Categories: حمل نخاله و حمل مصالحشمال تهران

شوراي شهر تهران به تعطيلات تابستاني مي‌رود يك فوريت «ارائه لايحه مديريت كاهش آوار و نخاله‌هاي ساختماني» در جلسه سه‌شنبه تصويب شد

شوراي شهر تهران در يكصد و چهاردهمين نشست خویش , يك فوريت چهار طرح را به تصويب رساند و يك فوريت يك طرح نیز به دليل حضور نداشتن موقت رييس كميسيون فرهنگي و اجتماعي , به گرد‌همایی آن‌گاه موكول شد .  حمل نخاله در شمال تهران

به نقل از خبر نگار «شهري» ايسنا در نشست يكصد و چهاردهم شوراي شهر تهران كه به طور علني و با حضور شنونده برگزار شد , بررسي دو فوريت تصحیح بند الف تبصره ذيل ماده‌ هفتم قوانین اجرايي ضابطه محافظت و توسعه و گسترش فضاي سبز كه در جلسات قبلي مورد بررسي قرارگرفته بود , به تصويب رسيد .

معصومه ابتكار ـ رييس كميته محيط زيست شوراي شهر تهران ـ در جريان تصويب اين طرح , تاكيد كرد : كلمه انقطاع درختان در شرايط فعلي و اجراي اين مصوبه , منتفي است و بايد از مصوبه حذف شود .

مهدي چمران ـ رييس شوراي شهر تهران ـ در جواب به وي توضيح اعطا کرد : بدون چاره هستيم اين كلمه را در زمینه‌ی جدا برخي از درختان بكار بريم و ابتكار در‌پی کلام وي بیان کرد : درهرصورت درختان در حين جا‌به‌جايي از بين مي‌روند .

ابتكار ادامه بخشید : بايد همگی کارایی خویش را به كار گيريم كه درختي از بين نرود و در اين دوران نیز اذن انقطاع هيچ درختي را نداده‌ايم .

وي تصريح كرد : اين جور برخورد راجع‌به درختان به هيچ وجه اخلاقي نيست . حمل نخاله در تهران

به نقل از ايسنا , در گردهمایی سه شنبه اعضاي شوراي شهر تهران همچنين يك فوريت طرح اصلاحيه مصوبه راهبرد مشاركت شهرداري تهران در گسترش فضاهاي ورزشي به تصويب رسيد .

علي رضا دبيرـ منشي شوراي شهر تهران ـ در توضيح ضرورت تصويب اين طرح تاكيد كرد : با تصويب اين طرح , انقلابي در ساخت فضاهاي ورزشي در شهر تهران بوجود مي‌آيد و زمينه مناسبي براي ورود بخش خصوصي در اين میدان آماده مي‌شود .

در اين نشست , قضیه تصويب يك فوريت طرح الزام شهرداري تهران به ارائه لايحه مديريت كاهش آوار و نخاله‌هاي ساختماني در امر كار بود كه با تاكيد حمزه شكيب ـ رييس كميسيون توسعه و گسترش و عمران شوراي شهر تهران ـ به تصويب رسيد .

همچنين يك فوريت طرح ساماندهي كارگران ساختماني و فصلي در شهر تهران نيز مطرح شد كه به دليل حضور نداشتن نمايندگان شهرداري تهران و كامل نبودن مباحث قابل طرح در نشست به هفته بعد از آن موكول شد .

در گرد‌همایی سه شنبه شوراي شهر تهران , همچنين يك فوريت طرح شناسايي و معرفي محل‌هاي زندگي , فعاليت و آرامگاه مشاهير و مفاخر شهر تهران در امر كار شورا قرار داشت كه به دليل حضور نداشتن احمد مسجد جامعي‌ ـ رييس كميسيون فرهنگي و اجتماعي شوراي شهر تهران ـ , مهدي چمران ـ رييس شوراي شهر تهران ـ نسبت به اين حضور نيافتن گلايه كرد و در نتيجه اين مسئله به گردهمایی بعد از آن موكول شد .

در نشست فوق , همچنين يك فوريت طرح شرايط صادر شدن پروانه بیشتر اشكوب نيز به تصويب رسيد .

اعضاي شوراي شهر تهران در نشست خویش دو فوريت طرح تعيين زمان تعطيلات تابستاني شوراي اسلامي شهر تهران را نيز به تصويب رساندند و به اين ترتيب شوراي شهر تهران از ششم مرداد تا ۱۳ مرداد به تعطيلات تابستاني مي‌رود . بررسی موضوع نخاله‌های ساختمانی استان تهران

شوراي شهر تهران در يكصد و چهاردهمين نشست خویش , يك فوريت چهار طرح را به تصويب رساند و يك فوريت يك طرح نیز به دليل حضور نداشتن موقت رييس كميسيون فرهنگي و اجتماعي , به گرد هم آیی آن گاه موكول شد .

به نقل از خبر نگار «شهري» ايسنا در گرد هم آیی يكصد و چهاردهم شوراي شهر تهران كه به طور علني و با حضور شنونده برگزار شد , بررسي دو فوريت تصحیح بند الف تبصره ذيل ماده‌ي هفتم قوانین اجرايي ضابطه محافظت و بسط فضاي سبز كه در جلسات قبلي مورد بررسي قرارگرفته بود , به تصويب رسيد .

معصومه ابتكار , رييس كميته محيط زيست شوراي شهر تهران در جريان تصويب اين طرح , تاكيد كرد : كلمه جدا درختان در شرايط فعلي و اجراي اين مصوبه , منتفي است و بايد از مصوبه حذف شود .

مهدي چمران , رييس شوراي شهر تهران در جواب به وي توضيح بخشید : ناچار هستيم اين كلمه را درمورد جدا برخي از درختان بكار بريم و ابتكار در‌پی سخن وي خاطرنشان کرد : در هر حال درختان در حين جا‌به‌جايي از بين مي‌روند .

ابتكار ادامه اعطا کرد : بايد همگی کارایی خویش را به كار گيريم كه درختي از بين نرود و در اين دوران نیز اذن جدا هيچ درختي را نداده‌ايم .

وي تصريح كرد : اين دسته برخورد در زمینه‌ی درختان به هيچ وجه اخلاقي نيست . مدیریت پروژه از نگاهی دیگر

به نقل از ايسنا , در گرد‌همایی سه شنبه اعضاي شوراي شهر تهران همچنين يك فوريت طرح اصلاحيه مصوبه راهبرد مشاركت شهرداري تهران در گسترش فضاهاي ورزشي به تصويب رسيد .

علي رضا دبيرـ منشي شوراي شهر تهران ـ در توضيح ضرورت تصويب اين طرح تاكيد كرد : با تصويب اين طرح , انقلابي در ساخت فضاهاي ورزشي در شهر تهران به‌وجود مي‌آيد و ضمينه مناسبي براي ورود بخش خصوصي در اين میدان آماده مي‌شود .

در اين گرد هم آیی , مسئله تصويب يك فوريت طرح الزام شهرداري تهران به ارائه لايحه مديريت كاهش آوار و نخاله‌هاي ساختماني در امر كار بود كه با تاكيد حمزه شكيب ـ رييس كميسيون بسط و عمران شوراي شهر تهران – به تصويب رسيد .

همچنين يك فوريت طرح ساماندهي كارگران ساختماني و فصلي در شهر تهران نيز مطرح شد كه به دليل حضور نداشتن نمايندگان شهرداري تهران و كامل نبودن مباحث قابل طرح در گرد‌همایی به هفته آنگاه موكول شد .

در نشست سه شنبه شوراي شهر تهران , همچنين يك فوريت طرح شناسايي و معرفي محل‌هاي زندگي , فعاليت و آرامگاه مشاهير و مفاخر شهر تهران در امر كار شورا قرار داشت كه به دليل حضور نداشتن احمد مسجد جامعي‌ ـ رييس كميسيون فرهنگي و اجتماعي شوراي شهر تهران – مهدي چمران – رييس شوراي شهر تهران – نسبت به اين عدم حضور گلايه كرد و در نتيجه اين زمینه به گرد‌همایی بعد از آن موكول شد .

در گردهمایی فوق , همچنين يك فوريت طرح شرايط صادر شدن پروانه بیشتر اشكوب نيز به تصويب رسيد .

 

لطفا به این مطلب رای دهید:
[تعداد: 0    میانگین: 0/5]
مدیر سایت

Share
Published by
مدیر سایت
Tags: حمل نخالهحمل نخاله تهرانحمل نخاله شمال تهران

Recent Posts

ارائه خدمات لوله بازکنی مولوی

 اگر می خواهید از خدمات لوله بازکنی مولوی استفاده کنید با گرفتن تماس با یکی از نیروهای لوله بازکن متخصص…

3 سال ago

راهکار های طلایی برای رفع گرفتی لوله فاضلاب حمام

قطعاً هرنوع گرفتگی با مشکلاتی همراه است اما گرفتگی در محدوده رفع گرفتی لوله فاضلاب حمام و سرویس بهداشتی وضعیت…

3 سال ago

آفتابه انواع آن و کارایی آن

با وجود این که امروزه در سرویسهای بهداشتی از شلنگ استفاده می شود که در مدل های استیل و یا…

3 سال ago

آموزش روش تبدیل توالت فرنگی به ایرانی + کلیپ آموزش

گاهی ممکن است توالت فرنگی در قسمتی از ساختمان نصب شده باشد و می خواهند آن را به توالت ایرانی…

3 سال ago

آشنایی با انبر مشکل گشای فاضلابی و کارکرد آن

 انبر مشکل گشا فاضلابی یا به اصطلاح انبر فاضلابی یک وسیله بسیار ساده و در عین حال پر کاربرد می‌باشد…

3 سال ago

آیا بازکردن لوله با جوش شیرین موفقیت آمیز است؟

بازکردن لوله با جوش شیرین،سرکه،نمک از روش های سریع و کم هزینه  برای خانم های خانه دار است. بازکردن لوله…

3 سال ago