مقایسه ی تعمیر کولر گازی از حیث کیفیت و فیمت در مراکز مختلف– تعمیرات کولر گازی

در تعمیر کولر گازی استفاده از قطعات دارای اهمیت و نیروی کارشناس دوچندان اهمیت دارااست در غیر این صورت برای شما در حین زمان هزینه اکثری می‌آورد و از کیفیت کولرگازی یا این که اسپلیت شما کاسته می شود .

خدمات ما در قضیه تعمیر کولرگازی شامل :

۱ – تعمیر برد کولر گازی

۲ – تعمیر کمپرسور کولر گازی

۳ – تعویض کمپروسور کولر گازی

۴ – تعمیر و یا تعویض موتور فن کولرگازی و . . . می‌باشد .

در تعمیر کولر گازی استفاده از قطعات دارای اهمیت و نیروی کارشناس دوچندان اهمیت دارااست در غیر این صورت برای شما در حین زمان هزینه اکثری می‌آورد و از کیفیت کولرگازی یا این که اسپلیت شما کاسته می شود .

پس توجه داشته باشید که تعمیرات خویش رابه دست نیروی کارشناس در این باره سپرده تا کیفیت کار را تجربه نمائید .

خدمات تعمیرات کولرگازی دربرگیرنده قسمت های اکثری می شود که در پایین به بعضا از آن‌ها اشاره شده تا آگاهی شما مشتری عزیز نسبت به آن افزایش یابد .

تعمیر کولر گازی

تعمیر و تعویض کمپرسور کولر گازی :

بعداز این‌که تعمیرکار کولر تشخیص سوختگی کمپرسور را اعطا کرد اکنون بایستی به تعویض کمپرسور مبادرت کرد اینکار امری تماما تخصصی بوده و می بایست اصولی صورت پذیرد چون در صورت غیراصولی بودن پسامدهایی همچون ایجاد صدای کمپرسور و یا این که کوتاه شدن عمر دستگاه و بازدهی کم دستگاه را داراست .
برای تعویض کمپرسور به ابزارهای گوناگونی احتیاج میباشد که تعمیرکار همراه خویش می بایست داشته باشد و در صدر بعداز خالی کردن گاز داخل دستگاه و جدا کردن برق دستگاه آنگاه بایستی سراغ جداسازی کمپرسور بروند و با شعله هوا گاز و داغ کردن اتصالات می بایست لوله های ارتباطی دستگاه را جدا سازند و موتور را جدا نمایند و بعد از آن موتور تازه را در سرجای خویش قراردهند و اتصالات جداشده را به آن متصل نمایند و جوش دهند اعتنا داشته باشید که در تعویض کمپرسور نباید کمپرسور جدیدبیش از حد داغ شود و بایستی با دستمال مرطوب آراسته خنک شود تا به موتور صدمه ای وارد نشود و بعداز جوش بدون نقص می بایست با گاز ازت شتشو شود و پس از ان به وسیله وکیوم هوایی درون بیرون شود و بعداز تمام این امور نوبت به شارژ گاز دستگاه می‌رسد که بایستی به اندازه لازم کولر گازی شما شارژ گاز شود . تعمیرات کولر گازی مشهد

تعمیر و یا تعویض برد پنل :

در‌صورتی‌که که برد پنل کولرگازی شما اقتدار امر دادن به کمپرسور و یا موتور فن را دارا نباشد و ارور دهد و به تشخیص تعمیرکار کولرگازی معیوب باشد احتیاج به تعمیر و یا این که تعویض دارااست . در‌این‌صورت‌ ابتدا تعمیرکار فریم دستگاه را گشوده کرده و آنگاه موفقیت دستگاه را با توجه جدا کرده و برای تعمیر به کارگاه میبرد و بعد از آزمایش های انجام یافته معین می شود که موفقیت دستگاه قابل تعمیر می‌باشد و یا این که خیر . در صورتیکه موفقیت قابل تعمیر باشد قطعه معیوب تعمیر می شود و موفقیت را به پنل متصل می نمایند و چنانچه غیر از این باشد برد اصلی دستگاه تنظیم شده و بر روی کولرگازی شما نصب می شود .

تعمیرات کولرگازی / تعویض خازن

خازن دو ورقه موازی فلزی هست که در میان ان لایه ای از هوا یا این که عایق قرار میگیرد خازن ها انرژی الکتریکی را نگه داشته و به همراه مقاومت ها , در مدار تایمینگ استفاده می گردند .

در برخی مواقع برهان باد گرم زدن کولرگازی سوختگی خازن است و هنگامی می توان تشخیص اعطا کرد که پنل فرمان را به کمپرسور ارسال نماید اما کمپرسور آغاز نکند درین زمان ۲ شرایط موجود هست که یا این که خازن سوخته است و یا این که خویش کمپرسور . تشخیص این دستور کاملاً تخصصی بوده و بوسیله تعمیر کار کولر گازی انجام می شود و در صورت معیوب بودن خازن بعد از تعویض آن کمپرسور به شیوه می افتد .

تعمیرکولر گازی/ تعویض موتورفن کمپرسور

وقتی که موتور حرفه کمپرسور سوخته باشد می بایست برای بده بستان موتور فن و یا این که تعمیر ان مبادرت کرد برای تعویض موتور حرفه ابتدا می بایست کادر کمپرسور گشوده شود و بعداز جدا برق و جداسازی سیم های ارتباطی فن را از دستگاه جدا سازیم و موتور فن نو را جایگزین آن کنیم .

تعمیرات کولرگازی/بادگرم زدن کولرگازی

بادگرم آمدن از کولرگازی وقتی که آن را در وضعیت سوزوسرما روشن میکنیم یک سری عامل دارااست که در پایین دلایل آن را ذکر می‌کنیم :

۱ – کم شدن گاز دستگاه

۲ – سوختگی خازن کمپرسور راهنمای کامل خرید کولر گازی

۳ – خرابی برد پنل و یا این که برد کمپرسور

۴ – از کار افتادن کمپرسور دستگاه

در صورت مشاهده باد گرم از کولرگازی حتما با تعمیرگاه مجاز کولرگازی تماس حاصل فرمائید تا بدرتی مشکل کولرگازی شما‌را تشخیص دهند .

شیر برقی چه می‌باشد و در کولر های گازی چه نقشی دارااست

در دستگاه های کولر گازی سرد و گرم برای تغییر تحول شرایط دستگاه از گرمایش به سرمایش ویا بالعکس از دستگاه بر عکس کننده ای استفاده مینمایند که به ان شیر برقی گفته میشود زمانی شما با در دست گرفتن دستگاه امر تغییر تحول وضعیت دستگاه را میدهید این شیر جریان گاز رفت و بازگشت شما را تغییر‌و تحول داده و گاز گرم را به جای هدایت به کندانسور به جهت پنل ساماندهی می‌نمایند و گاز سرد را به سمت کندانسور ساماندهی می‌کند .

تعمیر کولر گازی کولرهایی که در تابستان توقیف شد

علل خرابی شیر برقی

بالا رفتن بیش تر از حد دمای کندانسور سبب ساز از در بین رفتن بوش های پلاستیکی در شیر برقی شده و در کارایی ان اختلال ساخت مینمایند در‌این‌صورت‌ احتمالا دستگاه کار کشته به تغییر‌و تحول شرایط نبوده و نتواند دستگاه را از سرمایش به گرمایش یا این که بالعکس تغییر و تحول بدهد در بعضا مواقع نیز احتمالا که شیر برقی کاملان مسیر گاز را مسدود کرده و دستگاه را کلا غیر قابل استفاده کند .

از سایر علل خرابی شیر برق : قطعات شکسته مثل لولاها یا این که اهرم ها احتمالا منجر خرابی شیر برقی شود ویا همینطور تکرار بسیار جدا و وصل شیر برقی موجب داغ شدن آن سوختن سیم پیچ میشود

تشخیص این مشکلات را به وسیله تکنسین کاردان انجام دهید تا از پیدایش مشکلی دیگر و صرف هزینه اضافی جلوگیری فرمایید

در زمستان یکی مشکلاتی که احتمال دارد به‌وجود اید این است که در صورتی شیر برقی نتواند در طول مطلوب سیکل را برعکس نماید هوای سرد بیرون میشود و زیرا هوای خارج هم سرد است امکان این موجود هست که کولرگازی یخ ببندد .

لطفا به این مطلب رای دهید:
[تعداد: 0    میانگین: 0/5]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *