مواردی در زیر در مورد کولر های آبی بیان می شود قسمت دوم

مواردی در زیر در مورد کولر های آبی بیان می شود/ سرویس کولر آبی تهران

۷ـ پاک کردن کف کولر , توری پمپ آب کولر و خویش پمپ .

منافذ پمپ کولر بدیل گل و لایی که در اثر آمدن گرد و خاک و ریختن چوب های پوشالها به باطن کف کولر در گیر گرفتگی می شود پس حتما نسبت به کف کولر , پاک کردن پمپ و توری پمپ مبادرت فرمائید . سرویس کولر آبی تهران

۸ـ شناور آب را تهیه فرمایید . سرویسکار کولر آبی مشهد

تابستان فصلی است که نیاز به آب زیاد احساس می‌شود احتمالا تهیه و تنظیم کردن شناور در توان دو دقیقه زمان پیروزشود حتما نیز در مصرف آب دوچندان موءثر خواهد بود .

۹ – روغن کاری پاتاقان ها

از مواقعی که حتما بایستی دقت شود روغن کاری یاتاقان ها می‌باشد که میله گرداننده پره کولر را چرب نگه میدارد تا گردش به راحتی صورت بپذیرد . سرویس کولر آبی تهران – اگریاتاقان روغن کاری نشود در اثر ساییده شدن لبریز ها بهم فشار به موتور وارداتی قابلیت سوختن موتور موجود است و این که قسمتها اتصال پره و یاتاقان نیز مبتلا زخم خواهد شد

نکته : همت نمائید از روغن اختصاصی به کارگیری فرمایید و در فصل گرما به صورت عصر ای روغن یاتاقان ها را بررسی فرمایید .

۱۰ـ جرم گیری شلنگ های آب و تهیه و تنظیم محل ریختن آب بر روی پوشال

۱۲ـ کولر را به طور بدون واسطه به دهنه شبکه متصل فرمائید و به وسیله برزنت از پرت سرمای کولر دوری نمایید .

زمانی که دهانه شبکه کولر و دهانه کولر در یک راستا باشند باد کولر با سرعت بهتری به زیر میرسد و این که از هدر رفت باد دوری شود میتوانید از برزنت به کار گیری نمائید . تعمیرات کولر آبی در تهران

۱۳ـ از اتصالات برق و سفت متصل بودن رمز سیم ها اطمینان حاصل فرمائید .

شل بودن اتصالات قابلیت تولید حریق سوزی و جراحت وصال به کولر را بدنبال خواهد داشت .

۱۴ـ شستشوی پره های کولر بدیل گرد و خاک جان دار بر روی پره ها

برای این که با خاطر راحت کل کولر را بشویید ابتدا برق را انقطاع کرد و آن‌گاه پمپ و موتور را بیرون فرمایید و کل کولر را شستشو دهید .

۱۵ – کولر رو باد نبره !!!

در حالتی که این داستان را نمی دیدم نمی توانستم اینگونه در موردش مقاله بنویسم در پشت بام های که بدور آنان دیوار نشده همت فرمایید از چهار مبنا قدرتمند به کار گیری نمائید چون در برخی مواقع سرعت وزش باد مضاعف بالا میباشد و کناره بودن کولر میتواند فراوان خطر آفرین باشد . راهنمای کامل و نحوه ی سرویس کولر آبی با شروع فصل گرما

۱۶ – نصب کولر و کلید کولر

متاسفانه می بایست بیان‌کنم ادله سوختن بعضا از کولر ها بی کیفیت بودن کلید کولر بوده است بدلیل ضعیف بودن پلاتین های کلید , کلید ذوب شده و موتور در گیر اتصال کوتاه شده‌است قابلیت آتش نیز در‌این کلیدها موجود است در گزینش کلید کولر خویش اعتنا نمایید .

سیم کشی و نصب سیم های کولر آبی / سرویس کولر آبی تهران

سرویس کولر آبی تهران

جهت خط بندی کولر آبی رنگ از ۴ رنگ مستعمل شده‌است . سیم مشترک نول ( رنگ آبی‌رنگ ) , سیم بازگشت پمپ ( رنگ قهوه ای ) , سیم به دور نماید ( زرد ) , سیم به دور تند ( رنگ سبز )

نکته : در کلیدها فیش ذیل کلید به دور تند وابسته بدور نماید و فیش تحت کلید بدور نماید وابسته دور تند هست .

برای نصب کارایی فرمایید از تیکه زدن برای کابل کولر پرهیز کنید و یا این که در صورت لزوم از ترمینال به کار گیری و کابل را عایق بندی نمائید .

در برخی از کلیدهای کولر سیم نول صرفا جهت لامپ کلید به کار گیری می شود مثل کلید بالا و متصل نکردن آن هیچ اختلالی در پروسه کولر ساخت نمیکند.  سرویس کولر آبی تهران – در کلید تحت نیز می‌توانید سیم نول را نصب نکنید البته حتما می بایست نول ها ( نول محل ورود و خروجی ) را در خارج کلید اتصال دهید .

سیم مورد استعمال کولر ها در گونه سوای ارت ۱ . ۵*۴ و در مدل ارت دار ۱ . ۵*۵ میباشد همت نمایید حتما از کابل مرغوب به کارگیری نمائید چون کابل تقلبی کولر نیز موجود هست .

اتصال سیم ها را به گونه کلید کولر فیش دار سفت برقرار نمایید و حتما در هنگام کار برق را جدا فرمائید .

نکته حائض اهمیت : برعکس متصل کردن سیم های بدور موتور به نول و فاز سبب ساز زخم دیدن آن خواهد شد .

در ذیل تصویر یک مثال کلید باکیفیت از کمپانی کشور‌ایران الکتریک می‌باشد که در صورت پایین یادگرفتن نصب آن قرار داده شده‌است .

۱۷ – ردوبدل مبلغی , پروانه , یاتاقان

ممکن است از مواقعی که اکثرا برای بده بستان آنان در گیر اذیت میگردند نصیب مکانیکی نام برده بالا باشد که در زمینه ی ردوبدل آن‌ها مواقعی را ذکر می‌کنم .

مبلغی پروانه

برای ردوبدل مبلغی و پروانه از روی موتور و یا این که پره کولر میتوانید از فرز یا این که حرارت دادن آن ها به کارگیری نمائید چون فرآورده آن ها از گونه چدن است و با حرارت شل خواهد شد . کارایی فرمائید از چکش و تقه زدن برای مفتوح کردن مبلغی و پروانه به کارگیری نکنید چون ضربه زدن به آنان سبب ساز دوری از مجدد جای گذاری مبلغی و پروانه تازه می شود .

یاتاقان ها

موردی که برای یاتاقان ها چهره می‌دهد تماس گرفتن آن‌ها می‌باشد که سبب ساز می توان به راحتی از میله پره کولر بیرون نشود و یا این که این که نتوانید پیچ و مهره متصل شده به بدنه کولر را به وسیله آچار گشوده فرمائید .

چاره به وسیله روغن کاری , فرز کاری و استعمال از سوهان است برای این که یاتاقان به راحتی از میله بیرون شود .

لطفا به این مطلب رای دهید:
[تعداد: 0    میانگین: 0/5]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *