نحوه نصب دستگاه روکش سرویس فرنگی

درباره دستگاه روکش سرویس فرنگی

امروزه درکمتر منزلی از سرویسهای خارجی به کار گیری نمی‌شود . همانگونه که می‌دانید سرویسهای سنتی ( توالتهای کهن ) قادر است اثرات دوچندان حادی را در مفاصل و زانوها ایجادنماید , بطوریکه پزشکان امروزه به کارگیری از سرویسهای خارجی را به کررات پیشنهاد می کنند .
البته ایراد با اهمیت به کار گیری از توالتهای خارجی تماس تن با مرحله دستشویی خارجی به هنگام نشستن وایجاد جرم و آلودگی درسطوح در تماس هست . امروزه دستگاه رول خود کار این اختلال را کاملا حل کرده است . به گونه ای که در اکثرجوامع این دستگاه جزو لاینفک خدمت خارجی محسوب می‌شود و همه سرویسها مجهز بدین دستگاه هستند  خدمات توالت فرنگی
مکانیزم همت دستگاه بعداز نصب دستگاه بر روی خدمت خارجی به هنگام به کار گیری , بطور خود کار پوشش نایلونی مخصوصی در نصیب تراز تماس تن با خدمت قرار می‌گیرد تا از تماس بی واسطه تراز تن با خدمت خارجی دوری شود . رفع رطوبت و نم توحید قم

مزایای به کار گیری از دستگاه روکش خدمت خارجی الپاک

۱ – به کار گیری از خدمت خارجی فارغ از تولید بیماریهای عفونی و قارچی
۲ – قابل استعمال برای تمامی اشخاص چه بسا میهمانها
۳ – ارزش دوچندان مطلوب نسبت به همت بالای دستگاه
۴ – سهولت کارکرد
۵ – نصب دوچندان پرسرعت و سهل وآسان و قابلیت و امکان جابجایی
۶ – کم هزینه بودن رول مصرفی
۷ – خودداری از ساخت جرم و رسوبات در مرحله دوران خدمت خارجی

دستگاه الپاک به چه دستشویی های ميخورد؟

دستگاه الپاک به سرویس بهداشتی های که در اصطلاح فلت يا سرويس بهداشتی های که مبله نيست ناميده ميشود ميخورد .
به چه شکل اين دستگاه هوشمند است؟
اين دستگاه بعداز ۲۰ ثانيه فعالیت ميکند به اين نحو که وقتی که شما دکمه هوشمند را ميفشاريد
اين دستگاه يک توشه کار ميکند البته در حالتی‌که مجدد اين دکمه را بفشاريد اين دستگاه فعالیت نميکند و رول شما هدر نميرود
و بعداز ۲۰ ثانيه شما می توانيد مجدد دستگاه دکمه را بفشاريد .

راهنمای خرید سرویس بهداشتی خارجی , با این نکات سرتان کلاه نمی رود!

رکنا : سرویس بهداشتی خارجی امروزه یکی‌از اسباب جدا نشدنی در خزینه و توالت هر منزل ای به حساب آورده می شود که استعمال از آن برای اشخاص پیر و یا این که کسانی که در اثر اتفاق در گیر جراحت دیدگی های شدید در منطقه لگن و پاها می‌باشند زیاد سفارش می شود , بدین ترتیب می بایست در تعیین مدل مطلوب آن اعتنا متعددی داشت ; به همین بهانه درین مقاله می‌خواهیم شمارا با راهنمای خرید سرویس بهداشتی خارجی مطلوب و بها های آپ تو دیت آن در بازار آشنا کنیم پس با ما همراه باشید .

تناسب سرویس بهداشتی خارجی با فضای توالت

یکی‌از مهم‌ترین عواملی که در خرید سرویس بهداشتی خارجی می بایست به آن اعتنا داشته باشید , مسافت ی مطلوب فی مابین دیوار تا مجرای خروجی دستشویی یعنی دیواری که سرویس بهداشتی نزدیک آن نصب می شود , میباشد چرا‌که که‌این مسافت ادله حیاتی تلاش درست آن است . مطلوب ترین مسافت برای این مراد ۳۰ سانتی متر است . مدل‌های گوناگون توالت‌های خارجی در بازار Store وجود دارا هستند که مسافت دیوار تا میانه شالوده آن ها ۲۵ الی ۳۵ سانتی‌متر است . پس خوب تر است ابتدا مسافت چاه و لوله از دیوار را میزان بگیرید و آنگاه دسته دستشویی را گزینش کنید .

راهنمای طریقه نصب دستشویی خارجی :

۱ – قبلی از نصب دستشویی خارجی لوله فاضلاب را آب بندی فرمائید . بوگیر خارجی را نصب فرمایید . بوگیر سرویس بهداشتی خارجی اشکال مختلفی دارااست از بوگیر ژله ای ( رینگ مومی ) تا بوگیرهایی که برای تهیه مسافت سرویس بهداشتی خارجی از دیوار خدمت موجود است . در‌حالتی که دستشویی خارجی شما احتیاج به تغییر‌و تحول مسافت ندارد از رینگ مومی به کارگیری نمائید .

۲ – مطمین گردید که سیفون درمسیر لوله فاضلاب دستشویی خارجی نصب شده باشد . لوله بازکن و لایروبی چاه پردیسان قم

۳ – سرویس بهداشتی خارجی را درمحل متبوع قرار داده و نسبت به آب بندی بودن آن هنگام نصب مطمئن گردید .

۴ – با چسب آکفاریوم به مقدار کافی سرویس بهداشتی خارجی را به کف توالت و با اعتنا بچسبانید . لوله بازکنی منطقه حشمت الدوله

۵ – از به کاربردن سیمان اشکال ملات و یا این که چسب های دیگر جدا دوری کنید .

۶ – شیلنگ شیر پسوار را به سرویس بهداشتی خارجی وصل نمائید .

یاداوری : مکانیزم توالتهای خارجی یک تکه گردابی و یک تکه واترجهت کاملا و طبق استانداردهای ضروری درمحل کارخانه روی جنس نصب شده است . درضمن به منظوربهبود همت مکانیزم تراز آب مخزن هم تهیه و تنظیم شده‌است . ( شناور خارجی یا این که به عبارتی شیر محل ورود اب خارجی براساس فشارآب ناحیه مجددا تهیه شود . )

۷ – برای اطمینان از طرز نصب سرویس بهداشتی خارجی تعداد ۵ قطعه دستمال کاغذی مچاله شده را باطن کاسه سرویس بهداشتی خارجی بیندازید و شاسی تخلیه را فشار دهید همگی محتویات درون کاسه سرویس بهداشتی خارجی بایستی در یک سطح تخلیه شود .

برای مکانهایی که تا قبل از این دستشویی اهل ایران بوده و به سرویس بهداشتی خارجی تبدیل میشود , نصب سرویس بهداشتی بایستی به وسیله کارشناس و لوله کش صورت پذیرد .

لطفا به این مطلب رای دهید:
[تعداد: 0    میانگین: 0/5]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *