جمع‌آوری مکانیزه نخاله‌های ساختمانی کم حجم

مدیرعامل اداره مدیر پسماند شهرداری تهران بابیان این‌که برای گردآوری نخاله ساختمانی محله های با گذرکم از کامیونت تک مخزنه به کارگیری می شود , اظهار کرد : گردآوری پسماندهای ساختمانی و عمرانی کم حجم و پسماندهای جزئی مرتبط با تعمیرات و تجدید بنا در فرمان کار جای دارد .
حسین جعفری در زمینه‌ی پسماندهای کم حجم که پسماندهای ساخت شده در طول ساخت و ساز , تعمیرات , نوسازی و حفاری جزیی موسسه ها را مشتمل بر می‌شوند , اظهار کرد : سطح پایلوت طرح مکانیزه گردآوری پسماندهای ساختمانی و عمرانی کم حجم در حیطه یک حوزه‌ ۸ در درحال حاضر انجام است و اجرای تراز آزمایشی طرح کم حجم در درحال حاضر بررسی بوده به گونه ای که در تراز تعیین پیمانکار هستیم که با اعتنا به رفع نواقص و مانع ها جان دار , این طرح در آتی به همگی بخشها شهر تهران تعمیم داده خواهد شد . تخلیه نخاله تهران

او بابیان این‌که این پسماندها بایستی بوسیله اتومبیل های دارنده اسکیپ لودر بخش سری پایین آنالیز بخش ها حمل شوند که اداره رئیس پسماند ناظر خوب اجرای طرح هم خواهد بود , اظهار کرد : طرح پایلوت در لحاظ سنجی ها مثبت نظارت شده و در حالا مقدمات اجرای فراگیر طرح هستیم . تخلیه نخاله

مدیرعامل اداره رئیس پسماند شهرداری تهران با اشاره به اسکیپ لودرها که با دو دسته , دو مخزنه و تک مخزنه پیش گویی گردیده اند , اظهارکرد : درین بخش هم برای محله های با گذرکم از کامیونت تک مخزنه استعمال می شود که پروسه گردآوری پسماندهای ساختمانی و عمرانی کم حجم و پسماندهای جزئی مرتبط با تعمیرات و نوسازی و حین ساخت و ساز در امر کار قراردارد .

او با تاکید بر طرح مکانیزه گردآوری پسماندهای جزئی که به وسیله تاکسی ها در بخشها بوسیله اسکیپ لودرها توده می‌شوند , خاطر نشان کرد : توزیع بروشور مطلوب به وسیله دفترها سرویس ها الکترونیک شهر , شهربان , بقیه کارداران منطقه و بویژه نماینده پیمانکار تحت عنوان بازاریاب در مرحله نواحی و مراجعه ایجاد کنندگان به منطقه اعم از موضوعات این طرح است .

جعفری در زمینه ی تعامل بدون واسطه تولیدکننده و پیمانکار که با تحویل روزمره مخزن های ذی‌ربط طی تماسی تلفنی با پیمانکاران انجام می پذیرد , طولانی تر کرد : درین فرآیند تخلیه نخاله در پایانه میانی برای بعضی بخشها و در مجموع در محل مجتمع دفع و پردازش مورد بررسی قرار گرفته و درنهایت موقعیت ادامه کار پیمانکار با دقت به حسن اجرا و دریافت تاییدیه های اضطراری بررسی می شود . توضیحاتی در باره آئين نامه ساماندهي وضعيت جمع آوري و دفع خاك و نخاله و ضايعات ساختماني در سطح شهر

براساس گزارش تارنما شهرداری , مدیرعامل اداره مدیر پسماند شهرداری تهران همینطور بیشتر کرد : حمل مخزن های مالامال شده بوسیله پیمانکار با داشتن صفحه مسیر و رعایت قانون ها حمل پسماند و ارائه قبض رسید مخزن و همینطور پرداخت هزینه بوسیله سازنده به پیمانکار هم در‌این طرح پیش گویی شده‌است .

گردآوری نخاله های ساختمانی با یک تماس در شرق تهران

نائب رئیس کارها شهری و فضای سبز شهرداری منطقه۸ , از اجرای طرح مکانیزه گردآوری نخاله های ساختمانی در مرحله محدوده خبر بخشید .

بلدیه , رابطه ها همگانی شهرداری حوزه‌ هشت : حمید رضا فرخی با اعلام این مقاله اعلام کرد : در‌این طرح پسماندهای ساختمانی و عمرانی کمتر از ۵ متر مکعب , در قالب پسماندهای کم حجم از معابر و خیابان های حیطه گردآوری می شود .
او افزود : این طرح در آخرها سال پیشین به طور آزمایشی به اجرا درآمد و روز جاری هم محلی حیطه از روش سامانه ۱۳۷ , میتوانند ماموران را از تجمع پسماندهای ساختمانی و عمرانی کم حجم آگاه نمایند .
فرخی درپی با اشاره به اجرای طرح رفع سد معبر در شرق تهران خاطرنشان کرد : شهروندان میتوانند در صورت مشاهده هر دسته سد معبر از جمله وانت های زمان گرد , دستفروشان و . . . با سامانه ۱۳۷ تماس گرفته و مسئله را به اطلاع مسئولان سازمان سد معبر برسانند

روزمره ۱۱۰۰ بدن نخاله ساختمانی در زاهدان گردآوری می شود

محمدامیر براهویی روز چهارشنبه در اعلام‌کرد و گو با خبر نگار ایرنا اظهار داشت : همینطور در مشاجره گردآوری آشغال های مرحله شهر زاهدان هم قرار است ۲ هزار مخزن آشغال مکانیزه با ۱۶ میلیارد ریال اعتبار تا ۶ ماهه در آغاز این سال خریداری و جانمایی شود .
او افزود : نیز فعلا در اکنون برگزاری مناقصه برای خرید این مخازن آشغال مکانیزه نو هستیم .
او تصریح کرد : ۶۰۰ مخزن آشغال مکانیزه در تراز معابر زاهدان موجود هست که با تامین مخازن تازه نسبتاً گنجایش این شهر در مشاجره مخازن کامل شدن می شود .
نائب رئیس سرویس ها شهری شهرداری زاهدان اعلام کرد : نسبتاً ۶۰ درصد شرایط گردآوری آشغال در زاهدان با روش مکانیزه در حالا انجام است .
براهویی افزود : تا قبل از این ویژگی ها فنی در خرید مخازن خیلی رعایت نمی‌شد ولی نیز فعلا برای تامین ۲ هزار مخزن تازه استحکام و جور مال مورد دقت است .
او ادامه اعطا کرد : از سوی دیگر مخازن خریداری شده تحویل موسسه ها خدماتی هر محدود می شود و ناظران مکلف می‌باشند تمیز کاری و شست و شوی آنان‌را نظارت نمایند .
او اظهار داشت : برای قراردادهای نو با موسسه ها گردآوری آشغال شرط داشتن خودرو های جت واش با گنجایش شست و شوی جداول و مخازن آشغال حیث می شود .
او تاکید کرد : طرح ریزی ها در مرحله شهر زاهدان کیفی سازی رئیس پسماند است .
به نقل از ایرنا شهر زاهدان تحت عنوان بزرگشهر دارنده پنج حوزه‌ شهرداری است .
شهرستان زاهدان راس استان سیستان و بلوچستان با سه بخش مرکزی , نصرت آباد و کورین در جنوب استان های شرقی و در مسافت ۱۶۰۰ کیلومتری تهران واقع شده‌است . اجراي طرح مديريت نخاله هاي ساختماني در سطح شهر آمل

لطفا به این مطلب رای دهید:
[تعداد: 0    میانگین: 0/5]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *