Categories: تهران

تخلیه نخاله های ساختمانی زنجان درمکان جدید

مازندشورا : شهردارآنلاین : نائب رئیس سرویس ها شهری شهر‌دار زنجان اظهار کرد : محل کنونی تخلیه نخاله های ساختمانی به ۳۰ کیلومتری و بیرون از محدوده شهری انتقال میابد . حمل نخاله ساختمانی تهران
مازندشورا : غلامحسن احمدی افزود : برای دوری از ساخت خطرها زیست محیطی و تخریب خاک ناحیه , شهرداری پیگیر اخذ زمینی از منابع ارگانیک برای انتقال نخاله های ساختمانی است .
او یادآورشد : بعداز جابجایی محل کنونی در سه کیلومتری جاده زنجان – بیجار مدتی تحت عنوان محل تخلیه خاک حفاری مورد به کارگیری قرار میگیرد و بعداز آن با کاشت نهال فیس غیر مطلوب فعلی تغییر میکند .
احمدی اعلام کرد : در کنار آن , اداره عمران شهرداری پیگیر بازیابی و به کار گیری دوباره از نخاله های بتنی است و به حتم این مبادرت بخش بزرگی از نخاله های خطرناک برای محیط زیست را کاهش می‌دهد .
نائب رئیس سرویس ها شهری شهر دار زنجان اذعان کرد : شهرداری تحت عنوان فعالیت حیاتی و حساس خویش پیگیر استقرار مخازن ویژه نخاله های ساختمانی در مرحله شهر علی الخصوص در تراز ابتدا در راءس شهر است .
او اظهار‌کرد : شهرداری در عملکرد است تا شهروندانی را که مبادرت به ساخت و ساز می نمایند ملزم به به کارگیری از این مخازن نماید .
احمدی بیشتر کرد : هنگامی که که‌این مخازن به حد تخلیه رسید , به حتم وسایط نقلیه معلوم شده برای جابجایی نخاله ها , مبادرت به حمل و تخلیه آن می نمایند .
نائب رئیس سرویس ها شهری شهر دار زنجان ذکر کرد : برنامه داریم که تمام فعالان این حوزه را شناسایی کنیم تا این اشخاص خصوصیات داشته باشند و حمل نخاله را با جواز انجام دهند و رصد شوند .
او ادامه بخشید : از همین سال اداره رئیس پسماند شغل های اجرایی آن را انجام می‌دهد و خودروهای حمل نخاله ها را مدیر می نماید .
احمدی بابیان این‌که طبق ضابطه تخلیه نخاله در لبه شیوه ها ممنوع است , تاکید کرد : بر طبق ضابطه , شهرداری در محدوده خاصی اذن فعالیت می کند , از همین رو در کارایی برای منعقد تفاهم طومار همیاری با پلیس خط مش و پند و رانندگی است .
نائب رئیس سرویس ها شهری شهر‌دار زنجان اعلام‌کرد : طبق این تفاهم طومار , پلیس از رفت و آمد خودروهای در اکنون حمل نخاله های ساختمانی فاقد جواز پرهیز و در صورت مشاهده خودروهای خلاف‌کار را که مبادرت به تخلیه نخاله در کناره رویکرد ها و مکان ها غیر مجاز می نمایند , جریمه می نماید .
او افزود : بیشترین نخاله های ساختمانی مشاهده شده در لبه منش ها , در مسیرهایی است که منتهی به ماسه شویی می شود .
احمدی یادآورشد : اکثر اوقات خودروها در طول جابجایی ماسه برای دوری از خالی نرفتن ماشین , مبادرت به حمل نخاله های ساختمانی و تخلیه آن در لبه جاده های منتهی به ماسه شویی می نمایند .
نائب رئیس سرویس ها شهری شهر دار زنجان بیان کرد : در همین قضیه اقداماتی صورت گرفته , تا ماسه شویی ها مسیر را در اختیار گرفتن نمایند و مراقب تخلیه نخاله ها باشند .
زنجان دارنده یک وبسایت نخاله در سه کیلومتری جاده زنجان – بیجار است و شهروندان میتوانند نخاله های ساختمانی را بدین مکان منتقل نمایند . ایزوگام کار

سه فقره طرح پیشنهادی در مورد حالت نابسامان حمل و نقل توشه و محصول در شهر اصفهان و نظر شدن دین طومار به وسیله شهرداری به شورای شهر .

سه فقره طرحهای پیشنهادی شش نفر از اعضاء با شخصیت شورای اسلامی شهر اصفهان ( به شرح پیوست ها ضمیمه ) در وجود موقعیت نابسامان حمل و نقل توشه و متاع در شهر اصفهان و پیدایش مشکلات عدیده برای شهروندان در تخلیه و بارگیری و باراندازی و تولید مساله ترافیکی , حاکی از لزوم تنظیم و بنا کردن و ارائه آئین­نامه­ای در مقررات رفت و آمد , حمل و نقل توشه و متاع و ساعتها بارگیری و باراندازی و محدوده­های ورود و خروج خودروهای حمل توشه و متاع بر پایه ی قانون ها رسمی ظرف مقطع سه ماه آینده به وسیله شهرداری اصفهان به شورای اسلامی شهر , در جلسات کمیسیون حمل و نقل , محیط زیست و فناوری داده ها , منتهی به نشست علنی تاریخ ۵/۱۰/۹۴ مورد بررسی قرار گرفت و مقرر شد آئین­نامه مذکور با حیث داشتن نکات زیر ظرف برهه زمانی مشخص شده بوسیله شهرداری اصفهان تدوین کردن و به شورای اسلامی شهر سفارش گردد : اهمیت سیستم های سرمایشی انتخاب کولر گازی متناسب با محیط منزل قسمت دوم

الف – معاونت متشخص حمل و نقل و ترافیک شهرداری اصفهان با هماهنگی اداره مدیر حمل و نقل توشه شهرداری , شیوه طومار اجرایی جهت دهی حمل توشه داخل شهری را بنا کردن نموده سود به طور لایحه نثار شورای اسلامی شهر گردد . درین این‌راه طومار برنامه های اجرایی اداره در زمینه ی فراگیری و تمدن سازی گسترش و استقرار سامانه های هوشمند , طریق اعمال مقررات ایمنی , محدودیت های هنگامی و مکانی , پیش گویی توقف گاهها , ایستگاهها و ایستگاه های داخل شهری , شیوه خاکبرداری , حمل نخاله های ساختمانی , مصالح ساختمانی , تمیزکاری معابر بعد از ریزش توشه , صادر شدن بارنامه , باربرگ و برگ توشه ویژه ترافیکی , نرخ حمل توشه , طریق مدیر بیشتر تناژ و سرعت خودروهای باربر , اعمال عارضه ها بر حمل توشه و شیوه اعمال مقررات زیست محیطی و الزام به داشتن معاینه فنی خودروهای باربر و . . . که مربوط به حوزه اختیارات شهرداری و شورای اسلامی شهر است ارائه گردد .

ب – معاونت با شخصیت حمل ونقل و ترافیک شهرداری اصفهان ترتیبات ضروری را برای طرح زمینه در شورای همتا ( شورای هماهنگی ترافیک استان ) بعمل آورده و اختیارات و تکالیف مقرر رسمی را در موضوعات مربوط به حمل و دفن نظام مند نخاله های ساختمانی , پخش و توزیع مواد غذایی و دارو , حمل مصالح ساختمانی و بقیه موضوعات دارای ربط مهیا آورند .

ج – معاونت متشخص حمل و نقل و ترافیک ترتیبات حتمی جهت هماهنگی داخل منتخب شهرداری با حوزه مدیر حمل و نقل توشه از روش طرح قضیه در شورای معاونین شهرداری مهیا آورند .

لطفا به این مطلب رای دهید:
[تعداد: 0    میانگین: 0/5]
مدیر سایت

Share
Published by
مدیر سایت
Tags: حمل نخالهحمل نخاله تهرانحمل نخاله ساختمانی

Recent Posts

ارائه خدمات لوله بازکنی مولوی

 اگر می خواهید از خدمات لوله بازکنی مولوی استفاده کنید با گرفتن تماس با یکی از نیروهای لوله بازکن متخصص…

3 سال ago

راهکار های طلایی برای رفع گرفتی لوله فاضلاب حمام

قطعاً هرنوع گرفتگی با مشکلاتی همراه است اما گرفتگی در محدوده رفع گرفتی لوله فاضلاب حمام و سرویس بهداشتی وضعیت…

3 سال ago

آفتابه انواع آن و کارایی آن

با وجود این که امروزه در سرویسهای بهداشتی از شلنگ استفاده می شود که در مدل های استیل و یا…

3 سال ago

آموزش روش تبدیل توالت فرنگی به ایرانی + کلیپ آموزش

گاهی ممکن است توالت فرنگی در قسمتی از ساختمان نصب شده باشد و می خواهند آن را به توالت ایرانی…

3 سال ago

آشنایی با انبر مشکل گشای فاضلابی و کارکرد آن

 انبر مشکل گشا فاضلابی یا به اصطلاح انبر فاضلابی یک وسیله بسیار ساده و در عین حال پر کاربرد می‌باشد…

3 سال ago

آیا بازکردن لوله با جوش شیرین موفقیت آمیز است؟

بازکردن لوله با جوش شیرین،سرکه،نمک از روش های سریع و کم هزینه  برای خانم های خانه دار است. بازکردن لوله…

3 سال ago