نخاله های ساختمانی بایستی توسط مالکین به خارج از شهر یا محل های تعیین شده از سوی شهرداری حمل شود

قیم معاونت سرویس ها شهری شهرداری رفسنجان خاطرنشان کرد : نخاله های ساختمانی باید بوسیله مالکین به بیرون از شهر یا این که محل های رقم خورده از سمت شهرداری حمل شود . حمل نخاله در تهران
به نقل از ارتباط ها همگانی شهرداری رفسنجان , حسین مهدی زاده با اشاره به کارایی مناسب کارکنان این معاونت راجع‌به گردآوری آشغال و تنظیف معابر مرحله شهر , اظهار‌کرد : این مبادرت به وسیله شرکتهای طرف قرارداد شهرداری و با چک حوزه معاونت سرویس ها شهری در ساعت های گوناگون شبانه روز انجام می شود .

قیم معاونت سرویس ها شهری شهرداری رفسنجان ضمن درخواست از شهروندان جهت قرار دادن آشغال ها در بیرون از خانه در ساعت معلوم به خواسته نگهداری و پاکیزگی شهر , تصریح کرد : تنظیف کوچه ها و معابر در سا‌عتها معینی از روز و مبتنی بر برنامه تنظیمی شرکتهای طرف قرارداد انجام می شود . نخاله های ساختمانی تهدیدی جدی برای سلامت شهروندان دهگلانی

او با تأکید بر این‌که رهاسازی آشغال خارج از خانه در خیابان و معابر شهر موجب تجمع حشره‌ها و سگ های ولگرد وباعث از در میان رفتن زیبایی شهر می شود , بیان کرد : شهروندان با شخصیت باید آشغال های خویش را غیراز سا‌عتها مقرر در سطل های آشغال درنظرگرفته شده در بعضا بخشها بگذارند . تخلیه نخاله

قیم معاونت سرویس ها شهری شهرداری رفسنجان پیرو بابیان این که نخاله های ساختمانی بایستی به وسیله مالکین به بیرون از شهر درمحل های رقم خورده از سمت شهرداری حمل گردد , افزود : در صورت تخلیه نخاله های ساختمانی در معابر شهر یا این که زمین های خالی اطراف محل سکونت برخورد ضروری طبق قانون ها به فعالیت میاید .
حسین مهدی زاده ضمن درخواست از شهروندان نسبت به نگهداری و پاکیزگی محله خویش , تصریح کرد : امید‌وار‌یم با کمک مردمان وظیفه شناس شاهد شهری خوشگل و عاری از آشغال و نخاله های ساختمانی باشیم .

استعلام تخلیه و بارگیری و حمل نخاله های . . . ؟

تیتر اطلاع رسانی : استعلام تخلیه و بارگیری و حمل نخاله های . . .
شرح اطلاع رسانی :
استعلام بهاء ؟
شهرداری بهارستان در لحاظ دارااست نسبت به عملیات مشروحه تحت مبادرت کند . لذا شرکتهایی که مایل به کمپانی درین استعلام میباشند سفارش بها و نشانی ظریف خویش را تحت استعلام اعلام و آن را به دبیرخانه شهرداری تسلیم و رسید اخذ فرمائید .
مسئله استعلام : تخلیه و بارگیری و حمل نخاله های دپوگاه به گردنه زینل
۱ – گردآوری نخاله های ساختمانی و ضایعات فضای سبز ( بارگیری و حمل ) از دپوگاه به گردنه زینل با کمپرسی ( ۲۴ بدن )
۲ – گردآوری نخاله های ساختمانی و ضایعات فضای سبز ( بارگیری و حمل ) از دپوگاه به گردنه زینل با کامیون کمپرسی ( ۱۰ بدن )
۳ – لیست کامیونهای حمل کننده نخاله گذشته از حمل می بایست مورد تایید واحد سرویس ها موتوری شهرداری از حیث حجم قرار گیرند
۴ – اسباب و خودرو آلات بارگیری به عهده پیمانکار هست
۵ – ارائه قبض بارگیری در مبدا و مقصد ( گردنه زینل ) و قبض باسکول جهت هر ماشین الزامی است
۶ – گردآوری و بارگیری نخاله به عهده پیمانکار هست
۷ – پرداخت صورت موقعیت بعد از ارائه قبوض بند ۵ و تایید واحد کارها شهر صورت می پذیرد
۸ – همه کسورات رسمی اعم از بیمه , مالیات و غیره به عهده پیروز استعلام میباشد
۹ – پیروز استعلام ملزم به عقد قرارداد هست و بایستی متساوی ۱۰ درصد کل مبلغ عهد را به مراد تضمین حسن انجام تعهدات به طور ضمانتنامه بانکی یا این که واریز فیش نقدی به اکانت سرازیر شهرداری و ارائه فیش های مذکور به کارها قراردادها مبادرت کند
۱۰ – هزینه قبوض باسکول به عهده پیمانکار هست
۱۱ – محل توزین و باسکول کامیونها بوسیله شهرداری به پیمانکار معرفی میگردد
۱۲ – به پیشنهادات منوط و مخدوش ترتیب اثر داده نخواهد شد
۱۳ – زمان زمان انجام عمل . . . . . میباشد

جريمه سنگين تخليه نخاله ساختماني در حاشيه شهر

رئیس سرویس ها شهری شهرداری بافق از جريمه و توقيف خودروهای متخلفين تخليه غيرمجاز خاک , نخاله و ضايعات ساختماني در لبه شهر خبر بخشید .
به نقل از ارتباط ها همگانی شهرداری بافق , محمد قاسمی با اشاره به اينکه امروزه با توسعه و گسترش شهرنشيني و افزايش ساخت‌و‌سازها ميزان توليد نخاله‌هاي ساختماني نيز به مراتب افزايش يافته و به تبع آن مشکلاتي نيز در اين حوزه به‌وجود آمده است , تصريح کرد : اعم از اين مشکلات مي‌توان به تخليه ضايعات عمراني در محل‌هاي غيرمجاز اعم از حاشيه جاده‌ها و معابر به وسیله اشخاص فرصت‌طلب اشاره کرد‌ .
وي با بيان اينکه تخليه غيرمجاز خاک و نخاله و ضايعات ساختماني علاوه بر ايجاد اثرات مخرب زيستي محيطي و نازيبايي‌هاي بصري , آلودگي محيط زيست و بيماري‌هاي متفاوت را نيز در پي خواهد داشت , تیتر کرد : از سوي ديگر وجود خاک و نخاله‌هاي ساختماني در جوار بلوار ها و معابر شهري قابلیت و امکان پیدایش واقعه را به ويژه در شب افزايش داده , و برخی موجب آبگرفتگی معابر در کناره شهر می شود .

قاسمی با اشاره به تولید گود مطلوب تخلیه نخاله های ساختمانی بنا شده در پشت کارخانه کاشی زمرد از شهروندان خواست : در صورت توليد نخاله هاي ساختماني آن را با به کارگیری از خودروهاي مجاز به راءس توده آوري نخاله بیرون از شهر انتقال دهند تا حاشيه شهر و اراضي ساخته نشده با وجود نخاله هاي ساختماني فیس زشتي پيدا نکند .
مدیریت سرویس ها شهری شهرداری بافق با تاکيد بر اينکه برخي راننده‌هاي خودرو‌هاي حمل ضايعات عمراني , با بي‌توجهي به اين دستور , نسبت به تخليه آن در حاشيه کمربندي‌ها , معابر کم رفت و آمد و مبادی محل ورود شهراقدام مي‌کنند , اظهار‌کرد : به اين علت شهرداری با برگزاري جلسات متفاوت و تعامل مطلوب نيروي انتظامي و راهنمايي و رانندگي شهرستان و بقیه مراجع ذی ربط مبادرت به برخورد با متخلفین خواهد نمود .
وي افزود : با تشکیل اکيپ‌هاي ويژه و نصب دوربین در محورهاي مواصلاتي شهر , به طور نامحسوس , در تمامي ساعت‌ها شبانه‌روز مبادرت به در دست گرفتن مسیر ها نموده و با متخلفين برخورد قاطع می شود .
‌قاسمی در رابطه شیوه برخورد با متخلفين اعلام‌کرد : افرادي که مبادرت به تخليه غيرمجاز پسماند ساختماني در مرحله شهر و حريم آن مي‌کنند , علاوه بر جریمه نقدی و توقیف طولانی برهه زمانی اتومبیل , موظف به جمع‌آوري نخاله‌هاي تخليه شده میباشند .

وضعیت نامناسب دپوی نخاله های ساختمانی در شهرک صنعتی شمس آباد

لطفا به این مطلب رای دهید:
[تعداد: 0    میانگین: 0/5]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *