خرید پکیج دیواری قسمت سوم

وضعیت ما یحتاج جهت به کار گیری از از پکیج دیواری حرفه دار

پکیج دیواری رشته دار طوری پباده سازی شده‌است که نیازی به دودکش ساختمان ندارد و هوای موردنیاز سوختن در دستگاه از محیط آزاد ( خارج از محل نصب دستگاه ) به باطن دستگاه مکیده می شود . تعمیرات آبگرمکن

به همین علت پکیج دیواری رشته دار مجهز به یک دودکش منحصر به فرد دوجداره میباشد که جداره داخلی آن قطرش ۶ سانتیمتر میباشد و دود دستگاه از روش این لوله به محیط خارج تخلیه میگردد و جداره فرنگی آن ۱۰ سانتیمتر است .

لوله ۶ سانتیمتر تخلیه دود در آن جای‌دارد و هوای جدید موردنیاز جهت سوختن در دستگاه از روش این لوله وارد محیط احتراق دستگاه می شود .
هیچ گاه نباید جداره بیرونی دودکش پکیج دیواری رشته دار را جدا نمود و از هوای محیط اطراف محل نصب دستگاه به کارگیری نمود .
لوله دودکش پکیج دیواری حرفه دار بایستی حتما به محیط آزاد خارج از محل نصب دستگاه رابطه داشته باشد تا دود تولید شده در دستگاه به محیط خارج از خانه تخلیه گردد و نیز هوای موردنیاز پکیج دیواری از محیط خارج از خانه مسکونی تامین گردد .

در صورتی در مواقعی مسافت دربین پکیج دیواری و پنجره یا این که دیوار فرنگی بیشتر از مقدار ارتفاع لوله دودکش دوجداره مو جود درون انیمیشن باشد , یا این که نیاز به زانو باشد , می بایست حتما از لوله رابط و زانوی منحصربه‌فرد دوجداره پکیج دیواری رشته دار به کارگیری نمود .

غایت ارتفاع لوله دودکش پکیج دیواری حرفه دار ۴ متر افقی هست که به ازاء به کارگیری از هر زانو , ۱متر از ۴ متر ارتفاع لوله دودکش کم کی شود .
بخاطر این که اقتدار مکش و دهش حرفه برای ۴ متر پباده سازی شده‌است , در مواقعی که ارتفاع دودکش کم باشد بدلیل اقتدار بسیار رشته هوای محل ورود به محیط احتراق پکیج دیواری بیشتراز حد اضطراری می شود و سبب ساز می شود که دستگاه براحتی و سرعت بالا روشن نشود و برای رفع این ایراد ۲ رینگ فلزی درون برنامه خردسالان دستگاه جان دار است که سایز یکی ۷۵ میلیمتر و دیگری ۸۰ میلیمتر است که برای کم کردن دبی هوای محل ورود به محیط احتراق می توان از آن‌ها به کارگیری نمود
در‌حالتی که ارتفاع لوله دودکش کمتر از ۱ متر باشد , می بایست از رینگ سایز ۸۰ میلیمتر استعمال شود و چنانچه میان ۱ تا ۱/۵ متر باشد , بایستی از رینگ سایز ۷۵ میلیمتر به کار گیری نمود و هنگامی که ارتفاع دودکش بیشتر از ۱/۵ متر باشد , نیازی به به کار گیری از رینگ های کم کننده دبی نمیباشد .

در محل هایی که دودکش مطلوب وجود نداشته و یا این که دودکش مو جود در ساختمان از کشش قابل قبولی برخوردار نباشد , می بایست حتما از پکیج دیواری رشته دار استعمال شود . یخ زدگی کولر گازی در زمستان و تابستان

دودکش اختصاصی دو جداره پکیج دیواری رشته دار وظیفه تخلیه دود دستگاه به محیط خارج و تامین هوای نو مایحتاج سوختن در دستگاه را از میحط خارج بر عهده داراست و بایستی وارد محیط آزاد شود و هیچ زمان نباید به درون دودکش ساختمان متصل شود .

هیچوقت نباید دودکش منحصربه‌فرد پکیج دیواری رشته دار ویرایش و بیرون از استاندارد کمپانی نصب گردد . تعمیرکار کولر گازی مشهد

بدین نکته حائض اهمیت دقت داشته باشید , در وقتی از پکیج دیواری حرفه دار استعمال میگردد که یا این که متراژ محل نصب دستگاه کمتر از ۱۲۰ متر است و یا این که لوله دودکش استانداره ۱۵ سانتیمتر نیست و یا این که این که چنانچه لوله دودکش از سایز ۱۵ سانتیمتر برخوردار می‌باشد , طول آن از ۴ متر کمتر است . در همگی این موردها باید حتما از پکیج دیواری حرفه دار به کارگیری نمود . تا بحال این سوال پرسیده شده که لوله دودکش از استاندارد اضطراری برخوردار‌است و مکش در لوله بخوبی انجام می‌گیرد و لی چرا گشوده می بایست دستگاه حرفه دار به کارگیری نمود . پاسخ آن نوع از دوستان عزیز این است که متراژ کمتر از ۱۲۰ متر مربع میباشد و در حالتی‌که که دستگاه پکیج دیواری دودکش دار نصب شود اکسیژن مایحتاج برای احتراق از درون محیط تامین میگردد و این مورد زیاد خطرناک بوده و چنانچه که مشتری حتما بخواهد از دستگاه پکیج دیواری دودکش دار به کارگیری کند حتما می بایست به راءس نصب و سرویس ها مارک ذی‌ربط تعهد کند که یک روزنه محل ورود هوا به باطن محیط و در حدود پکیج دیواری مدام گشوده بوده و مدام هوای جدید و تندرست وارد محیط میشود .

وضعیت و اندازه ما یحتاج آب گرم مصرفی در ساختمان

دستگاه پکیج دیواری وظیفه گرم نمودن رادیاتور های ساختمان و تامین آب گرم مصرفی در ساختمان را بر عهده داراست .
پکیج دیواری بدلیل نداشتن منشاء ذخیره آب گرم , قابلیت گرم نمودن رادیاتور ها و گرم نمودن آب گرم مصرفی را بطور هم‌زمان ندارند و در پباده سازی سیستم حق تقدم گرمایش با گرم نمودن آب گرم مصرفی می‌باشد .

پس از گشوده شدن شیر آب گرم مصرفی تمام توان دستگاه صرف گرم نمودن آب گرم مصرفی می شود و در حالتی‌که شیر آب گرم مصرفی به صورت طولانی گشوده بماند , رادیاتور ها سرد می‌شوند .
ضروری است در مصرف آب گرم به‌این نکته دقت نمود که نباید به صورت طولانی شیر آب گرم در فصل زمستان گشوده بماند تا رادیاتور ها سرد بشوند .

کدام پکیج برای خانه شما ایده آل خیس است
تا تحت بنای ۲۴۰ متر مربع : میزان آبدهی یک پکیج دیواری ۲۴ کیلو وات ( ۲۴۰۰۰ وات ) , ۷ لیتر در دقیقه آب ۵۰ جايگاه سانتی گراد هست که برای خانه مسکونی معمولی با یک گرمابه و یا این که یک توالت و آشپزخانه مطلوب است .

تا تحت بنای ۲۸۰ متر مربع : میزان آبدهی یک پکیج دیواری ۲۸ کیلووات ( ۲۸۰۰۰ وات ) , ۸ لیتر در دقیقه آب ۵۰ سکو سانتی گراد هست که برای خانه مسکونی با یک گرمابه و یک دستشویی و آشپزخانه مطلوب است , البته برای خانه مسکونی که دارنده دو خزینه و یک توالت و آشپزخانه هست مطلوب نیست .

تا ذیل بنای ۳۰۰ متر مربع : میزان آبدهی پکیج دیواری ۳۵ کیلووات ( ۳۵۰۰۰ وت ) , ۱۰ لیتر در دقیقه آب ۵۰ رتبه سانتی گراد میباشد که برای واحدی که دارنده ۲ خزینه و دستشویی و آشپزخانه می‌باشد مطلوب است .

تعمیر آبگرمکن مینی سیتی شمال تهران

لطفا به این مطلب رای دهید:
[تعداد: 0    میانگین: 0/5]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *