بهترین یدک کش های اسپرت دنیا

بهترین یدک کش های اسپرت دنیا / یدک کش

همانگونه که می‌دانید هر خودرویی کاربرد مختص خویش را دارااست که درین در بین به عنوان مثال میتوانیم به قابلیت و امکان یدک کشی اشاره کنیم . حالا در صورتی‌که شما هم اعم از اشخاصی می‌باشید که از خودروی خویش تحت عنوان یدک کش ( برای حمل قایق , کابین و… ) به کار گیری می‌کنید . اکنون درین مقاله تصمیم داریم تا شایسته ترین ماشین ها برای این کار را معرفی کنیم . یدک کش به همت محققان دانشگاهي الگوريتمي جديد براي مسيريابي ربات‌هاي يدک کش ارائه شد

۱ – پورشه Panamera

به نقل از آکاایران ممکن است مشتریان در اولی راه به هیچ وجه به پورشه پانامرا تحت عنوان یک یدک کش نگاه نکنند و ولی این زمینه هم از ارزش فراوان بالای آن نشات میگیرد که حدود ۷۹ هزار دلار ارزش داراست . البته می بایست دقت داشته باشید که‌این ماشین قادر است یدکی با وزن ۴۸۵۰ پوند را بکشد که با این اوصاف یکی شایسته ترین ماشین های یدک کش عالم به اکانت میاید که چه بسا کلاس آن هم وانت یا این که SUV ( شاسی بلند ) نیست . این خودروی گران‌قیمت میتواند ۴۳۰ اسب بخار ایجاد نماید که عجله یک تا صد کیلومتر آن هم ۴ . ۰ ثانیه است ( ولی فارغ از یدک ) .

۲ – بی ام و محرمانه ۵ Gran Turismo

خصوصی ۵ Gran Turismo از شرکت بی ام و یک کدام از دوستداشتنی ترین گونه های BMW است که در مورد بها هم یکی‌از خوش بها هاست و بهایی فراوان زیر خیس از پورشه پانامرا دارااست . برعلیه , این ماشین یکی‌از شایسته ترین اتوموبیل ها برای یدک کشی به اکانت می‌آید که می‌تواند یدکی با وزن ۴۶۳۰ پوند را بکشد . این ماشین , دیفرانسیل عقب است و از یک موتور ۳ . ۰ لیتری منفعت میبرد که می‌تواند ۳۰۰ اسب بخار ساخت نماید و یک باکس دنده هشت سرعته هم آن را کمک می نماید . اما بایستی به این نکته هم اشاره نمود که محرمانه ۵ Gran Turismo یک اتوموبیل با گنجایش ۵ سرنشین است . اجاره جرثقیل در تهران

۳ – Lincoln MKT

بایستی اعلام کنیم که Lincoln MKT خودرویی فراوان راحت است و ساختاری لاکچری دارااست که در مسئله یدک کشی هم همت خیر و خوبی از خویش نشان میدهد . این اتومبیل می‌تواند ۴۵۰۰ پوند یدک را بکشد و از یک موتور ۳ . ۷ لیتری فایده میبرد که ۳۰۰ اسب بخار ساخت می نماید . این مال ۷ سرنشین را با خویش حمل می نماید و برای کاربرانی نیز که نیاز به اسب بخار بیشتری دارا‌هستند , امکان افزایش به یک موتور توربو V – 6 را داراست . برای خرید Lincoln MKT بایستی مشتریان حدود ۴۴ . ۱۳۵ دلار پرداخت نمایند .

۴ – هیوندای Veracruz

با وجود این که هیوندای Veracruz از سال ۲۰۱۲ ساخت نشده است ولی کماکان یک کدام از شایسته ترین اتوموبیل های جانور در جاده های دنیا است که می‌تواند یدکی با وزن ۳۵۰۰ پوند را با خویش حمل نماید . این اتوموبیل از یک موتور V – 6 سود میبرد که میتواند ۲۶۰ اسب بخار ساخت نماید و تمام نوع های این ماشین هم امکان تمام چرخ متحرک را دارا هستند . این مال برای ۷ سرنشین محیط داراست و اما راننده میتواند صندلی ها را بخواباند تا فضای صندوق دوچندان بیشتری را در اختیار داشته باشد .

۵ – تویوتا Venza

تویوتا Venza یک کدام از دوستداشتنی ترین واگن ها در دنیا است که در قضیه حمل یدک کش هم کارایی خیر و خوبی را از خویش نشان میدهد و می‌تواند تا یدکی با وزن ۳۵۰۰ پوند را حمل نماید . این فرآورده از یک موتور V – 4 فایده میبرد که ۲۶۸ اسب بخار ایجاد می نماید و دوچندان مطلوب برای یدک کشی است . ولی بها این جنس نزدیک به ۳۰ هزار دلار است . علاوه بر این یوزرها میتوانند به طور سفارشی اتومبیل را از جلو محور بودن به چهار چرخ متحرک تغییر تحول دهند . گفتنی است که‌این کالا از یک باکس دنده ۶ سرعته خود کار فایده می‌برد .

۶ – ولوو XC70

XC70 یک اتوموبیل با کیفیت است که توانسته فی مابین شایسته ترین اتوموبیل های عالم برای حمل یدک کش قرار بگیرد و غایت توان یدک کشی آن هم ۳۳۰۰ پوند است . این جنس از یک موتور ۲ . ۰ لیتری توربو منفعت می‌برد که میتواند تا ۲۴۰ اسب بخار ساخت نماید . انرژی حرکتی هم به وسیله یک باکس دنده ۸ سرعته خود کار تامین می شود . اما XC70 در بقیه نسخ , موتور های متفاوتی داراست . یدک کش خودرو تهران | خودرو بر (خودروبر) نیسان یدک کش | جرثقیل حمل خودرو

۷ – ولوو S60

ولوو S60 یک خودروی خوش ارزش و سدان اروپایی است که بها آن از ۳۰ هزار دلار شروع میشود و ولی در مسئله یدک کشی هم یکی شایسته ترین هاست و می تواند یدکی به وزن ۳۳۰۰ پوند را با خویش حمل نماید . یوزرها می‌توانند این ماشین را با یک موتورو ۴ سیلندر توربو خریداری نمایند تا ۲۴۰ اسب بخار توان ایجاد نماید و اما درین ماشین شاهد بعضی موتور های دیگر هم هستیم . غایت سرعت این اتوموبیل ۱۳۱ مایل بر ساعت است که سرعت صفر تا صد را هم در دوران ۵ . ۴ ثانیه مالامال می نماید .

لطفا به این مطلب رای دهید:
[تعداد: 0    میانگین: 0/5]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *