Categories: تهران

تهیه مصالح ساختمانی از بازیافت نخاله‌های ساختمانی برای اولین بار در کشور

اختراع کننده بازیافت نخاله‌های ساختمانی ذکر کرد : برای اولین دفعه توانستیم با بازیافت ضایعات ساختمانی مصالح ساختمانی تنظیم کنیم .
توانمند علیپور در کناره سیز‌دهمی نمایشگاه بین‌المللی محیط زیست در رای زنی با خبر نگار محیط زیست باشگاه خبرنگاران اعلام کرد : طرح ما بازیافت نخاله و ضایعات ساختمانی است که توانست در سال پیشین بخشی فستیوال دانش و فناوری سر گروهی جمهوری شود .حمل نخاله ساختمانی مرکز تهران خدمات نصب و تعمیر توالت فرنگی یوسف آباد مرکز تهران

او طرح بازیافت نخاله‌های ساختمانی را برنامه ای منحصر در عالم خاطرنشان کرد و افزود : در قبل کشورهای آلمان , ایالات متحده و هلند در بازیافت نخاله‌های ساختمانی قدم اکثری برداشته‌اند ولی نتوانسته‌اند مواد نخستین مصالح را از نخاله‌ها و ضایعات ساختمانی تهیه و تنظیم نمایند .

اختراع کننده بازیافت نخاله‌های ساختمانی ادامه اعطا کرد : بعد از ۸ سال کار و مطالعه توانستیم فرایند جداسازی را با استعمال از سیستم‌هایی که خودمان تغییر‌و تحول دادیم انجام دهیم و خوشبختانه سال قبلی طرح را به ثبت رساندیم .

علیپور بابیان این‌که این طرح یک پروژه زیست محیطی است اظهار‌کرد : ما توانستیم از نخاله خشت به جای پوکه به کارگیری کنیم و از نخاله بتون ماسه ایجاد کنیم و همینطور با بازیافت سنگ نمای تراورتن سنگ برای دکورا سیون داخلی ایجاد کنیم

مطالعات طرح جامع پسماند شهرستان سلماس نهایی می شود

مدیریت سازمان حفاظت محیط زیست سلماس ذکر کرد : آزاد سازی آشغال در حوالی شهر و برخی از روستاهای بزرگ سبب زشت شدن فیس طبیعت شهرستان و آلودگی و تخریب محیط زیست می‌شوند . خدمات فلاش تانک گرگان شرق تهران

به نقل از ارتباط ها همگانی حفاظت محیط زیست استان آذربایجان غربی , چهارمی گردهمایی کار تیم مدیر پسماند شهرستان سلماس برگزار شد .
این گزارش می‌افزاید , درین گرد‌همایی ابتدا نائب رئیس فرمان‌دار , مدیریت کار مجموعه مدیر پسماند شهرستان طی سخنان مبسوطی ضمن تشریح اهمیت مورد پسماندها و گونه های آن و ابلاغ مشکلات ناشی از آن ها , اظهار کرد : چهت نیل به هدف ها , کار مجموعه می بایست مصوبات را با جدیت تمام بررسی , پیگیری و به اجرا در آورد .
مدیریت سازمان حفاظت محیط زیست سلماس و دبیر کار مجموعه به ابلاغ پایانی موقعیت مدیر پسماندهای شهرستان پرداخت و اظهار کرد : طی پایشهای انجام یافته بوسیله این سازمان و راءس بهداشت , متاسفانه آزاد سازی آشغال در دره ها , رودخانه ها , مسیلها و کنار جاده ها اطراف شهر و بعضا از روستاهای بزرگ مخصوصا روستاهای بخش مرکزی سبب ساز زشت شدن فیس طبیعت شهرستان و آلودگی و تخریب محیط زیست می‌شوند .

