Categories: حمل نخاله و حمل مصالحشرق تهران

جمع‌آوری نخاله‌های ساختمانی و آب‌های سطحی در مناطق زلزله‌زده کرمانشاه

نماینده وزارت بهداشت در بخش ها زمین لرزه زده کرمانشاه پایانی اقدامات صورت گرفته برای تامین بهداشت در‌این بخشها را شرح داد .

طیب دیرین در گفت‌وگو با ایسنا , در رابطه برنامه دستگاه‌های مسئول برای در اختیار گرفتن فاضلاب و آب‌های رها شده در بخش ها زلزله‌زده , توضیح اعطا کرد و ذکر کرد : دانش کده علم ها طبی کرمانشاه در ستاد چالش استان دراین مورد فعال است و توانسته لحاظ تمامی مسئولان استانی را به اهمیت این مورد جلب نماید . در‌این کمیته همگی مسئولان دیگر مشتمل بر آبفا و . . . به اهمیت مورد پی برده‌اند و عهدوپیمان همیاری داده‌اند تا همراه حوزه بهداشت به طوری کار نمایند که نقص‌ خاصی دراین مورد نداشته باشیم . حمل نخاله ساختمانی شرق تهران

او ادامه بخشید : ما نگرانی‌های خویش را از روش معاونت بهداشت و مدیر دانش گاه علم ها طبابت کرمانشاه به آنان منتقل کرده‌ایم . مسئولان ارشد استان هم حمایت کرده‌اند . امید‌واریم با برنامه‌ریزی‌هایی که صورت گرفته آبهای سطحی و نخاله‌های ساختمانی جمع‌آوری و اقدامات پیشگیرانه برای فصل گرما صورت پذیرد . کالج علم ها طبابت کرمانشاه برنامه‌ریزی نموده است که بیشتراز ۳۰۰ هزار مترمربع از آبهای سطحی و فاضلاب این بخش ها را با امداد یک کدام از دانشگاه‌های علم ها طبابت تهران سم پاشی نماید که‌این کار فعلا آغاز شده‌است . جنوب تهران در محاصره نخاله‌های ساختمانی

دیرین در رابطه حالت سالم آب‌آشامیدنی حیطه هم توضیح بخشید و بیان کرد : سالم آبهایی که موظف هستیم کلرسنجی آنها‌را انجام دهیم و همینطور آب‌ قابل توزیع در سیستم شبکه‌ که می‌توان آن را تست کرد , تایید می شود .

او تاکید کرد : آزمایش‌ آب‌های رها شده و فاضلاب بخش ها به طور تر و تمیز با به کار گیری از نیروهای بهداشت محیط و حوزه بهداشت به همراه اکیپ‌های دیگر انجام می‌گردد . این نیروها همت میکنند دستکم تجمع آب در بخشها وجود داشته باشد . اینک هم مشکلی از لحاظ فاضلاب و آب آشامیدنی نداریم ; زیرا این آب به طور تر و تمیز کلرسنجی می‌گردد و دانش کده هر روز دراین مورد گزارش می گیرد و برخورد تغییر تحول میزان کلر را به آبفا اطلاع می دهد .

نماینده وزارت بهداشت در بخشها زلزله‌زده کرمانشاه به‌دنبال تصریح کرد : تعداد سرویس‌های بهداشتی و گرمابه هم اینک دستکم نیاز را برآورده میکند , ولی گشوده نیز می‌توان هم‌زمان با آغاز اسکان دایم و ثبت اسکان موقت , تعداد آنها‌را ارتقا اعطا کرد . کار اسکان موقت هم بر طبق برنامه سازمان‌هایی که مسئول این کار می‌باشند در هم اکنون پیش رفتن است . ما هم در حوزه تندرست اسکان اشخاصی که نیاز بیشتری دارا‌هستند , نظیر ما‌درها آبستن و بیماران را در حق تقدم قرار داده‌ایم .

کهن , در رابطه برنامه برای پیشگیری از مارگزیدگی و عقرب‌ گزیدگی در‌این بخشها هم اذعان کرد : در بخشها گرمسیر در وضعیت معمولی هم احتمال گزش موجود است ; به همین بهانه قرار است در‌این حوزه آموزش‌هایی با یاری کارمندان بهداشت و مراقبان سالم ارائه شود . افزون بر آن بایستی پادزهرهایی مهیا شود که استان کرمانشاه از این لحاظ مشکلی ندارد . در زمینه ی دپوی نخاله هم با سازمان‌های مسئول جلساتی برگزار شده تا محل تجمع جوندگان و حشره‌ها از فی مابین رود . این سه برنامه هم به موازات نیز پیش میرود .

نماینده وزارت بهداشت در مناظق زلزله‌زده همینطور بیش تر کرد : سرویس ها خانه‌های بهداشتی که بعداز زمین‌لرزه زخم ندیده بودند , از به عبارتی روزهای اولیه بعد از زمین لرزه آغاز شده‌است . بعضا از این مرکز ها جراحت جزئی چشم بودند و قابل تعمیر می باشند . تعمیر آن ها در بیشتر شهرها به پایان رسیده و تنها چندین شهر باقی‌مانده است . از حیث فنی هم تایید شده که‌این مرکزها قابل تعمیر می باشند . ۴۷ منزل و ۹ راءس بهداشت تخریب شده بودند که اینک پیمانکار آن‌ها معین و زمین‌ها تحویل داده شده‌است . سرویس ها این مرکزها هم درون کانکس‌های جایگزین ارائه می‌گردد . حمل نخاله ساختمانی

نخاله روستاهای زلزله‌زده کرمانشاه در ۴۰ نقطه دپو موقت میشود

مدیرکل محیط زیست استان کرمانشاه با اشاره به نهایی موقعیت رئیس نخاله‌های بخش ها زمین لرزه زده , بیان کرد : قرار است نخاله‌های ساختمانی روستاها تا پیشین از پایان سال جمع‌آوری و در ۴۰ نقطه به طور موقت دپو شود .

فریدون یاوری در خاطرنشان کرد و گو با خبر نگار ایسنا , ذکر کرد : بر طبق آخری تصمیم جلسات ذی‌ربط , قرار شد نخاله‌های ساختمانی بخشها روستایی با همیاری بنیاد تسکین دهنده و دهیاری‌ها در نقاطی که از قبلی مکان یابی و بر طبق شاخص‌های محیط زیستی و بهداشتی معین شده , دپو شود .

او تعداد این مرکز ها را ۴۰ نقطه ذکر کرد و ادامه بخشید : مقرر شده تا قبلی از پایان سال نسبت به جمع‌آوری و انتقال نخاله ها به‌این ۴۰ نقطه مبادرت شود .

به گفته مدیریت کل محیط زیست استان کرمانشاه , مکان‌یابی این مرکز ها به شکلی انجام یافته که در مسافت معینی از نیز و از بخش ها مسکونی به دور باشند تا خلل محیط زیستی و بهداشتی برای مردمان تولید نشود .

یاوری تاکید کرد : این ۴۰ نقطه موقت است و بعداز آن یا این که نخاله‌ها بازیافت خواهد شد و یا این که برای دفن و دپو دایم به مکان دیگری منتقل میگردد که در رابطه مکان همیشگی دفن هم بایستی با همیاری دستگاه‌های ذی‌ربط مثل محیط زیست و کالج علم ها طبی تصمیم گیری شود .

او در رابطه نخاله‌های ساختمانی شهر سرپل ذهاب هم بیان کرد : درین شهر هم یک نقطه در کناره پروژه بیوکمپوست سرپل ذهاب برای دپو نخاله معین شده که نخاله‌ها در هم اکنون جمع‌آوری و انتقال بدین مکان است .

مدیرکل محیط زیست استان کرمانشاه اعلام کرد : پایانی تصمیمی که برای نخاله‌های شهر سرپل ذهاب گرفته شده بازیافت آن ها با همیاری شهرداری است . معاون خدمات شهري شهرداري زاهدان : کميته‌ ساماندهي نخاله‌هاي ساختماني در شهرداري زاهدان تشکيل مي‌شود

یاوری بابیان این‌که در روزهای اولِ ز‌لزله به دلیل وضعیت خاصی که وجود داشت قابلیت و امکان بررسی بر آواربرداری و دپو نخاله‌ها فقدان , تیتر کرد : در‌این روز ها تنی چند از مردمان نخاله‌های خویش را در کناره راه‌ها و یا این که پشت روستاها تخلیه کردند که قرار شده نسبت به جمع‌آوری این نخاله‌ها هم مبادرت شود .

او با اشاره به نزدیک شدن فصل گرما و مشکلات محیط زیستی و بهداشتی ناشی از وجود نخاله‌ها در لبه بخش ها مسکونی , متذکر شد : بخش اعظم نخاله‌ها از کناره منازل و محل معاش مردمان بدور شده و محیط زیست بر فرآیند مدیر نخاله‌ها بررسی دورازشوخی دارااست .

لطفا به این مطلب رای دهید:
[تعداد: 0    میانگین: 0/5]
مدیر سایت

Share
Published by
مدیر سایت
Tags: حمل نخالهحمل نخاله ساختمانیحمل نخاله شرق تهران

Recent Posts

ارائه خدمات لوله بازکنی مولوی

 اگر می خواهید از خدمات لوله بازکنی مولوی استفاده کنید با گرفتن تماس با یکی از نیروهای لوله بازکن متخصص…

3 سال ago

راهکار های طلایی برای رفع گرفتی لوله فاضلاب حمام

قطعاً هرنوع گرفتگی با مشکلاتی همراه است اما گرفتگی در محدوده رفع گرفتی لوله فاضلاب حمام و سرویس بهداشتی وضعیت…

3 سال ago

آفتابه انواع آن و کارایی آن

با وجود این که امروزه در سرویسهای بهداشتی از شلنگ استفاده می شود که در مدل های استیل و یا…

3 سال ago

آموزش روش تبدیل توالت فرنگی به ایرانی + کلیپ آموزش

گاهی ممکن است توالت فرنگی در قسمتی از ساختمان نصب شده باشد و می خواهند آن را به توالت ایرانی…

3 سال ago

آشنایی با انبر مشکل گشای فاضلابی و کارکرد آن

 انبر مشکل گشا فاضلابی یا به اصطلاح انبر فاضلابی یک وسیله بسیار ساده و در عین حال پر کاربرد می‌باشد…

3 سال ago

آیا بازکردن لوله با جوش شیرین موفقیت آمیز است؟

بازکردن لوله با جوش شیرین،سرکه،نمک از روش های سریع و کم هزینه  برای خانم های خانه دار است. بازکردن لوله…

3 سال ago