نکات مهم برای کاهش مصرف برق کولرگازی

به کارگیری از کولر گازی منجر ارتقاء هزینه برق می شود احتمال دارد شما نیز بدین اندیشه افتاده باشید که چطور می توان از مصرف برق بیش تر از مقدار کولر پرهیز نمود . شایسته ترین روش برای حل این نقص‌ کاهش به کار گیری از آن و تحمل گرما نخواهد بود . برای کاهش هزینه و صرفه جویی در مصرف برق کولر گازی , موارد ذیل قادر است به یاری شما بیایند .

نکات مهم برای کاهش مصرف برق کولرگازی/ نصاب کولر گازی مشهد

اطمینان از همت مطلوب سیستم

مشکلات فنی در کولرگازی باعث کارایی غیر مناسب کولر گازی خواهند شد . لذا کولر گازی برای سعی درست و منظم بایستی زمان و انرژی برق بیشتری مصرف نماید در فیض هزینه ی قبض برق شما بیشتر خواهد شد . نصاب کولر گازی مشهد

برای دوری از این مسائل و اطلاع از تلاش درست کولر گازی سفارش میشود دست کم سالی یک توشه از یک کارشناس جهت عیب یابی و تعمیر کولر گازی یاری بگیرید . خدمت دستگاه نقش مهمی در کاهش مصرف برق کولرگازی دارااست .

ردوبدل غربال های کولر گازی

اگر‌چه وقت یکبار غربال هوای کولر گازی را جهت کاهش مصرف برق کولرگازی و ارتقا قدمت دستگاه عوض فرمائید چون آلوده و کثیف بودن غربال می‌تواند فشار بیشتری به کولر گازی وارد نماید . همینطور هنگامی که غربال آلوده و کثیف یا این که بسته باشد , ذرات آلوده و کثیف آن احتمالا به درون شبکه برود که کارایی را کم کرده و سبب ساز مشکلات بیشتر در آتی خواهد شد .

به کار گیری از ترموستات قابل طرح ریزی

وجود یک ترموستات طرح ریزی شده دمای قابل قبولی را در هنگامی که خانه می‌باشید تهیه و تنظیم می نماید . با طرح ریزی ترموستات می توان این امر را صادر نمود که هنگامی که بیرون از خانه می‌باشید یا این که به هر برهان به کولر گازی احتیاج ندارید خاموش شده یا این که با دست کم کارکرد روشن باشد .

صرفه جویی کردن

شایسته ترین دما برای تن آدم یا این که به اصطلاح دمای آسایش تن آدم میان ۲۰ تا ۲۵ رتبه خواهد بود پس تلاش فرمائید که مدام دمای محیط را درحدی نگه دارید که بیشترین راندمان و مطلوب ترین دما را داشته باشید .

نصاب کولر گازی مشهد

معمول ترین مشکلات کولر گازی : نصاب کولر گازی مشهد

کولر گازی باد گرم می‌زند .
پنل داخلی کولر گازی نشتی داراست .
کولر گازی یخ‌زده است .
کولر گازی یکسره کار می نماید .
کولر گازی صدای ناهنجاری می‌دهد .
مصرف برق کولر گازی مضاعف است . در باره کولر گازی بیشتر بدانید

۱ – کولر گازی باد گرم میزند .

یک کدام از متدوال ترین مشکلات کولر گازی خنک نکردن آن است . این خلل میتواند ناشی از روشن نشدن کمپرسور باشد . چنانچه که کمپرسور معیوب باشد کولر گازی خنک نمیکند . در‌حالتی که که کمپرسور مشکلی ندارد قابلیت داراست که کولر گاز کافی ندارد و گاز فریون از کولر نشت نموده است . درین وضعیت محل نشتی بایستی بوسیله تعمیر کار متبحر تشخیص داده شده و برطرف شود .

اگر که پروانه خنک کننده کندانسور هرزگرد بچرخد هم گاز درون آن خنک نمیشود . نصاب کولر گازی مشهد  –در سود کولر گازی سرمادهی دیرین خویش را ندارد . با برداشتن روزنه کولر و جدا کردن درپوش می‌توانید تندرست بودن پروانه خنک کننده کندانسور را تحلیل فرمایید .

تهیه و تنظیم نبودن ترموستات هم میتواند چنین مشکلی را تولید نماید . درصورتی که ترموستات تهیه نباشد ترموستات توقف های طولانی برهه زمانی خواهد داشت و سرمایش آن به میزان متعددی کم می شود .

۲ – پنل داخلی کولر گازی نشتی داراست .

نشتی آب از پنل داخلی هم از مشکلات مرسوم کولر گازی است . این نشتی میتواند آرم بسته شدن مسیر آب خروجی کولر گازی باشد . ابتدا بایستی کارایی فرمایید که مسیر تخلیه آب را گشوده فرمائید . در حالتی‌که که نقص‌ با تخلیه مسیر میعانات از دربین نرفت , قابلیت و امکان داراست که خلل از تشت تخلیه کولر گازی شما باشد .

همینطور کم بودن گاز کولر هم قادر است سبب ساز آبریزش پنل داخلی شود . در صورتی‌که که گاز کولر کم باشد , فین های پنل داخلی یخ میزند . بعد از خاموش شدن کولر گازی حجم متعددی از این یخ های آب شده باطن ناودانی کولر می ریزد . و بر اثر تخلیه نشدن منجر سرریز شدن آب کولر می شود .

۳ – کولر گازی یخ‌زده است .

اولی علت یخ زدگی قادر است کافی نبودن گاز کولر گازی باشد .نصاب کولر گازی   – درصورتی که که کولر گازی خویش را روشن نمود و متوجه شدید که اطراف بعضا از لوله ها استارت به یخ زدن نموده است , بایستی نشتی کولر گازی خویش را بررسی نمائید . تفاوت کولر گازی معمولی با اینورتر

از سایر عوارض یخ زدن کولر گازی آلوده بودن فیلترهای آن است .

نیز چنین بسته شدن مسیر لوله های کولر گازی قادر است باعث یخ زدن کولر گازی شود .

۴ – کولر گازی یکسره کار می نماید .

این ایراد احتمالی می‌تواند ناشی از تهیه نبودن ترموستات باشد . در صورت تهیه بودن رتبه ترموستات یکسره کار کردن کولر قادر است به جهت معیوب بودن ترموستات باشد . در حالتی که که ولوم ترموستات را در جهت بر خلاف عقربه ساعت چرخاندید ولی ترموستات خاموش نشد , ترموستات نیاز به بده بستان دارااست

۵ – کولر گازی صدای ناهنجاری می‌دهد .

لبریز هرج و مرج کار کردن کولر گازی از متدوال ترین مشکلات کولر گازی است . چنانچه که کولر گازی صدای ناهنجاری میدهد در وهله اولیه تهیه و تنظیم بودن محل قرار به چنگ آوردن آن را نظارت فرمائید . کولر گازی در هنگام نصب می بایست به صدق بالانس شود .

همینطور پیچ شبکه ها , روزنه های هوا و بقیه نصیب ها قابلیت دارااست که شل شده باشند .

فساد لاستیک های لرزه گیر موتور هم می‌توانند سبب ساز صداهای ناهنجار کولر گازی شوند .

۶ – مصرف برق کولر گازی فراوان است .

قابلیت و امکان داراست که کولر گازی شما کم مصرف نباشد , میتوانید برچسب انرژی کولر گازی خویش را بررسی نمایید .

در شرایطی‌که که برای کندانسور کولر گازی خویش سایبان نگذاشته اید , مصرف کولر گازی شما بیشتر خواهد بود .

همینطور گنجایش کولر گازی می بایست متناسب با میزان اطراف تعیین شود .

به کارگیری مداوم از کولر گازی در سا‌عتها نقطع ی عطف مصرف انرژی هم می‌تواند منجر ارتقا چشمگیر قبض شما شود .

برای خودداری از خارج رفتن سوزوسرما از خانه هم , پنجره ها و درها را درزگیری نمایید .

خدمت و محافظت مطلوب کولر گازی هم در کاهش مصرف برق اهمیت ویژه ای دارااست .

نصاب کولر گازی در مشهد

لطفا به این مطلب رای دهید:
[تعداد: 0    میانگین: 0/5]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *