکن برای رفع گرفتگی لوله های آشپزخانه , سرویس بهداشتی و گرمابه متداول ترین روش های مفتوح کردن لوله در خانه می‌باشد . گرفتگی هایی که ناشی از تجمع چربی و ذرات می‌باشند می توانندپس از مدتی شما‌را با گرفتگی شدید لوله رو به رو نمایند چون رفته رفته حجم این چربی ها و مواد بیش تر در لوله ارتقا یافته و مانعی برای عبور آب از فاضلاب می شود . لوله بازکن و تخلیه چاه در وحیدیه شرق تهران شبانه روزی

از این رو بیشتر اشخاص در بیشتر مواقع برای رفع گرفتگی لوله ی خانه خویش به به کارگیری از مایع لوله بازکن روی میاورند . در بیشتر این مورد ها هم لوله براحتی بعداز استعمال از محلول لوله بازکن گشوده می شود . البته مقابل نمیتوان از خطراتی که محلول های لوله بازکن برای اعضای خانه و لوله های سیستم فاضلاب دارا‌هستند دیده پوشی کرد .

راهنمای به کار گیری از محلول لوله بازکن :

در صورتیکه گرفتگی لوله های خانه شما شدید بوده و مکررا حادثه می افتد شاید حجم مواد گیر کرده باطن لوله دوچندان بوده و محلول لوله بازکن توان از میان بردن این رسوبات کهن داخل لوله را نداشته باشد . علت این‌که محلول های لوله بازکن در بعضا مواقع , اثرگذار واقع نمیشوند به دلیل رسوبات محکم شده باطن لوله است . در صورتی شما هم با این خلل مواجه می‌باشید به جای صرف هزینه برای خرید مایع های لوله بازکن متعدد و کار کشته از یک کارشناس بخواهید با ابزار الات منحصر به فرد مانند فنر لوله بازکن برقی , فارغ از زخم به لوله ها , گرفته لوله را از دربین پیروز شود .

در صورتی‌که که لوله های بکار رفته در خانه شما از مال چدن است اصلا از اسید های قادر برای گشودن لوله به کارگیری نکنید . برای خرید مایع لوله بازکن به مال لوله ی سیستم لوله کشی خانه و میزان گرفتگی لوله دقت فرمائید . چاه بازکنی خیابان شیخ فضل الله نوری

نکته ی دیگری که سبب ساز می شود مایع لوله بازکن به خیر و خوبی گرفتگی لوله را برطرف نکند اشکالات سیستم لوله کشی خانه هست . در شرایطی‌که سیستم لوله کشی طبق اصول نصب نشده باشد بعد از مدتی استعمال از لوله و با کوچکترین تجمع ذرات و چربی موجب گرفتگی بدون شوخی خواهد شد . پس خوب تر است برای برطرف ایراد گرفتگی لوله در اولی مجال با یک کارشناس مشاوره فرمائید .

لطفا به این مطلب رای دهید:
[تعداد: 0    میانگین: 0/5]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *