روش های کلاهبرداری برخی از شرکتهای لوله بازکنی – اتحادیه لوله بازکنی باید رسیدگی کند.

در این مطلب روشهای کلاهبرداری شرکت های لوله بازکنی و گرفتن مبلغ های اضافه را برای شما بیان می کنیم تا در طعمه ی این افراد قرار نگیرید.

روش لوله بازکنی :

۱٫یک روش لوله بازکنی پمپ هوا است :

لوله بازکن مقداری اب به لوله فاضلاب تزریق می نماید و بعداز ان لوله دستگاه وارد لوله فاضلاب گرفته شده وارد می نماید و با روشن کردن دستگاه فشار هوای شدیدی وارد مسیر لوله می شود و گرفتگی های موجود را بر طرف می نماید .

روش لوله بازکنی

۲ ) لوله بازکنی با روش پمپ تراکم هوا :

لوله بازکن دستگاه را بمدت ۱۰ دقیقه به برق متصل می نماید تا دستگاه اماده مصرف شود , با اینکار هوا در مخزن با فشار دوچندان بالا عده می شود و هنگامی که اهرم در سوی باز شدن کشیده می شودهوا با شدت بالا در مسیر لوله گرفته شده هدایت می شود و گرفتگی لوله را گشوده می نماید . خدمات حفر چاه آراج شمال تهران

۳ ) لوله بازکنی توسط دستگاه فنر :

دراین روش قدرتی است که فنر در لوله تولید می نماید و میتواند همگی شی ءها جامد را جا به جا کرده و از در بین برنده شود و لوله را کاملا پاک سازی نماید .
کلاهبرداری شرکتهای لوله بازکنی – اتحادیه لوله بازکنی

روش اول کلاهبرداری :

شما از روی برچسب های غیر معتبر دیوارها , شماره لوله بازکنی را برداشته و تماس می‌گیرید

بعداز بازگویی مشکل خویش , در‌حالتی که ارزش لوله بازکنی را بپرسید , ارزش را حدود ۳۰ هزار تومان یا این که حتی کمتر اعلام می نمایند

زمانی مشکل شما‌را حل کردند در بین ۱۰۰ هزار تومان تا چه بسا یک میلیون تومان پرداخت نموده اید و همیشه بدین فکر میکنید که چه شد که ۳۰ هزار تومان تبدیل به‌این بها فضایی شد .

مورد از این قرار است که شخص کلاهبردار , پشت گوشی تلفن کمترین ارزش را به شما اعلام نموده است تا بتوان گوی سبقت را از رقبای خویش بگیرد . البته زمانی کار را انجام بخشید بیان میکند که مراد ما متری ۳۰ هزار تومان بوده است .

همان طور که میدانید , برای باز کردن گرفتگی لوله یا چاه توالت , از فنر به همراه دستگاه به کار گیری می شود . شخص کلاهبردار بیان می کند که برای باز کردن گرفتگی چاه توالت یا لوله فاضلاب , اینجانب به عنوان مثال ۸ متر فنر به کارگیری کرده ام و ۸ تا ۳۰ هزار تومان از شما اخذ می نماید که می شود حدود ۲۴۰ هزار تومان . رفع گرفتگی توالت فرنگی در امامزاده ابراهیم قم فوری

شما اعتراض می‌کنید و به خاطر کلاه گشادی که سرتان رفته به شدت عصبانی می‌شوید و اعتراض میکنید البته کار از کار قبلی است . یا این که مبلغ فوق را پرداخت می‌کنید و یا این که این‌که می بایست در انتظار کولی بازی ها و سرو صداهای کلاهبردار باشید .

شما نیز که آدم آبرو داری میباشید و نمی‌خواهید همسایه ها متوجه دعوا در منزل شما شوند و از طرفی نیز طاقت و وقت گلایه و دادگاه و پاسگاه را ندارید تصمیم میگیرید شخص کلاهبردار را راضی نمایید و با کلی ارزیابی و چانه راضی میشوید که پولی بسیار فراتر از سی هزار تومان و اندکی کمتر از ۲۴۰ هزار تومان به کلاهبردار پرداخت نمایید .

بعد از خروج کلاهبردار از محل , یه خرده که بیشتر می پندارید حس ساده لوح بودن , خیلی اذیتتان می نماید . تصمیم میگیرید در وب درپی شماره اتحادیه لوله بازکنی بگردید اما کار از کار پیشین و آب رفته به جوی باز نمی‌گردد .

با شرکت های لوله بازکنی که فکر‌می‌کنید‌ دارای اعتبار میباشند و خوب تر از برچسب های دیوار تبلیغ کرده اند و دستکم یک سایت و یک شماره ثبت دارا هستند تماس میگیرید و میبینید که ارزش حقیقی و واقعی لوله بازکنی کمی بیشتر از ۳۰ هزار تومان بوده . احتمالا ۵۰ احتمالا نیز مقداری بیشتر .

این بها خیلی خوب تر از ۲۴۰ هزار تومانی بوده که با کلی جر و دعوا از شما گرفته و روان شمارا نا مرتب است . اینجاست که یکی درس های معاش برای مدام در ذهنیت شما حک می شود و آن این درس است : هیچ ارزانی بی حکمت نیست .

روش لوله بازکنی

روش دوم کلاهبرداری لوله بازکنی :

کلاهبردار , قیمت کمی را می گوید و مثل همیشه گوی رقابت را از همگی رقبا می دزدد و وارد خانه شما می شود .

دستگاه را روشن کرده فنر را درون لوله فاضلاب یا چاه توالت می نماید و تظاهر می نماید که همه تلاش خویش را انجام داده و سعی بر رفع نقص‌ دارااست .

بعداز گذشت زمان نسبتا متعددی , می گوید که لوله های فاضلاب شما ایراد دار شده و با فنر خالی گشوده نمیشود و می بایست قسمت های لوله کشی شده تخریب شده و مجددا لوله کشی صورت پذیرد .

این پاراگراف نظیر آب سردی است که روی شما ریخته باشند . زیرا می‌دانید که هزینه تخریب و لوله کشی تعدادی میلیون تومان برای شما آب میخورد و کل زندگی شما‌را نیز به گند خواهد کشید . پس دنبال سفارش دو‌مین از طرف کلاهبردار میباشید . چاه بازکنی شهرک سعیدیه

توصیه دوم کلاهبردار این است : بایستی اسیدهایی را به همراه فنر به باطن چاه بریزیم که علاوه بر مفتوح کردن گرفتگی منجر می شود که دیگر گرفتگی واقعه نیفتد . ما این اسید ها را داریم در صورتیکه میخواهید استفاده کنیم . شما از این کلام کلاهبردار ذوق زده میشوید و پذیرش می‌کنید . کلاهبردار از خانه شما بیرون شده و از اتومبیل خویش یک‌سری گالن مایع وارد خانه شما می نماید . بیان کننده گالن ها از گذشته برای همین کار فراهم بودند . برای این که شما‌را گالن گالن سرکیسه نمایند .

کلاهبرداری مایعات را درون چاه ریخته و به تدریج فنر میزند بیان کننده تا مایعات نباشند , کار انجام نمیشود . در غایت که گرفتگی لوله را باز کرد بیان می کند که بها لوله بازکنی را پشت گوشی تلفن اعلام کردم ( به عنوان مثال ۳۰ هزار تومان ) و شرایط کنونی نیز به عنوان مثال چهار گالن مایع به کار گیری کردم که بها هر گالن مایع برای مثال ۵۰ هزار تومان است و می بایست ۲۳۰ هزار تومان پرداخت فرمایید .

دانلود نسخه پی دی اف - Download PDF Version

منابع مفید:
تصفیه آب

لطفا به این مطلب رای دهید:
[تعداد: 0    میانگین: 0/5]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *