مزایای کولر صنعتی هوشمند

گوشه ای : وجود سیستم های سرمایشی و گرمایشی در محیط های صنعتی دوچندان دارای اهمیت است . با دقت به این که این جور محیط های دارنده بعدها بزرگ می‌باشند , آلودگی متعددی دارا‌هستند و با اهمیت خیس از کلیه این ها مصرف انرژی و زمان در آنها فراوان گرانبها است , گزینش شایسته ترین سیستم نیازمند کسب داده ها دراین مورد است . سرویسکار کولر آبی تهران

وجود سیستم های سرمایشی و گرمایشی در محیط های صنعتی فراوان دارای اهمیت است . با دقت به این‌که این نوع محیط های دارنده بعدها بزرگ می باشند , آلودگی متعددی دارا هستند و اساسی خیس از همگی این ها مصرف انرژی و زمان در آنان زیاد ارزشمند است , گزینش شایسته ترین سیستم نیازمند کسب داده ها در این مورد است .
کولر صنعتی هوشمند یکی‌از جدیدترین سیستم های سرمایشی جان دار بیان شده به همن مراد است . هوشمندسازی ( Automation ) اکنون به یکی‌از بحران های موسسات بزرگ تولیدی و در ادامه ان سازنده های کوچک خیس بدل شده‌است . با دقت به این که قرن حاضر را عصر ارتباطات میخوانند , دیدنی دقت است که امکانات الکترونیکی عملکرد دارا‌هستند هرچه بیشتر با سیستم هوشمندسازی و قابلیت و امکان رابطه با دنیای اینترنت تلفیق و مخلوط شوند . از اشکال متفاوت سیستم های سرمایشی مطلوب مکان های صنعتی می توان کولرهای آبی‌رنگ یا این که تبخیری را اسم موفقیت .
اگرچه که امروزه کولرهای گازی بخش عظیمی از بازار را به خویش اختصاص داده اند , لیکن هنوز نیز سیستم های سرمایشی تبخیری ( Evaporative Cooling Systems ) میتوانند در صنعت های کارآمد باشند . مخصوصا در حالتی‌که که‌این کولر ها با سیستم های هوشمند تجهیز شوند , نتایج قابل مراعات را ارائه خواهند بخشید .

قابلیت اتصال کولر صنعتی هوشمند به وای فای ( Wi Fi )

قابلیت و امکان اتصال سیستم کولرهای هوشمند به وب بی سیم وای فای و انتقال , صفحه نمایش و در اختیار گرفتن دیتاهای ذی‌ربط از روش گوشی تلفن های همراه هوشمند , تبلت و امثال آن , یوزرها متعددی را به سوی کولرهای صنعتی هوشمند سوق میدهد . با به کار گیری از این تکنولوژی توسعه یافته و هوشمند توانا خواهید بود محیط کارخانه یا این که کارگاهتان را راحت خیس از هر زمان دیگری در محل کار یا این که منزلتان در اختیار گرفتن فرمائید .
فاکتورهای تعیین کولر صنعتی هوشمند
در پایین تنی چند از با اهمیت ترین خصوصیت های اشکال متعدد کولرهای صنعتی هوشمند لیست شده‌است . تعیین کولر متناسب با نیازهای کاربری و سقف هزینه متبوع نیازمند بررسی این تفاوت ها است .

۱ ) گنجایش ( BTUs )

اولی و مهم‌ترین مسائل در گزینش کولر صنعتی هوشمند مدنظر تعیین گنجایش مطلوب است . برای این خواسته معادلات و فرمول های ریاضی ویژه ای بیان شده شده‌است که می‌توانید بر طبق آن‌ها گنجایش کولر مطلوب محیط خویش را محاسبه کنید . آژانس‌های حمل خاک و نخاله در اردبیل راه‌اندازی می‌شود

۲ ) قابلیت و امکان اتصال به وای فای و نرم افزار های ذی‌ربط ( Wi – Fi + App )

نکته قابل مراعات دوم قابلیت و امکان اتصال به کانال وب و به کار گیری از نرم افزار های ذی‌ربط است . در صورت هوشمند بودن سیستم , کارکشته خواهید بود با استعمال از موبایل همراه هوشمند خویش ( سیستم ادله های اندروید یا این که iOS ) متصل شده و سرعت حرفه و مرتبه حرارت را تهیه نمائید ; وضعیت های گوناگون همت دستگاه را اجرا کرده و سوای نیاز به قربت به کولر آن را روشن و خاموش فرمائید .

۳ ) سیستم در دست گرفتن صدا ( Voice Control )

نیز چنین , بعضا از سیستم های کولر صنعتی هوشمند دارنده کنترلرهای صوتی می‌باشند . درین سیستم ها استفاده کننده می‌تواند با شناساندن و تهیه و تنظیم دستور صدای خویش در سیستم , فقط با صدای خویش کولر را در اختیار گرفتن نماید .

۴ ) سیستم تصفیه هوا ( Air Purification )

تنفس تمیز در محیط های صنعتی دارای اهمیت ویژه است . وجود آلاینده ها در محیط , گرد و غبار و … سبب ساز بیماری و افت سعی کارمندان در چنین محیط هایی می شود . به کار گیری از فیلترهای ضد باکتری ( Antibacterial Filter ) , یونیزر هوا ( Air Ionizer ) جهت جذب گرد و غبار مو جود در هوای محل ورود به کولر , و یا این که پدهای سلولزی ( Cellulose Pads ) مورد استعمال در کولرهای تبخیری میتواند در بهبود هوای خروجی از کولر موءثر بوده و تنفسی ایمن را برای کارکنان تامین کند . نصاب کولر آبی مشهد

۵ ) بعد ها ( Size )

بعد ها کولر با میزان مصرف انرژی برق بوسیله کمرسور و موتور آن متناسب است . بدین ترتیب خوب تر است کولری با بعدها مطلوب جهت محیط صنعتی مورد نظرتان گزینش نمائید . نیز چنین , می توان با در حیث به چنگ آوردن بعد ها و گنجایش کولر , و پارامترهای ابعادی محیط متبوع , تعداد بیشتری کولر در محیط نصب نمود . فرمول های محاسبه تعداد کولرهای ما یحتاج مبنی بر بعد ها محیط و گنجایش کولرهای مصرفی هم در استانداردهای ذی‌ربط بیان شده شده‌است . در صورت رغبت , جهت حصول اطلاع از این فرمول ها و محاسبات میتوانید به مقاله‌ها گذشته تارنما مراجعه فرمائید .

خصوصیت های بارز کولر صنعتی هوشمند

• امکان های معمول و همگانی مانند قابلیت و امکان در دست گرفتن از منش بدور , بازخوانی و نمایش مرتبه حرارت , پیکربندی زمان سنج و … که در کلیه سیستم های هوشمند از جمله معمولی و توسعه یافته وجود دارا‌هستند .
• سود وری در مصرف انرژی و قابلیت و امکان صرفه جویی ( energy – saving ) در طول هایی که استفاده کننده در محل ذی‌ربط جهت در اختیار گرفتن سیستم حضور ندارد .
• امکان اتصال به برنامه های تلفن همراه های تلفن همراه هوشمند ( smartphone apps ) تحت عنوان فاکتور مهمی در گزینش سیستم در دست گرفتن از منش بدور
• برنامه های هوشمند متناسب با نیاز و تجهیزات استفاده کننده , به نحوی که نیز برنامه های توسعه یافته برای سیستم برهان های تازه ارائه گردد و نیز قابلیت اتصال به سیستم های گذشته مو جود باشد .
• سهولت به کار گیری ( ease of use ) به نحوی که هر کاربری بتواند سیستم را صفحه نمایش و در اختیار گرفتن کند .
• عدم اهمیت مسافت به دلیل به کار گیری از سیستم وای فای , به نحوی که مغایر سیستم های معمولی دارنده ریموت در دست گرفتن ضروری نیست جهت در دست گرفتن کولر صنعتی هوشمند مسافت محدودی در لحاظ گرفته شود . قابلیت و امکان تهیه و تنظیم و در دست گرفتن از هر جای جهان از روش کانال جهانی وب محیا است .
• بعضی از سیستم های کولر صنعتی هوشمند این قابلیت و امکان را دارا هستند که آمار به کار گیری استفاده کننده از کولر را ردیابی کنند . این کولرها می‌توانند معلوم کنند که پیک مصرف انرژی و همت کولر در چه بازه زمانی های هنگامی از روز یا این که سال بوده است . این تکنولوژی قادر است در کاهش مخارج ناشی از مصرف انرژی دوچندان تاثیر گذار باشد .

نکاتی کاربردی و اثر گذار در رابطه با استفاده از کولرهای آبی

لطفا به این مطلب رای دهید:
[تعداد: 0    میانگین: 0/5]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *