رفع نم و رطوبت دیوار و سقف ساختمان

تعمیرات خانه : از قبلی ها تا به امروز سعی در آن شده‌است دیوار های ساختمان طوری ساخته شود تا از نفوذ آب و رطوبت به درون ساختمان دوری شود چون نم و رطوبت ضرر جبران ناپذیری را بر ساختمان وارد می نماید . روز جاری در چیدانه میخواهیم بررسی اشکال نم ها و روش های پیشگیری رویا رویی با آن به پردازیم با ما همراه باشید .

رفع نم و رطوبت دیوار و سقف ساختمان 

تعمیرات خانه : از پیشین ها تا به امروز سعی در آن شده‌است دیوار های ساختمان طوری ساخته شود تا از نفوذ آب و رطوبت به باطن ساختمان دوری شود چون نم و رطوبت ضرروزیان جبران ناپذیری را بر ساختمان وارد می نماید . روز جاری در چیدانه میخواهیم بررسی اشکال نم ها و روش های پیشگیری رویا رویی با آن به پردازیم با ما همراه باشید . رفع نم

یک کدام از این مشکلات نم کشیدن دیوارها و به مرور تخریب شدن آنهاست . در بالا بدین قضیه میپردازیم که با انجام چه کارهایی میتوانید از تخریب دیوارهاجلوگیری کرد؟ چاه بازکنی بهجت آباد

رطوبت را کاهش دهید .

یکی‌از مهمترین دلایلی که می‌تواند سبب ساز پیدایش این نقص‌ شود رطوبت منزل ها است . در بعضا از منزل ها از وسیله های ارتقاء رطوبت به کارگیری می شود که خوب تر است میزان کمتری از این وسیله استعمال شود . یکی دیگر از روش های کاهش رطوبت بازکردن پنجره ها است که سبب می شود تا رطوبت منزل بیرون شود .

مقاله بیشتر : روشی برای تعمیر شیر آب , به سادگی!

لباس ها را پر سرعت کم آب نمائید .

اکثری از منزل ها این روز ها آپارتمانی گردیده اند و دیگر فضایی برای کم آب کردن جامه ها نیست . در‌این موردها خانم های منزل مجبورهستند تا خرقه ها را در منزل کم آب نمایند . یکی دیگر از عواملی که سبب ساز نم کشیدن دیوارها می شود زیادماندن خرقه های تر در فضای منزل است . همت نمائید تا به‌سرعت جامه ها را کم آب نمایید . همینطور در باطن منزل رطوبت هم ارتقا مییابد .

درهنگام شستن دیوارها مراقب باشید .

در هنگام شستن دیوارها مواظب باشید از آب متعددی استعمال نکنید . بعضی از خانواده ها برای این‌که دیوار تمیزتری داشته باشند در برهه زمانی های کوتاه دیوار منزل ها را می شویند و همینطور استعمال از ماده شوینده برای تعداد دفعات دوچندان می‌تواند سبب ساز این ایراد و همینطور از فی مابین رفتن رنگ دیوار شود .

مقاله بیشتر : ترمیم درزهای کاشی در کمتر از نیم ساعت!

شناسایی نم دیوار : لکه های آب /  رفع نم

یکی‌از نکاتی که بایستی به آن توجه نمایید لکه های آب است . بعضا مواقع دیوارهای منزل وضعیت اول خودش را از دست میدهد . این میتواند علامتی از وجود نشتی آب در پشت دیوارها باشد . به محض این‌که این لکه ها را دیدید سریعا برای حل این اختلال مبادرت فرمایید .

مقاله بیشتر : کدام فلاش تانک مطلوب توالت شماست؟ رفع بوی بد چاه در شهرک آپادانا غرب تهران

در صورتی کا از کار گذشت و رطوبت به درون دیوار شما منتقل شد راه حل ای نیست جز آن که دست به کار تعمیر گردید . برای این رفع و تعمیر پیش از هر چیز بایستی بدانیم راز منشاء این ایراد رطوبتی و نم از کجاست و چه‌طور تاسیس شده است . با نیز چندین مثال از این موردها را بررسی می‌کنیم .

رفع نم

درصورتی که نقص‌ نم و رطوبت از نشت و پارگی لوله های آب باشد .

احتمال دارد در بخشی از ساختمان شما یا این که ساختمان همسایگان شما پارگی لوله پیش آمده و منجر ساخت رطوبت شده باشد . نشت آب به عبارتی چیزی است که بایستی به شدت نگران آن باشید . چون یکی‌از عارضه ها تخریب ساختمان ها , پارگی لوله و نشت آب است . چه بسا احتمال دارد نشت آب فراوان جزئی باشد البته به مرور زمان , به‌تدریج به طور رطوبت و نم جذب دیوارها و همینطور مبنا ساختمان شده و در شرایطی‌که منجر تخریب ساختمان نشود حتما به گچ دیوارها و سقف ساختمان صدمه زده و در مواقعی منجر تولید بوی نم و رطوبت در کل خانه خواهد شد . هم محلی حرفه این حوزه برای حصول اطمینان از فقدان نشت آب یا این که پارگی لوله , از دستگاه اختصاصی نشت یاب آب استعمال می نمایند . توسط این دستگاه می توان تشخیص بخشید که آیا در ساختمان شما یا این که همسایگان شما , پارگی لوله پیش آمده است یا این که خیر .

مقاله بیشتر : با این سه راه‌حل از شر بوی بد فاضلاب آشپزخانه خلاص شوید!

در صورتی ایراد نم و رطوبت ساختمان از آب باران باشد .

در مواقعی نیز احتمال دارد هیچ نشتی در ساختمان , سوئیت و منزل شما رخداد نیفتاده باشد .  رفع نم احتمالا علت رطوبت ساختمان از آب باران باشد . به محض استارت فصل بارش در میهن , موردها متعددی از تولید رطوبت در منازل گزارش می شود . آب باران احتمالا به هر نحوی به خانه شما رسیده باشد . با دقت به سیال بودن آب , گاها یافت کردن منشا و عامل ساخت رطوبت در ساختمان زیاد نقص‌ می شود . که با یافتن محل رسوخ آب باران به خانه و طریق رفع این خلل میتوانید این خلل را رفع کنید .

اگرتاسیسات لوله کشی ساختمان نقص‌ داشته باشد و سبب ساخت نم و رطوبت منزل شده باشد .

در موردها متعددی , وجود نقص در تاسیسات لوله کشی منزل منجر به‌وجود وارد شدن نم و رطوبت در ساختمان و منزل می شود . گونه های در سیستم لوله کشی فاضلاب خانه , غلط در کارگذاری روشویی , سیفون تخلیه فاضلاب لباسشویی , نقص در سیستم تخلیه فاضلاب وان گرمابه , سیستم تخلیه سرویس بهداشتی , سینک ظرفشویی و هزاران انواع دیگر که احتمال دارد در هرجایی از تاسیسات ساختمان به‌وجود آمده باشد .

در‌صورتی‌که عایق کاری ساختمان منجر تولید نم و رطوبت شده باشد .

حدس نخستین بخش اعظمی از اشخاص این است که احتمالا ایزوگام و عایق سرویس بهداشتی یا این که خزینه یا این که آشپزخانه یا این که سقف ساختمان ترک شده و منجر ساخت رطوبت و نم می شود که‌این حدس در موردها متعددی منجر می شود که مبادرت به تخریب نصیب هایی از ساختمان نمایند . البته بعداز یافت کردن ادله حیاتی تولید نم و رطوبت از این کار پشیمان شوند . آری در اکثری از مورد ها وجود نقص در ایزوگام , قیرگونی و عایق های متعدد ساختمان سبب ساز نم و رطوبت می شود اما خوب تر است گذشته از تخریب دستشویی , گرمابه نصب و تعمیر فلاش تانک امیربهادر جنوب تهران فوری

لطفا به این مطلب رای دهید:
[تعداد: 0    میانگین: 0/5]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *