تهیه مصالح ساختمانی از بازیافت نخاله‌های ساختمانی برای اولین بار در کشور

اختراع کننده بازیافت نخاله‌های ساختمانی ذکر کرد : برای اولین دفعه توانستیم با بازیافت ضایعات ساختمانی مصالح ساختمانی تنظیم کنیم .
توانمند علیپور در کناره سیز‌دهمی نمایشگاه بین‌المللی محیط زیست در رای زنی با خبر نگار محیط زیست باشگاه خبرنگاران اعلام کرد : طرح ما بازیافت نخاله و ضایعات ساختمانی است که توانست در سال پیشین بخشی فستیوال دانش و فناوری سر گروهی جمهوری شود .حمل نخاله ساختمانی مرکز تهران خدمات نصب و تعمیر توالت فرنگی یوسف آباد مرکز تهران

او طرح بازیافت نخاله‌های ساختمانی را برنامه ای منحصر در عالم خاطرنشان کرد و افزود : در قبل کشورهای آلمان , ایالات متحده و هلند در بازیافت نخاله‌های ساختمانی قدم اکثری برداشته‌اند ولی نتوانسته‌اند مواد نخستین مصالح را از نخاله‌ها و ضایعات ساختمانی تهیه و تنظیم نمایند .

اختراع کننده بازیافت نخاله‌های ساختمانی ادامه اعطا کرد : بعد از ۸ سال کار و مطالعه توانستیم فرایند جداسازی را با استعمال از سیستم‌هایی که خودمان تغییر‌و تحول دادیم انجام دهیم و خوشبختانه سال قبلی طرح را به ثبت رساندیم .

علیپور بابیان این‌که این طرح یک پروژه زیست محیطی است اظهار‌کرد : ما توانستیم از نخاله خشت به جای پوکه به کارگیری کنیم و از نخاله بتون ماسه ایجاد کنیم و همینطور با بازیافت سنگ نمای تراورتن سنگ برای دکورا سیون داخلی ایجاد کنیم

مطالعات طرح جامع پسماند شهرستان سلماس نهایی می شود

مدیریت سازمان حفاظت محیط زیست سلماس ذکر کرد : آزاد سازی آشغال در حوالی شهر و برخی از روستاهای بزرگ سبب زشت شدن فیس طبیعت شهرستان و آلودگی و تخریب محیط زیست می‌شوند . خدمات فلاش تانک گرگان شرق تهران

به نقل از ارتباط ها همگانی حفاظت محیط زیست استان آذربایجان غربی , چهارمی گردهمایی کار تیم مدیر پسماند شهرستان سلماس برگزار شد .
این گزارش می‌افزاید , درین گرد‌همایی ابتدا نائب رئیس فرمان‌دار , مدیریت کار مجموعه مدیر پسماند شهرستان طی سخنان مبسوطی ضمن تشریح اهمیت مورد پسماندها و گونه های آن و ابلاغ مشکلات ناشی از آن ها , اظهار کرد : چهت نیل به هدف ها , کار مجموعه می بایست مصوبات را با جدیت تمام بررسی , پیگیری و به اجرا در آورد .
مدیریت سازمان حفاظت محیط زیست سلماس و دبیر کار مجموعه به ابلاغ پایانی موقعیت مدیر پسماندهای شهرستان پرداخت و اظهار کرد : طی پایشهای انجام یافته بوسیله این سازمان و راءس بهداشت , متاسفانه آزاد سازی آشغال در دره ها , رودخانه ها , مسیلها و کنار جاده ها اطراف شهر و بعضا از روستاهای بزرگ مخصوصا روستاهای بخش مرکزی سبب ساز زشت شدن فیس طبیعت شهرستان و آلودگی و تخریب محیط زیست می‌شوند .

در‌پی گرد‌همایی مصوبات گرد هم آیی گذشته مورد بررسی و تبادل لحاظ قرار گرفت و هریک از اعضاء به ابلاغ نهایی اقدمات صورت گرفته به وسیله دستگاه ذی‌ربط خویش پرداختند که اهم آن‌ها راه‌اندازی دستگاه بی خطر ساز آشغال بوسیله کانال بهداشت و معالجه سلماس , فعال سازی وب سایت دفن آشغال روستای ملحم و پایان یافتن مطالعات طرح جامع پسماند شهرستان سلماس به وسیله شهرداری سلماس بود در غایت مساله و مشکلات جان دار مطرح و بعد از مشاجره و بررسیهای حتمی سیاستی در امر مرتفع نمودن آن ها اتخاذ شد .

فراگیری مدیریت پسماند شهری به ۴۵۰ نفر از اعضای دهیاریها و شهرداریهای استان خوزستان

به نقل از ارتباط ها همگانی سازمان کل حفاظت محیط زیست خوزستان , احمدرضا لاهیجان زاده رئیس کل حفاظت محیط زیست خوزستان بابیان این مقاله که به مراد ارتقا مرحله اطلاع رسانی و علم زیست محیطی کارشناسان و برنامه ریزان کارها شهری و روستایی , «دوره های آموزشی رئیس پسماند» بصورت حیطه ای در هشت شهر استان خوزستان دربرگیرنده شهرهای آبادان , بهبهان , دزفول , ماهشهر , شوشتر , مسجدسلیمان , ایذه و اهواز و شهرهای همجوار این شهرستانها برگزار شوید او افزود این زمان ها مشتمل بر سرفصلهای علمی در زمینه‌ی رئیس پسماند , ساخت , گردآوری , حمل و نقل , بازیافت و دفن بهداشتی آشغال بوده که با فایده گیری از اساتید پر رنگ این حرفه در بازه ۱۰ روز در مرحله استان اجرا شوید . لوله بازکنی نبی اکرم

قابل ذکر است برای اشخاص کمپانی کننده با هزینه این سازمان کل مدرک حضور در زمان بوسیله واحد پژوهش و یادگرفتن استانداری خوزستان صادر خواهد شد .

لطفا به این مطلب رای دهید:
[تعداد: 0    میانگین: 0/5]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *