رفع گرفتگی لوله توالت و لوله بازکنی

منش مفتوح کردن گرفتگی لوله فاضلاب و چاه سرویس بهداشتی خارجی و اهل ایران

همان گونه که می دانید برای تغییر دادن مسیر لوله کشی لوله های فاضلاب می توانید از جور های مختلف زانویی ها استعمال نماییدکه به صورت معمول به طور ۴۵ یا این که ۹۰ رتبه می باشند . و در حفر چاه و لوله کشی فاضلاب می بایست به‌این زاویه ها توجه کرد . دراین مورد بایستی تماما دست اندرکاران آن مورد بررسی قرار گیرد .
برای دوری از نفوذ فاضلاب و ولی حشراتی مثل سوسک می بایست در چاه سرویس بهداشتی , روشویی , کف شور و… از سیفون به کارگیری کرد . دقت نمایید که بیشتر گرفتگی های چاه سرویس بهداشتی و لوله فاضلاب اکثر وقت ها درون زانو ها و سیفون رخداد می‌افتد . اکنون می خواهیم با نیز بررسی کنیم که در هنگام تصاحب کردن لوله فاضلاب یا این که به چنگ آوردن چاه دستشویی می بایست چکار کنیم . چطور می‌توانید گرفتگی سرویس بهداشتی خارجی را گشوده فرمائید .

طرز مفتوح کردن لوله فاضلاب چه طور است؟

بررسی رفع نم ورطوبت وبوی بد توالت را از روش تشخیص پارگی لوله به شما فراگیری خوا‌هیم اعطا کرد .  لوله بازکن
با نیز روش ها و همت های ممکن را بررسی می کنیم . تخلیه چاه در میدان آزادی تهران

الف ) لوله بازکنی و مفتوح کردن گرفتگی سیفون دستشویی خارجی و سینک ظرفشویی با به کارگیری از پمپ :

در‌این روش می بایست ابتدا درون چاه آب جاری شد و بعد از آب ریختن فورا آغاز به پمپ زدن کرد . فشار آبی رنگ که به سیفون درین تراز وارد میشود سبب ساز میشود گرفتگی آن رفع شود . و گهگاه هم این فشار سبب میشود صرفا مواد درون لوله به جلو جهت دهی شوند و بایستی به امداد پمپ زدن خلل را رفع نمود .
ب ) به کار گیری دستگاه لوله بازکنی تراکم هوا به خواسته مفتوح کردن گرفتگی لوله فاضلاب و چاه سرویس بهداشتی خارجی :
در مواردی که چاه فاضلاب با پمپ معمولی گشوده نمی‌شود می بایست از دستگاه تراکم هوا به کار گیری کرد . فشار این دستگاه را میتوان تهیه کرد و تا یک‌سری برابر ارتقا اعطا کرد . دستگاه تراکم هوا در فشار های بالا صدای متعددی داراست . این دستگاه هوا را در مخزن خویش با فشار توده می‌کند و به طور ناگهانی آن را به باطن چاه تخلیه کرده که در سود سبب گشوده شدن لوله چاه میشود . این کار می بایست به وسیله اشخاص خبره صورت بپذیرد . رفع نم در خیابان ولیعصر تهران

ج ) استعمال از فنر لوله بازکنی برای گشودن گرفتگی لوله فاضلاب و چاه دستشویی :

به کار گیری از فنر روشی مرسوم خیس از دیگر روش ها برای گشودن لوله چاه و لوله فاضلاب است . و علت اساسی استعمال از آن فاصله و پیروزی و توان بازکردن بالای آن می‌باشد . نیز چنین اقتدار لایروبی و جرم زدایی فنر مضاعف بالا هست . از فنر لوله گشوده کنی همینطور برای حل دادن اشیاء جامد به درون چاه سرویس بهداشتی به کارگیری میشود . استعمال از فنر با دقت به مشخصاتی که دارااست خوب تر و کار آمد خیس از دیگر روش ها هست . اما گشوده نیز پیشنهاد میشود برای گرفتگی دستشویی خارجی از دستگاه تراکم هوا استعمال نمائید . چون که فنر دارنده نوک تیزی است و احتمال این که به سرویس بهداشتی خارجی زخم برساند مضاعف بالاست .
لوله گشوده کنی با فنر سبب ساز جدا شدن مواد زاید و موی و چربی و … از لوله چاه فاضلاب هم میشود . با همگی این توصیفات مدام نیازیبه تعمیرات لوله کشی فاضلاب هنگام گرفتگی نیست و با این روش ها نیز میشود گاها پاسخ گرفت و مخارج گزاف تعمیرات را حذف کرد!
گاها به دلیل توده شدن قیر به دلیل ایزوگام و … احتمالا لوله چاه در گیر گرفتگی شود . و یا این که قیر در سیفون دستشویی انباشته شده باشد که علت آن بر می‌گردد به گروه فنی که ساختمان را ساخته است و اصول فنی ساختمان را رعایت نکرده و قیر در سیفون یا این که جاهای دیگری انباشته شده شده‌است . در برخورد با این دسته موردها می بایست از حلال های مطلوب به کارگیری نمود . مانند نفت . بعداز ریختن حلال یک ساعت شکیبایی نمایید و آنگاه با جسمی طاقت فرسا همانند فنر قیر را در آن حل می‌کنیم . بعداز حل شدن قیر با نفت محلول را به باطن چاه هل می دهیم . در تراز آن‌گاه آب جوش درون سیفون میریزیم و از خالی شدن سیفون مطمئن میشویم و با این روش گرفتگی را حل می کنیم .
گهگاه پیش میاید که گرفتگی به دلیل وجود سیمان است و سیمان محکم شده باشد . این مسئله هم گاها به دلیل عدم رعایت اصول فنی ساختمان پیش می‌آید . دراین مکان از دو روش برای مفتوح کردن لوله استعمال می کنیم . که یکی تراشیدن سیفون با فنر فولادی است و دوم اصلاحات در لوله کشی فاضلاب سرویس بهداشتی و ردوبدل سیفون است .
نکته مهمی که در اینجا می خواهیم به آن اشاره کنیم این است که هیچ زمان از اسید لوله گشوده کنی برای گرفتگی لوله ها به کار گیری نکنید زیرا این اسید ها گرچه رویه و گرفتگی را گشوده مینمایند البته در دراز برهه زمانی منجر خوردگی و فرسودگی لوله خواهند شد . و نیز چنین برای تن درستی هم زیان دارااست .

لوله بازکنی محدوده دلاوران

دانلود نسخه پی دی اف - Download PDF Version

منابع مفید:
توالت

لطفا به این مطلب رای دهید:
[تعداد: 0    میانگین: 0/5]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *