عیب یابی کولر گازی اسپیلت و تعمیرات اسپیلت

عیب یابی کولر گازی اسپیلت

عیب یابی کولر گازی اسپیلت از اولی شغل های واجب جهت خدمت کولر گازی , تعمیرات کولر گازی و تعمیرات اسپیلت است که‌این سرویس ها کولر گازی می بایست بوسیله یک تعمیرکار خبره صورت پذیرد . خدمت کولر گازی را حتما هر ساله انجام دهید زیرا در صورت عدم خدمت , مصرف برق دستگاه بالا رفته و پرتاب باد کولر اسپیلت کم می شود و در دراز مقطع به کولر اسپیلت زخم دور از شوخی میزند . لذا جهت عیب یابی کولر گازی اسپیلت خویش و تعمیرات اسپیلت با ما تماس حاصل نمایید . سرویس کولر گازی مشهد

گونه های کولر گازی اسپیلت :

کولر گازی اسپیلت دیواری
کولر گازی اسپیلت سقفی کانالی
کولر گازی اسپیلت سقفی کاستی
کولر گازی اسپیلت سقفی زمینی
کولر گازی اسپیلت ایستاده

عیب یابی کولر گازی اسپیلت و تعمیرات اسپیلت :

۱ . زمانیکه کولر گازی اسپیلت شما باد خنک نمی دهد : ابتدا در اختیار گرفتن دستگاه را روی دمای مطلوب تهیه و تنظیم فرمائید در صورت صحیح نشدن میتواند به جهت بجهت از کار افتادن کمپرسور یا این که حاد بودن پیروزی الکتریکی باشد یا این که دستگاه به شارژ گاز نیاز داراست .

۲ . در شرایطی‌که اسپیلت شما باد گرما نمی دهد : گشوده به سراغ تهیه و تنظیم دمای دستگاه بروید در حالتی که صحیح نشد قادر است از شیر برقی یا این که سنسورهای دما باشد .

۳ . چنانچه از اسپیلت شما آب چکه می نماید : می‌تواند به دلیل گرفتگی شلنگ دریم , شکاف بودن شلنگ یا این که حوضچه باشد . علاوه بر این ممکن است گاز دستگاه کم باشد که در اینصورت باعث تولید برفک روی اوپراتور شده که در اثر گرما برفک ها آب شده و چکه می نمایند .

۴ . در صورتی‌که اسپیلت شما سروصدا دارااست : می‌تواند به جهت فساد حرفه یا این که پروانه رشته یا این که بلیور رشته باشد . تعمیرکار کولر گازی مشهد

۵ . زمانیکه موتور حرفه واضح است ولی کمپرسور به راه و روش نمی افتد : میتواند به جهت فساد ترموستات , کمپرسور یا این که خازن روش انداز کمپرسور باشد یا این که این که اورلود جدا و وصل می شود .

تعمیر کولر گازی ال جی

تعمیر کولر گازی ال جی خویش را به یک تعمیرکار کارشناس کولر گازی ال جی بسپارید تا با تخصص خویش به عیب یابی دستگاه و رفع آن بپردازد . زمانیکه کولر گازی از کار افتاده یا این که در گیر فساد شده , به گروه عمل هایی که بر روی آن انجام یافته تا کولر گازی الجی شما که وخیم شده یا این که از کار افتاده , مجدد مانند پیشین شده و فراهم بهره‌برداری گردد و مثل پیشین وظیفه اش را به صحت انجام دهد را تعمیرات کولر گازی گویند . با گرم شدن هوا و وصال فصل گرما کلیه به سراغ کولر ها رفته , اکنون در‌صورتی‌که شما دارنده کولر گازی ال جی یا این که کولر گازی اسپیلت ال جی میباشید خوب تر است پیش از روشن کردن کولر , خدمت کولر گازی ال جی را انجام داده و در صورت اختلال به تعمیر کولر گازی Lg خویش بپردازید ولی حتما برای این کار با یک تعمیرگاه مجاز کولر گازی ال جی Lg تماس حاصل نمایید چون در اینصورت بعد از تعمیر و ردوبدل قطعات کولر گازی ال جی , تمامی قطعات گارانتی خواهد شد . در حالتی که به نصب کولر گازی , تعمیر کولر گازی و خدمت کولر گازی احتیاج داشتید با ما تماس حاصل نمایید و شایسته ترین و مطمئن ترین سرویس ها را اخذ نمائید .

عیب یابی کولر گازی ال جی :

هر وسیله فارغ از در لحاظ تصاحب کردن جور و مارک آن احتیاج به خدمت و تعمیر خواهد داشت براین اساس در صورتی‌که در کولر گازی ال جی خویش مورد ها تحت را دیدید شاید کولر شما احتیاج به تعمیر داراست بدین ترتیب برای تعمیرات کولر گازی Lg خویش با تعمیرگاه مجاز کولر گازی تماس گرفته و درخواست سرویس ها کولر گازی فرمائید . این معایب عبارتند از :

روشن نشدن کولر گازی ال جی
کولر گازی ال جی باد خنک و سرد و ساخت نمی‌کند
کم شدن سرمای باد کولر گازی ال جی نسبت به پیشین
کار نکردن ریموت در دست گرفتن کولر گازی ال جی شما
کولر گازی الجی شما گرمایش ندارد
کم شدن پرتاب باد کولر گازی
هنگام کار با کولر گازی , آبریزش مشهود است .
دستور نگرفتن کولر گازی از ریموت و روشن نشدن آ«
یخ زدگی اپراتور کولر گازی ال جی یا این که پنل داخلی
ایجاد صدای ناهنجار به وسیله کولر گازی ال جی
از کولر گازی بوی نامطبوع بیرون شده
مشاهده ارور دستگاه و روشن شدن لامپ های چشمک زن

خدمت کولر گازی ال جی

ارتقاء ارتفاع قدمت کولر گازی ال جی :

بخش اعظمی از اشخاص بر این باورند که در‌صورتی‌که کولر گازی خویش را از یک مارک مشهور خریداری نمایند احتمال تولید نقص‌ و فساد دستگاه را به دست کم رسانده اند البته این را بدانید که یک کدام از تاثیر گذارترین و مهم ترین عامل ها ارتقا ارتفاع قدمت کولر گازی , طرز به کار گیری شما از دستگاه هست پس قبلی از هر چیز به مطالعه دفترچه راهنما کولر گازی ال جی خویش بپردازید .

از دست اندرکاران کلیدی و موءثر در ارتقا ارتفاع قدمت و بازده کولر گاز ی ال جی , خدمت کولر گازی و انجام زمان ایی شستشو هست .

ارور ها و خطاهای کولر گازی ال جی :

۱ . یونیت داخلی کولر گازی اسپیلت ال جی دارنده یک ورقه نمایشگر میباشند که یک لامپ درون این یونیت جای‌دارد و این لامپ دارنده دو وضعیت است که به شرح تحت می‌باشد : کولر های گازی و آشنایی با اجزای تشکیل دهنده این کولر ها

شرایط اولیه : زمانیکه کولر در بهترین موقعیت بوده و سوای خلل شاغل است این لامپ به طور اثبات روشن است .

وضعیت دوم : وقتیکه کولر در گیر خلل باشد این لامپ به شرایط چشمک زن در آمده و با دقت به تعداد چشمک ها , کد نادرست گزینش می‌شود .

۲ . اعتنا فرمائید در صورت پیدایش دو نادرست هم زمان , ابتدا خطای خطرناکتر نمایش داده می شود .

۳ . به محض برطرف کردن غلط , یک به دور برق دستگاه را انقطاع و وصل فرمائید .

۴ . درصورتی که غلط بر طرف شد , LED به طور نخستین و نرمال چشمک خواهد زد .

پیشگیری و محافظت آگاهانه سرویس کولر گازی و اسپلیت و برخی از خصوصیات ان ها

لطفا به این مطلب رای دهید:
[تعداد: 0    میانگین: 0/5]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *