تعمیرات کولر آبی در تهران

به خواسته ارتقاء دور اندیشی شما یوزرها عزیز در مقاله تحت به صورت مختصر از طرز تعمیر کولر آبی رنگ و فساد ناشی از قطعات اساسی دستگاه کلام خوا‌هیم اذعان کرد . تعمیر کولر آبی تهران

کولرهای آبی رنگ که ازجمله دستگاه های سرمایشی دوستداشتنی در مناطقی با آب و هوای گرم و اما فارغ از رطوبت به ویژه شهر تهران می‌باشند که از روش سیستم سرمایش تبخیری عمل می نمایند . معمولا هرساله و یا این که هر دوسال یکبار احتیاج به تعمیر دارا هستند ولی با خدمت مداوم , شست شو , نظافت و تخلیه آب کولر می توان از تعمیرات مکرر و فساد دستگاه دوری کرد .

با خدمت سالیانه کولر می توان موجب کاهش مصرف برق , آب و هدررفتن این دو انرژی حساس شد . سرویس کولر آبی مشهد

تعمیر کولرآبی مشتمل بر تعمیر و ردوبدل اشکال قطعات ( الکتریکی , مکانیکی و اثبات ) است . ازجمله این تعمیرات می شود به مواقعی تعدادی اشاره نمود :

بده بستان سیم های فرسوده برای دوری از خطرها برق گرفتگی .
بده بستان پوشال ها که عدم بده بستان آن‌ها سبب رویش قارچ ها و باکتری ها برروی پوشال شده و بوی بد و دارای اهمیت خیس از آن منجر تولید بیماری های تنفسی می شود ( در ردوبدل پوشال ها بایستی به نیز سایز بودن آن اعتنا کرد ) .
بده بستان الکتروموتور که درصورت چرخش نا مناسب ها رشته ها صورت می‌گیرد .
روغن کاری یاتاقان ها هرچندوقت یکبار به افزایش عملکرد دستگاه امداد می نماید .
بررسی شناورها که در دستگاه نقش تهیه فشار و طول آب را دارا‌هستند و درصورت فساد موجب روان شدن آب می‌شوند .
درصورت لرزش دستگاه برزنت ها بایستی سنجیده شود .
درصورت ایجاد صدای بیش تر از میزان از کولر بررسی تسمه کولر و مبلغی ها بایستی انجام گیرد .
در هر کولرآبی دو موتور دینام و پمپ آب موجود هست که تلاش غیر مناسب گردش هوا و آب میتواند ناشی از فساد این دو باشد که درصورت نیاز بده بستان و یا این که تعمیر می شود .

نکته : قرارگرفتن کولر درسایه و بدور از نورمستقیم خورشید سبب ساز خنک شدن بیشتر محیط شده و هم قرار دریافت کردن بدنه کولر بر روی چهارپایه فلزی و نیز مرحله بودن آن از لرزش آن پرهیز می نماید .

دقت : در تعمیر کولرهای آبی رنگ این نکته لازم به ذکر است که به کارگیری از تکنسین های خبره و کارشناس خطرها احتمالی ازجمله خطر برق گرفتگی را کم کرده , از ساخت مشکلات بعدی خودداری می نماید و اطمینان شما از تعمیر مطلوب دستگاه را به همراه دارااست .

راهنمای طریقه نصب کولر آبی‌رنگ

با ورود به فصل گرم سال کماکان بیشترین کاربرد در وسایل ساخت سرمایش و تهویه مطبوع را می شود به کولر آبی‌رنگ اختصاص اعطا کرد . اگرچه به کارگیری از کولر گازی به تازگی زیاد مورد دقت بوده است البته کماکان در اکثر وقت ها منزل های جای‌جای کشور‌ایران کولر آبی‌رنگ کلام اولیه را میزند . درین پست قصد داریم راجع به نصب کولر آبی رنگ از ابتدا تا آخر اموزش واجب را ارائه کنیم .

نصب و فعال سازی کولر آبی‌رنگ عمل چندان مشکلی نیست و صرفا با داشتن مقداری تخصص فنی می‌توانید خودتان به راحتی کولر آبی رنگ خانه خودتان را فعال‌ساز‌ی نمائید .

عامل ها مفید در کاهش بازده کولر آبی رنگ ؟

سه برهان تحت بیشترین تاثیر را در کاهش دمای ساخت شده به وسیله کولر آبی‌رنگ دارا هستند : دلایل بوی بد کولر آبی و روش رفع بوی نامطبوع آن

دمای هوای مربوط در باطن ساختمان
رطوبت نسبی هوای محل ورود بوسیله کولر به ساختمان
دمای هوای کم آب در بیرون از ساختمان
کولر آبی‌رنگ اعم از خنک کننده های هوایی است که کار ساخت رطوبت را انجام می‌دهد و به همین جهت بایستی قوانینی مهیا شود تا پوشال ها همواره تر و یا این که مرطوب باشند . اگر‌چه کولر های آبی‌رنگ گونه های مختلفی دارا هستند و معمول ترین آن‌ها گونه پرتابلی یا این که سیار و گونه هوایی است البته غرض ما از کولر آبی رنگ در‌این مقاله کولر های آبی رنگ اثبات هوایی می‌باشند .

این جور از کولر ها معمولا بصورت اثبات بر روی نقطه ای از ساختمان که پیش از این به وسیله مهندسین نقشه کش ساختمان پیش گویی شده ساکن می‌شوند . معمول ترین نقطه برای استقرار و نصب کولر آبی رنگ پشت بام است البته با این وجود نصب کولر آبی‌رنگ در ایوان , حیات خلوت و یا این که پشت پنجره نیز انجام می شود .

روش محاسبه گنجایش کولر آبی‌رنگ

کولر های آبی رنگ بسته به متراژی که می‌خواهند خنک نمایند بایستی تعیین شوند و به همین جهت نیز در گنجایش های متفاوت هوا دهی ایجاد میگردند . در تحت مثال ای از روش میزان گیری و محاسبه حجم کولر آبی‌رنگ را می‌بینید :

محاسبه حجم کولر آبی‌رنگ

اندازه هوا دهی کولر آبی رنگ را بر طبق یکی تجاری محاسبه می نمایند .

لذا اولی پارامتر برای نصب کولر آبی‌رنگ گزینش میزان هوا دهی موردنیاز کولر است . برای این خواسته می‌توانید از دو پاراگراف ذیل برای این عمل استعمال فرمایید :

۲۴هزار کولرآبی در طبس کار می‌کند/۳۰درصد مصرف آب شهرستان برای کولر

لطفا به این مطلب رای دهید:
[تعداد: 0    میانگین: 0/5]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *