Categories: جنوب تهرانحمل نخاله و حمل مصالح

جمع آوری 4000 تن نخاله ساختمانی توسط سازمان موتوری

سازمان موتوری شهرداری قدس از مورخ ۱۰ لغایت ۱۶ آبان ۱۳۹۶ بیشتراز ۴ هزار بدن نخاله ساختمانی از مرحله شهر گردآوری کرده و به گود نخاله منتقل نمود .

جمع آوری ۴۰۰۰ تن نخاله ساختمانی توسط سازمان موتوری / حمل نخاله در جنوب تهران

اداره موتوری شهرداری قدس از مورخ ۱۰ لغایت ۱۶ آبان ۱۳۹۶ بیشتراز ۴ هزار بدن نخاله ساختمانی از مرحله شهر گردآوری کرده و به گود نخاله منتقل نمود .

به نقل از رابطه ها همگانی شورای اسلامی و شهرداری قدس ; اداره موتوری شهرداری قدس گزارش کارایی هفتگی خویش از مورخ ۱۰ لغایت ۱۶ آبان ۱۳۹۶ را گفت : تعمیر خودروی جدول شور , نصب بنرهای هدایت خودروهای حمل نخاله در چهار نقطه شهر , نصب بنرهای محل ورود ممنوع خودروهای سنگین وزن , برگزاری جلسات هماهنگ شدن با ÷لیس راهور برای برخورد و ممانعت با عبور و مرور خودروهای سنگین وزن و گردآوری صنف‌ها مزاحم با فرمان شهر دار و همیاری نیروی انتظامی بعضا از اقدامات این اداره بوده است . حمل نخاله در جنوب تهران

سوق‌دهی تانکر های فاضلاب شهری و صنعتی و فراخوان برای انتخاب اشخاص مشخص و معلوم برای به کار گیری از این تانکرها و همینطور انتخاب مکان مشخصی برای تخلیه فاضلاب ها , گردآوری و انتقال روزمره بیش تر از ۳۰۰ بدن آشغال از محل سکوی مکانیزه به گود اخترآباتد و گردآوری بیش تر از ۴ هزار بدن نخاله های ساختمانی از تراز شهر و انتقال به راس گود تخلیه نخاله و روزمره بیش تر از ۱۰ هزار متر مربع عملیات تسطیح به وسیله گریدر از سایر عمل های اداره در هفته پیشین بوده است . جمع آوری نخاله های ساختمانی از کوی آیت در شهرداری منطقه اهواز اجتماعي

سیستم مکانیزه گردآوری و حمل خاک و نخاله /  حمل نخاله در جنوب تهران

با هدف ها :

جلوگيري ازآلودگي محيط زيست .
پيشگيري از سد معبر و حادثه ها احتمالي ناشي از آن .
مشاركت شهروندان در جهت مراقبت تمیز کاری و زيبايي شهر .

روش انجام كار در اين سيستم بدين صورت است كه ابتدا شهروندان با شخصیت پیشین از انجام هر دسته تعميرات جزئي و يا عمليات تخريب ضمن تماس تلفني با ستاد ساماندهي ضايعات ساختماني درخواست باكس ( ظروف اختصاصی ) مي نمايند . آن گاه با هماهنگي واحد طرح مكانيزه باكسها بوسیله پيمانكاران به محل مورد نياز منتقل و به طريقي نصب مي شود كه سدمعبر نداشته باشد شكل ظاهري اين ظروف به مدل اي است كه مي توان به راحتي درون آن ها خاك تخليه نمود ( يك کناره كوتاه خیس از ساير حاشیه ها )

حمل نخاله در جنوب تهران

مدیریت بازیافت نخاله های ساختمانی

امروزه ارتقا روزافزون جمعیت در عالم و نیاز مبرم به تأمین احتیاجات نخستین آدم اعم از نیاز به آرامبخش , وجود کار های عمرانی را در هر جامعه دستور اجتناب ناپذیری نموده است . حجم بسیار دورریزهای ساختمانی ناشی از عمل های عمرانی ( ساخت و ساز , تعمیر , تخریب و مرمت ) موجب پیدایش مشکلات متعددی اعم از مشکلات زیست محیطی شده‌است .  حمل نخاله در جنوب تهران  با دقت به محدودیت منابع ارگانیک و مراقبت محیط زیست , با صرفه ترین استراتژی به کارگیری دوباره از دورریزهاست . مدیر مصالح قابل بازیافت دورریز ساختمانی از مهم‌ترین راهکارهای اقتصادی درکشورهاست ; چون ضمن کاهش میزان ضایعات بر به کار گیری دوباره و بازیافت آن تأکید دارااست . این پژوهش با انگیزه مدیر مصالح قابل بازیافت دورریز ساختمانی به تدوین کردن مبانی نظری مدیر دورریزهای ساختمانی و بررسی تجربیات جهانی دراین باره می‌پردازد .

ساخت مواد زاید جامد , فرآورده عمل های متعدد آدم است که امروزه با تغییر و تحول شیوه معاش و گسترش کلیه جانبه نسبت به قبلی , تغییرات متعددی داشته است . اعم از مواد زائد جامد , دورریزهای ساختمان است که روز آپ دیت بر حجم آن افزوده می شود . با ترقی علم ها و تکنولوژی , ایجاد و رئیس دورریزها هم پایین بررسی های بسیار علمی و پژوهشی قرار گرفته است .

یکی با صرفه ترین برنامه ها در رئیس دورریزهای ساختمانی , بازیافت آن هاست ; و به نظر صرفه جویی های اقتصادی و فواید محیط زیست مورد دقت قرار گرفته است .

مدیر دورریزهای ساختمانی

استفاده علم , فوت‌و‌فن , ابزار و شیوه هایی در عمل های متعدد پروژه به خواسته بررسی , تصمیم گیری , طرح ریزی , اختصاص منابع و در اختیار گرفتن مواد تولیدی اجباری ( دورریز ) می‌باشد . مطالعه موردی شهر اصفهان

هدف ها رئیس دورریزهای ساختمانی

تهیه و تنظیم دوباره کار های ساخت وساز با انگیزه پایین به :

– توسعه و گسترش زیست محیطی ( مصرف هوشمندانه منابع ارگانیک , سود وری در مصرف انرژی , محدود کردن آلاینده های زیست محیطی )
– توسعه و گسترش اقتصادی ( فایده وری بالا , مخارج کم و سود فراتر واسطه به کارگیری از دورریزها )
– گسترش اجتماعی ( ارتقاء تراز اشتغال , بهبود تندرست جامعه )
– ارتقا منفعت وری مراحل ساخت
حالت دورریزهای ساختمانی در دنیا

امروزه بینش های زیست محیطی دورریزهای ساختمانی در تمام عالم مورد دقت دوچندان قرار گرفته است ; به‌این مفهوم که بخش ساختمان هم می بایست همگام با بقیه بخشها بازیافت و به کار گیری دوباره از مصالح دورریز را مدنظر قرار دهد چون بازیافت دورریزهای ساختمانی قادر است احتیاج به انرژی و منابع ارگانیک و هم اندازه زمین ما یحتاج برای استخراج منابع و دفع بهداشتی را کاهش میدهد .

انجمن تخریب اروپا تقریب می‌زند سالانه ۲۲۲میلیون بدن آشغال در اروپا ایجاد می شود که حدود ۳۲ % ازاین میزان اکنون بازیافت می شود . تاکسی حفاظت محیط زیست در ایالات متحده هم اندازه ضایعات تولیدی ناشی از عملیات ساخت و تخریب را ( هم اندازه ½ کیلو گرم به ازای نفر – روز در سال ) ۱۹۹۶میلادی تقریب زده است .

موقعیت دورریزهای ساختمانی در کشور‌ایران

میزان تغییرات ارتقاء جمعیت در یک زمان ۱۰ساله دربین سالیان ۱۳۷۵تا سال ۱۳۸۵در چهار کلان شهر تهران , اصفهان , تبریز و شهر مشهد را نشان میدهد که با دقت بدین ارتقاء جمعیت نیاز به آرامبخش هم ارتقاء مییابد که سبب حذف منزل های با مساحت بالا و در برگیرنده نفرات کم و جایگزین شدن سوئیت های نوساز با اشغال مساحت کمتر و همینطور ظرفیت نفرات بیشتر می شود که مال این تغییرات و کار های عمرانی چیزی جز ارتقاء میزان دورریزهای ساختمانی نیست . حمل نخاله ساختمانی در تهران

ایجاد دورریزهای ساخت و تخریب در کشور‌ایران به ویژه در مقایسه با کشورهای پیشرفته , دوچندان فراتر از سایر کشورهاست .

برای مثال در کشور‌ایران میزان مصرف فولاد در سال ۲۰۰۵تا ۲۰۰۹در بخش ساخت و ساز چیزی حدود ۱۴۵۸۴۵۶۹ بدن تقریب زده شده‌است که نرخ رویش آن در سال ۲۰۰۵تا ۲۰۰۹حدود۲۱/ ۷درصد است . همینطور میزان مصرف سیمان در به عبارتی عصر مساوی ۸۲۴۸۸۲۹ بدن اعلام شده که نرخ رشدی مساوی ۱۴/۸ درصد داشته است .

لطفا به این مطلب رای دهید:
[تعداد: 0    میانگین: 0/5]
مدیر سایت

Share
Published by
مدیر سایت
Tags: حمل نخالهحمل نخاله تهرانحمل نخاله در جنوب تهران

Recent Posts

ارائه خدمات لوله بازکنی مولوی

 اگر می خواهید از خدمات لوله بازکنی مولوی استفاده کنید با گرفتن تماس با یکی از نیروهای لوله بازکن متخصص…

3 سال ago

راهکار های طلایی برای رفع گرفتی لوله فاضلاب حمام

قطعاً هرنوع گرفتگی با مشکلاتی همراه است اما گرفتگی در محدوده رفع گرفتی لوله فاضلاب حمام و سرویس بهداشتی وضعیت…

3 سال ago

آفتابه انواع آن و کارایی آن

با وجود این که امروزه در سرویسهای بهداشتی از شلنگ استفاده می شود که در مدل های استیل و یا…

3 سال ago

آموزش روش تبدیل توالت فرنگی به ایرانی + کلیپ آموزش

گاهی ممکن است توالت فرنگی در قسمتی از ساختمان نصب شده باشد و می خواهند آن را به توالت ایرانی…

3 سال ago

آشنایی با انبر مشکل گشای فاضلابی و کارکرد آن

 انبر مشکل گشا فاضلابی یا به اصطلاح انبر فاضلابی یک وسیله بسیار ساده و در عین حال پر کاربرد می‌باشد…

3 سال ago

آیا بازکردن لوله با جوش شیرین موفقیت آمیز است؟

بازکردن لوله با جوش شیرین،سرکه،نمک از روش های سریع و کم هزینه  برای خانم های خانه دار است. بازکردن لوله…

3 سال ago