شهردار دولت آباد گفت : شهرداری با ارائه تسهیلات ویژه به شهروندان , گامی بزرگ در راستای برقراری امنیت اجتماعی در سطح شهر برداشته است .

شهرداری با ارائه وام ها ویژه به شهروندان , قدمی بزرگ به جهت برقراری امنیت اجتماعی در تراز شهر برداشته است . حمل نخاله ساختمانی شرق تهران

به نقل از واحد خبر شهرداری دولت آباد , جان نثار با اشاره به بافت کهن شهر دولت آباد خاطرنشان کرد : وجود محله هایی دیرین با ساختمانهای فرسوده که اکثر وقت ها خالی از سکنه است منجر می شود تا ما با پدیده فرسودگی شهری یا این که پژمردگی شهری مواجه شویم .

مهندس حمیدرضا جان نثار طولانی تر نمود : پهنا کم معابر , فقدان دسترسی مطلوب به سرویس ها شهری و بهداشتی , وجود مشکلات اجتماعی و امنیتی و زخم پذیری در قبال ز‌لزله و حریق سوزی و هم عدم انطباق با معاش روز جاری شهری و شهرسازی امروزی ساکنان این محله ها را با خطرات دورازشوخی روبه رو خواهد کرد و همین این دستور منجر نارضایتی شهروندان , فقدان پویایی و رونق شهری در‌این محله ها است .

شهر‌دار دولت آباد اظهار داشت : قریب به ۶۰ هکتار از تراز شهر دولت آباد بافت فرسوده است و از آنجایی که بافت های فرسوده نیز یک تهدید بالفعل و نیز یک تهدید بالقوه برای شهر و شهروندان آن است , شهرداری در کنار تخفیف شایان توجه عارضه ها , سرویس ها دیگری اعم از واگذاری تراکم مجانی به میزان ۱ تا ۲ برابر میدان بنا شده در مسیر , تخریب و حمل بدون‌پول نخاله و ضایعات ساختمانی بوسیله شهرداری , دیوار کشی باقی‌مانده املاکی که جزء آن در مسیر واقع شده و صاحب حاضر به آزادسازی مسیر است را بعداز ثبت در شورای اسلامی شهر بعنوان بسته های تشویقی در سمت سوق دهی بافت فرسوده پیش گویی نموده است . تخلیه نخاله‌های ساختمانی از مصادیق انسداد معابر است

گفتنی است با توافق یکی شهروندان , دو پلاک مسکونی فرسوده صبح روز جاری به وسیله نیروهای خدماتی شهرداری تخریب و تطهیر شد .

گرد‌همایی کارگروه مدیر پسماند درشهرستان ازنا

در مورخه ۱۶/۱۲/۹۴ ساعت قریه صبح روز یک شنبه گرد هم آیی کارگروه رئیس پسماند شهرستان ازنا به سر گروهی فرمان‌دار شهرستان و با حضور اعضاء کارگروه تشکیل , در اولِ گردهمایی بعد از قرائت ایاتی از صحبت الله مجید مهندس عبدالهی فرمان‌دار شهرستان ازنا ضمن اشاره به اهمیت حفاظت محیط زیست تاکید داشتند که مصوبات کارگروه به صورت دور از شوخی پیگیری و نسبت به جهت دهی شرایط زیست محیطی شهرستان بخصوص نخاله های ساختمانی اطراف شهر مدیر خودروهای حمل نخاله های ساختمانی اطراف شهر و مدیر خودوهای تخلیه فاضلاب در مکانهای رقم خورده مبادرت گردد . در پی درویشی مدیریت سازمان حفاظت محیط زیست گزارشی از حالت پسماند , وظائف دستگاههای ذیربط در مورد اجرای بدون نقص مدیر پسماند ارائه نمود , بعداز بررسی مصوبات پیشین کارگروه , مصوبات نو به شرح زیر تهیه و صورتجلسه شوید .

– با دقت به پیگیریهای گذشته , سازمان حفاظت محیط زیست شهرستان با همیاری کانال بهداشت , شهرداری و نماینده مطبها نسبت به سوق‌دهی آشغال های بیمارستانی و مطب های فردی مبادرت کنند درضمن مرکزها درمانی متعلق به سپاه پاسداران و تامین اجتماعی نسبت به پرداخت مخارج بی خطر سازی و حمل آشغال های طبابت خویش مبادرت کنند .

– تصویب شده شوید شهرداری ازنا به خواسته دوری از ورود اشخاص متفرقه به محل دفن آشغال های شهری و حریق سوزی در آشغال ها , نسبت به استقراراتاقک نگهبانی دراین جا مبادرت کنند .

– تصویب شده شوید با همیاری بخشدار مرکزی و دهیاری روستای زرنان و سازمان حفاظت محیط زیست آشغال های این قریه جهت دهی گردد .

– مقرر شوید طی روز سیزده فروددین ماه ( روز انس با طبیعت ) دهیاریهای روستای انگیزه توریسم ( دربند – دره تخت – کمندان ) با همیاری بخشداری مرکزی و شهرداری نسبت به گردآوری آشغال ها طی روز سیزده و چهارده فروددین ماه مبادرت کنند . مسؤولان ميراث فرهنگي : بولدوزر بخشي از بافت قديم شهر تاريخي ميبد را تخريب كرد شهرداري : ضايعات و نخاله‌ها را پاكسازي كرديم

– تصویب شده شوید با اعتنا به نیاز استقرار اداره نظام طبابت بمنظور سهولت در مکاتبات , از روش فرمانداری شهرستان و کانال بهداشت و معالجه اقدامات اضطراری صورت گیرد .

– تصویب شده شوید شهرداری ازنا نسبت به سوق‌دهی موقعیت وسایل نقلیه حمل نخاله های ساختمانی و لجن کشها اقدامات اضطراری را انجام دهد . حمل نخاله

– مقرر شوید با پیگیری سازمان صنعت , معدن و تجارت , در سال ۱۳۹۵ تصفیه منزل فاضلاب حوزه‌ ویژه اقتصادی ازنا فعال سازی گردد .

– مقرر شوید جهت محافظت سالم چاههای آب‌آشامیدنی تراز شهر با چک شهرداری و آب و فاضلاب شهری از تخلیه نخاله های ساختمانی ورود آب جداول تراز شهر در نزدیکی این مکانها دوری بعمل آید .

لطفا به این مطلب رای دهید:
[تعداد: 0    میانگین: 0/5]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *