Categories: حمل نخاله و حمل مصالحغرب تهران

شهرداری گلستان پیشگام در ساماندهی خودروهای حفار و حامل نخاله های ساختمانی و عمرانی

به جهت اجرای مصوبات کارگروه مدیر پسماند , شهرداری گلستان به خودروهای حفار و حمل کننده نخاله های ساختمانی جواز عمل ارائه می کند .
به نقل از رابطه ها همگانی شهرداری گلستان ; عاشق اکار یکی‌از مشکل ها شهرستان بهارستان در قضیه پسماند را تخلیه نخاله‌های ساختمانی دانست و افزود : به دو شیوه تخلیه نخاله‌های تخریب و تجدید بنا یا این که انتقال از شهرهای دیگر بوسیله اشخاص سود جو به بهارستان صورت می‌گیرد .  حمل نخاله در غرب تهران
او در تشریح مشکلات محیط زیستی ناشی از نادرستی مدیریت مطلوب دراین باره اظهار داشت : تخلیه نخاله های ساختمانی ضمن آلودگی محیط زیست , تولید مناظری زشت و نازیبا و از در بین رفتن حاصلخیزی و مرغوبیت خاک و زمینهای مزروعی می شود که در صورت دپوی غیراصولی نخاله ها در لبه رودخانه‌های فصلی , به‌ ویژه در فصل بارش با مسدود کردن مسیر رودخانه‌ها یک کدام از عامل ها معضل و خطرها زیست‌محیطی خواهد بود .
آکار ضمن تاکید بر اجرای مصوبات کارگروه مدیر پسماند پیرو تاکید کرد : شهرداری ها و بخشداری ها ملزم میباشند نسبت به بهبود شرایط مرکز ها پشتیبانی و دپوی نخاله ها و پسماندهای ساختمانی از روش فنس کشی محوطه مرکزی پایانه انتقال و خودداری از عدم تخلیه نخاله های ساختمانی , خودروهای حمل کننده نخاله ها را هم شناسایی و هدایت کنند .
مدیر سازمان حفاظت محیط زیست شهرستان بهارستان بابیان این‌که هرگونه تخلیه نخاله در مرکز ها غیر مجاز ممنوع و طبق ماده ۲۰ ضابطه رئیس پسماند , وسایل حمل نخاله‌ها ی ساختمانی در مرکز ها غیر مجاز ۱۰ هفته توقیف میشوند , آنالیز شهرداری‌ها و بخشداری ها تاثیر مهمی در خودداری از حمل آشغال های ساختمانی و ریختن آن در مرکز ها غیرمجاز دارااست اظهار داشت : شهرداری گلستان در سمت اجرای مصوبات گرد هم آیی کارگروه مدیر پسماند ضمن فراخوانی برای اخذ جواز و نشانه عضویت پسماند به وسیله خودروهای حفار و حمل کننده نخاله های ساختمانی و عمرانی , سوق‌دهی دفع غیر اصولی نخاله های ساختمانی را آغاز نموده که توقع میرود این مسئله در اسرع وقت بوسیله بقیه شهرداری ها هم به اجرا گذارده شود . حمل نخاله ساختمانی

الزام گردآوری و حمل نخاله های ساختمانی در تبریز به وسیله سازندگان

به جهت اجرای شیوه طومار هدایت پسماندهای ساختمانی و عمرانی با تصمیم معاونت شهرسازی و معماری شهرداری تبریز مالکین و مهندسین ملزم به ذخیره سازی , گردآوری , حمل و نقل نخاله های ساختمانی بوسیله پیمانکار مالک صلاحیت شدند .
الزام گردآوری و حمل نخاله های ساختمانی در تبریز به وسیله سازندگان

به نقل از تبریز بیدار , در ادامه درخواست قانونی اداره مدیر پسماندهای شهرداری تبریز از معاونت شهرسازی و معماری شهرداری تبریز این معاونت با گنجاندن بندی منقطع در پروانه ساختمانی مالکان و مهندسان ساختمان را ملزم به ذخیره سازی , گردآوری و حمل نخاله های ساختمانی به وسیله پیمانکار مالک صلاحیت نمود .

قبلا مدیرعامل اداره مدیر طی مراسلاتی درباره‌ی شرایط آزاد سازی نخاله های ساختمانی و ضرورت تولید سازوکار برای سازندگان ساختمان خواهان ساخت تمهیداتی در این راه شده بود .

در طومار مدیرعامل اداره رئیس پسماد شهرداری تبریز آمده بود , با عنایت به انجام فاز اولیه اجرای شیوه طومار سوق‌دهی پسماندهای ساختمانی و عمرانی و نام نویسی از پیمانکاران دارای شرایط خواهشمند است امر نمایید به خواسته اجرای فاز عملیاتی و دستیابی به فیض آخری ترتیبی اتخاذ نمایید تا در سیستم صادر شدن پروانه ساختمانی پیشین از صادر شدن پروانه انتخاب شرایط شیوه رئیس پسماندهای عمرانی و ساختمانی به تایید اداره رسیده و بعد از آن به صادر شدن پروانه مبادرت گردد . اجرای طرح ضربتی جمع آوری ضایعات و نخاله های ساختمانی توسط شهرداری لاهیجان

معاونت شهرسازی و معماری شهرداری تبریز هم در مورد عملیاتی نمودن شیوه طومار اجرایی هدایت پسماندهای ساختمانی و عمرانی اعلام نموده است : از این پس با تمهیدات اتخاذ شده , بند مجازیی مبتنی بر الزام مالکین و مهندسین در ذخیره سازی , گردآوری , حمل و نقل نخاله های ساختمانی به وسیله پیمانکار مالک صلاحیت در توضیحات پشت پروانه ساختمانی طولانی تر شوید .

در طومار معاونت شهرسازی تبریز همینطور آمده است : جهت ساخت دسترسی به مجوزهای پروانه ساختمانی ( ثبت درخواست شده در سیستم ) به اداره فناوری داده ها و ارتباطات شهرداری اعلام شده‌است .

همینطور درباره ی اجرایی نمودن خوب تر مفاد شیوه طومار مذکور در‌پی جلسات برگزار شده گذشته مقرر شده است اداره مدیر پسماند شهرداری تبریز نسبت به آگهی ها و فراگیری های موردنیاز به شهروندان از شیوه های متفاوت اعم از نصب بنر در تراز شهر , تنظیم و توزیع بروشور و تراکت و غیره در بخش ها شهرداری مبادرت کند . لزوم جانمایی محل ساماندهی نخاله در اهواز/ پرونده قضایی برای ۲۵ خودروی متخلف

لطفا به این مطلب رای دهید:
[تعداد: 0    میانگین: 0/5]
مدیر سایت

Share
Published by
مدیر سایت
Tags: حمل نخالهحمل نخاله تهرانحمل نخاله غرب تهران

Recent Posts

ارائه خدمات لوله بازکنی مولوی

 اگر می خواهید از خدمات لوله بازکنی مولوی استفاده کنید با گرفتن تماس با یکی از نیروهای لوله بازکن متخصص…

3 سال ago

راهکار های طلایی برای رفع گرفتی لوله فاضلاب حمام

قطعاً هرنوع گرفتگی با مشکلاتی همراه است اما گرفتگی در محدوده رفع گرفتی لوله فاضلاب حمام و سرویس بهداشتی وضعیت…

3 سال ago

آفتابه انواع آن و کارایی آن

با وجود این که امروزه در سرویسهای بهداشتی از شلنگ استفاده می شود که در مدل های استیل و یا…

3 سال ago

آموزش روش تبدیل توالت فرنگی به ایرانی + کلیپ آموزش

گاهی ممکن است توالت فرنگی در قسمتی از ساختمان نصب شده باشد و می خواهند آن را به توالت ایرانی…

3 سال ago

آشنایی با انبر مشکل گشای فاضلابی و کارکرد آن

 انبر مشکل گشا فاضلابی یا به اصطلاح انبر فاضلابی یک وسیله بسیار ساده و در عین حال پر کاربرد می‌باشد…

3 سال ago

آیا بازکردن لوله با جوش شیرین موفقیت آمیز است؟

بازکردن لوله با جوش شیرین،سرکه،نمک از روش های سریع و کم هزینه  برای خانم های خانه دار است. بازکردن لوله…

3 سال ago