در‌پی گرد‌همایی مصوبات گرد هم آیی گذشته مورد بررسی و تبادل لحاظ قرار گرفت و هریک از اعضاء به ابلاغ نهایی اقدمات صورت گرفته به وسیله دستگاه ذی‌ربط خویش پرداختند که اهم آن‌ها راه‌اندازی دستگاه بی خطر ساز آشغال بوسیله کانال بهداشت و معالجه سلماس , فعال سازی وب سایت دفن آشغال روستای ملحم و پایان یافتن مطالعات طرح جامع پسماند شهرستان سلماس به وسیله شهرداری سلماس بود در غایت مساله و مشکلات جان دار مطرح و بعد از مشاجره و بررسیهای حتمی سیاستی در امر مرتفع نمودن آن ها اتخاذ شد .

فراگیری مدیریت پسماند شهری به ۴۵۰ نفر از اعضای دهیاریها و شهرداریهای استان خوزستان

به نقل از ارتباط ها همگانی سازمان کل حفاظت محیط زیست خوزستان , احمدرضا لاهیجان زاده رئیس کل حفاظت محیط زیست خوزستان بابیان این مقاله که به مراد ارتقا مرحله اطلاع رسانی و علم زیست محیطی کارشناسان و برنامه ریزان کارها شهری و روستایی , «دوره های آموزشی رئیس پسماند» بصورت حیطه ای در هشت شهر استان خوزستان دربرگیرنده شهرهای آبادان , بهبهان , دزفول , ماهشهر , شوشتر , مسجدسلیمان , ایذه و اهواز و شهرهای همجوار این شهرستانها برگزار شوید او افزود این زمان ها مشتمل بر سرفصلهای علمی در زمینه‌ی رئیس پسماند , ساخت , گردآوری , حمل و نقل , بازیافت و دفن بهداشتی آشغال بوده که با فایده گیری از اساتید پر رنگ این حرفه در بازه ۱۰ روز در مرحله استان اجرا شوید . لوله بازکنی نبی اکرم

قابل ذکر است برای اشخاص کمپانی کننده با هزینه این سازمان کل مدرک حضور در زمان بوسیله واحد پژوهش و یادگرفتن استانداری خوزستان صادر خواهد شد .

لطفا به این مطلب رای دهید:
[تعداد: 0    میانگین: 0/5]
مدیر سایت

Share
Published by
مدیر سایت
Tags: حمل نخالهحمل نخاله تهرانحمل نخاله ساختمانی

Recent Posts

ارائه خدمات لوله بازکنی مولوی

 اگر می خواهید از خدمات لوله بازکنی مولوی استفاده کنید با گرفتن تماس با یکی از نیروهای لوله بازکن متخصص…

3 سال ago

راهکار های طلایی برای رفع گرفتی لوله فاضلاب حمام

قطعاً هرنوع گرفتگی با مشکلاتی همراه است اما گرفتگی در محدوده رفع گرفتی لوله فاضلاب حمام و سرویس بهداشتی وضعیت…

3 سال ago

آفتابه انواع آن و کارایی آن

با وجود این که امروزه در سرویسهای بهداشتی از شلنگ استفاده می شود که در مدل های استیل و یا…

3 سال ago

آموزش روش تبدیل توالت فرنگی به ایرانی + کلیپ آموزش

گاهی ممکن است توالت فرنگی در قسمتی از ساختمان نصب شده باشد و می خواهند آن را به توالت ایرانی…

3 سال ago

آشنایی با انبر مشکل گشای فاضلابی و کارکرد آن

 انبر مشکل گشا فاضلابی یا به اصطلاح انبر فاضلابی یک وسیله بسیار ساده و در عین حال پر کاربرد می‌باشد…

3 سال ago

آیا بازکردن لوله با جوش شیرین موفقیت آمیز است؟

بازکردن لوله با جوش شیرین،سرکه،نمک از روش های سریع و کم هزینه  برای خانم های خانه دار است. بازکردن لوله…

3 سال ago