لوله بازکنی ارزان در مشهد تنها با ده هزار تومان! معرفی روشهای کلاهبرداری

آگهی های انجام خدمات لوله بازکنی مشهد با قیمت های بسیار پایین و عجیب و باور نکردنی، یکی از نکات قابل توجه هست که در بسیاری از اوقات در مشهد به چشم می خورد.

لوله بازکنی ارزان در مشهد و خطرات و راههای کلاهبرداری

متاسفانه قیمت های پایین در خدمات لوله بازکنی یک نوع زنگ خطر و هشدار به شمار می‌آید چرا که متاسفانه یکسری از افراد سودجو که در زمینه لوله بازکنی فعالیت می کنند با سوء استفاده از این روش و اعلام قیمت‌های بسیار پایین در صحبت تلفنی اولیه کار مشتریان را به گونه ای انجام میدهند که از روی عمد سیستم لوله‌کشی و چاه فاضلاب و توالت و یا کف شور و سینک ظرفشویی شما دچار مشکلات حاد و شدید بشود و یا بعد از چند روز مجددا لوله شما دچار مشکل گرفتگی بشود و مجددا نیاز به لوله بازکن پیدا بکنید و یا اینکه سیستم لوله‌کشی شما خراب بشود و نیاز به تعویض گسترده و انجام عملیات بنایی در سرویس بهداشتی آشپزخانه حمام و یا غیره داشته باشید.

کلاه برداری مشهد لوله بازکنی

مشاهدات عینی از لوله بازکنی های غیر مجاز در مشهد

متاسفانه یکسری اوقات دیده شده است که این افراد سودجو و کلاهبردار قیمت های اولیه خود را در حدود ۵ هزار تومان ۷ هزار تومان و ۱۰۰۰۰ تومان اعلام می کنند تا با استفاده از تحریک احساسات مشتریان برای پرداخت حداقل مقادیر ممکن اصطلاح آن کار را از مشتری بگیرند اما متأسفانه بارها دیده شده است که این افراد سودجو پس از مراجعه به محل کار برای انجام خدمات لوله بازکنی به بهانه های مختلف سعی به تخریب سیستم لوله کشی می کنند و سپس به مشتری اعلام می‌کنند که نیاز به انجام عملیات تعویض لوله ها وجود دارد و به این ترتیب میلیون ها تومان خرج برای مشتری درست می کنند چرا که متاسفانه شیوه این افراد تخریب و تعویض لوله هاست و در حقیقت تنها خدماتی که این افراد برای شما انجام نمی‌دهند سرویس لوله بازکنی است.

راه جلوگیری از کلاهبرداری این قبیل لوله بازکنی ها

یکی از راه هایی که برای تست کردن کلاهبردار بودن این افراد وجود دارد این است که با این افراد سودجو تماس بگیرید و به آنها آدرس بدهید اما زمانی که به درب منزل شما می آیند به آنها اعلام بکنید که کار شما کنسل شده است سپس ملاحظه خواهید کرد که همین افرادی که اعلام کرده‌اند که با ۷۰۰۰ تومان بوده شما را باز می کند و نسبت به ارائه خدمات لوله بازکنی با قیمتهای پایین در حدود ۷ هزار تومان تا ۱۵ هزار تومان کار را انجام خواهند داد به شما می گویند که حق کنسلی آنها ۲۰ هزارتومانو یا ۳۰ هزار تومان است و بهانه های مختلف برای شما می‌تراشند. تعمیر و رفع گرفتگی توالت فرنگی عباس آباد مرکز تهران فوری

انتخاب لوله بازکنی مطمئن در مشهد

خوشبختانه وب سایت فنی کارا با کمک به کاربرانی که قصد دریافت خدمات تخلیه چاه و لوله بازکنی در مشهد را دارند، امکان انتخاب افراد مناسب و معتبر را در این خصوص فراهم کرده است. به طوریکه با انجام رضایت سنجی پس از انجام خدمات، خیال مشتریان را نسبت به گارانتی واقعی خدمات لوله بازکنی در مشهد، اطمینان از بابت عدم تخریب سیستم های لوله کشی ساختمانی و … فراهم کرده است. لازم به توجه است که در هنگام مراجعه به سایت فنی کارا، امکان مشاهده ی تصویر و مشخصات هرکدام از افراد فنی، به سادگی وجود دارد.

جستجوی لوله بازکنی مطمئن در کرج

همچنین شهر کرج بعنوان مرکز استان البرز نیز، یکی دیگر از شهرهایی است که در سایت فنی کارا، امکان جستجوی افراد فعال در زمینه ی خدمات تاسیسات و تشخیص ترکیدگی لوله و نشت یابی و لوله بازکنی کرج وجود دارد. تخلیه چاه جماران شمال تهران شبانه روزی

چاه بازکنی جماران

دانلود نسخه پی دی اف - Download PDF Version

منابع مفید:
مجرای فاضلاب

لطفا به این مطلب رای دهید:
[تعداد: 0    میانگین: 0/5]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *