کامیون های حمل نخاله در قدس شناسنامه دار می شوند

قدس – خبرگزاری مهر : مدیرعامل اداره پسماند شهرداری قدس از شناسنامه دار شدن کلیه کامیونهای حمل نخاله درین شهر خبر اعطا کرد .
به نقل از خبر نگار مهر , ظهر روز جاری سو‌مین نشست کارگروه رئیس پسماند شهری و روستایی قدس با حضور شهر دار و بخشدار مرکزی و مسئولین سازمان آب , اوقاف و دادگستری در تالار جلسات فرمانداری برگزار شد . حمل مصالح تهران

مورد اساسی دعوا این گردهمایی اختلاف حیث شهرداری و اداره ها آب و اوقاف درباره ی محل دفن آشغال های شهرستان بود . سازمان آب به شهرداری اذن دفن آشغال را در محل گودال که اداره وقف به شهرداری تخصیص داده است نمی دهد زیرا این زمین در اطراف رودخانه کرج است .

مجید جوزایی ظهر روز جاری در کناره سو‌مین نشست کارگروه مدیر پسماند شهری و روستایی قدس اظهار داشت : تمام کامیونهای حمل نخاله شناسنامه دار میشوند .

او افزود : برای خودداری از تخلیه آشغال کامیون های که بیرون از شهرستان بارگیری می نمایند , فراخوانی به تمام کامیون داران حمل نخاله مطرح شده تا برای ثبت خصوصیات وسایل خویش به شهرداری مراجعه نمایند و کامیون خویش را شناسنامه دار نمایند .

این مسئول تیتر کرد : هر کامیون شناسنامه دار مکلف است برچسب منحصر حمل نخاله شهرستان را هم روی شیشه نصب نماید .

جوزایی اذعان کرد : در صورت تخلف و تخلیه آشغال در زمین های کشاورزی یا این که هر زمینی غیر از گود دفن نخاله , کامیون خلاف کار ۷۰ روز توقیف خواهد شد .

مدیرعامل اداره بازیافت شهرداری قدس بیشتر کرد : به دلیل اینکه بعد از گذشت هشت ماه از گردهمایی , آب حیطه ای نسبت به مشخص و معلوم کردن اطراف رودخانه کرج مبادرت نکرده است , شهرداری کمافی السابق به عمل خویش بر پایه ی دفن آشغال در گود دفن آشغال روبروی کمپانی کوشان طیور ادامه دهد . طرح جامع مديريت پسماندهاي ساختماني و عمراني شهر قزوين تهيه شد

او افزود : همینطور مقرر شد شهرداری با همیاری سازمان آب جنوب غرب استان تهران یا این که مشاور مربوط طرح سوق دهی محدوده رودخانه کرج بنا شده در روبروی کمپانی کوشان طیور را با قید فوریت انجام دهد .

این مسئول اظهار داشت : احداث کمربند سبز در نزدیکی محور چیتگر هم بایستی مورد اعتنا مسئولان ذی‌ربط قرار گیرد .

بعد از پایان گرد‌همایی کمپانی کنندگان در گرد‌همایی برای بازدید می دانی به محل مورد مشاجره رفتند .

روزمره هزار بدن نخاله ساختمانی در زاهدان ایجاد می شود/ ۱۵ درصد نخاله ها غیر مجاز تخلیه می شود

زاهدان – خبرگزاری مهر : نائب رئیس سرویس ها شهری شهرداری زاهدان خاطرنشان کرد : روزمره بیش تر از یک هزار بدن نخاله ساختمانی در زاهدان ایجاد می شود که ۱۵ درصد این میزان به طور غیر مجاز تخلیه می شود .
مثل احمد هاشمزهی در رای زنی با مهر اظهار داشت : به خواسته سوق دهی نخاله های ساختمانی ستادی با تیتر خاک و نخاله از سال ۱۳۸۹ در شهرداری زاهدان تاسیس شده است که به طور شبانه روزی بر مراحل تخلیه نخاله های ساختمانی در مکان مجاز ارزیابی دارااست .

او بابیان این که ۱۵ درصد نخاله های ساختمانی به وسیله خاطیان به دور از دیده ناظران شهرداری و به طور غیر مجاز در نزدیکی شهر زاهدان تخلیه می شود اظهار داشت : بازرسان شهرداری با گشت زنی در این مسیر در صورت مشاهده تخلیه نخاله ساختمانی در غیر از محدوده مجاز نسبت به معرفی خاطیان به مراجع قضایی مبادرت می نمایند .

هاشمزهی اذعان کرد : به دلیل تخطی تنی چند از شهروندان و صاحبکار ها در تخلیه نخاله های ساختمانی در حومه شهر لذا شهرداری زاهدان با همیاری فرمانداری و فایده گیری از خودرو آلات سنگین وزن هر سه ماه یک توشه نسبت به تطهیر کناره شهر زاهدان مبادرت می نماید . طرح توجیهی بازیافت نخاله ساختمانی مصالح تخریب شده بازیافتی

او ادامه بخشید : برای حل این خلل مقرر شده‌است تا کسانی که پروانه ساختمانی اخذ می نمایند از روش بخش سری از مخازن دفع نخاله به کارگیری کرده و پیمانکار بعداز مالامال شدن مخازن نسبت به تخلیه آن در محدوده مجاز مبادرت نماید .

او با اشاره به این‌که نخاله های ساختمانی می بایست در کیلومتر ۱۵ جاده میرجاوه دفع شود افزود : در صورت مشاهده تخلیه نخاله در بقیه محدوده و کناره شهر خاطیان به ۵ هزار تا ۱۰میلیون ریال و برای نوبت دوم به دو برابر بها نخستین جریمه میشوند .

حمل نخاله ساختمانی در تهران

لطفا به این مطلب رای دهید:
[تعداد: 0    میانگین: 0/5]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *