برخورد جدی با حمل غیرقانونی خاک و نخاله های ساختمانی

کرمان – نائب رئیس سرویس ها شهری شهرداری کرمان از برخورد با حمل غیر قانونی خاک و نخاله های ساختمانی خبر بخشید و بیان کرد : این دستور می بایست به وسیله خودروهای دارنده جواز و کارت منحصر به فرد صورت گیرد . حمل مصالح
به نقل از خبر نگار مهر , محمدرضا محمدرضاخانی صبح روز شنبه در نشست با شهرداران بخش ها چهارگانه و مدیریت استدلال اداره رئیس پسماندها ذکر کرد : با دقت به صادر شدن پروانه های ساختمانی و همینطور صادر شدن مجوزهای مرمت و بهسازی اماکن تجاری و مسکونی مقرر شد خاکبرداری و حمل خاک و همینطور نخاله های ساختمانی به وسیله خودروهایی که دارنده جواز و کارت منحصربه‌فرد می باشند صورت بپذیرد .

او ادامه اعطا کرد : در زمینه ی نام نویسی خودروها , به دست آوردن مجوز و کارت هم مقرر شد وام ها واجب صورت بگیرد تا خودروها یا این که کمپانی هایی که در این راه کار دارا هستند بتوانند مبتنی بر ضابطه با فراغ بال و پر خوبتر و قانونمند نسبت بدین دستور مبادرت نمایند .

محمدرضاخانی بیان کرد : در‌این ارتباط به حادثه شهرداران بخش ها به‌این اجماع رسیدیم که فرهنگ و تمدن سازی واجب در این طریق صورت بپذیرد و فراخوان همگانی درباره با نام نویسی و تشکیل پرونده و تهیه و تنظیم کارت صورت گیرد . لزوم ساماندهی خودروهای حمل نخاله‌های ساختمانی در اقلید

نائب رئیس سرویس ها شهری شهرداری افزود : در امر موردها فوق همینطور هماهنگیهای اضطراری با رده قضایی برای برخورد و توقف با متخلفین به انجام رسیده و بر پایه ی ضابطه با متخلفین ساختمانی و خودروهای حمل خاک و نخاله که مبادرت اضطراری جهت دریافت مجوزهای حتمی را به انجام نرسانیده اند برخورد خواهد شد . حمل نخاله ساختمانی در تهران

او ادامه بخشید : همینطور در موضوع برخورد با افرادیکه توسط اتومبیل مبادرت به دستفروشی و سدمعبر می نمایند هماهنگی اضطراری با پلیس موعظه و رانندگی به کار آمده و از این پس این خودروها در صورت تولید خلل و سد معبر در سطح نخستین جریمه و در فرآیند بعد از آن با توقیف اتومبیل مواجه خواهند .

پنج هزار کامیون ویژه حمل نخاله در تهران سوق دهی می‌شوند

تهران – ایرنا – فرمان دار شهرستان تهران ذکر کرد : پنج هزار کامیون ویژه حمل نخاله در تراز پایتخت موجود است که بر طبق برنامه هدایت خواهد شد .
پنج هزار کامیون ویژه حمل نخاله در تهران جهت دهی میگردند
عیسی فرهادی روز یک‌شنبه در پایان نشست حالت حمل پسماندهای ساختمانی شهرتهران و جهت دهی آن به خبر نگار ایرنا افزود : در‌این نشست مقرر شد موقعیت این تعداد کامیون که درسطح بخشها ۲۲ گانه شهرتهران فعال می‌باشند با تشکیل گرد هم آیی ای به طور اصولی سنجیده شود .
فرمان‌دار تهران تصریح کرد : این گردهمایی تا دوهفته آتی به خواسته شرح وظیفه‌های دستگاه های متولی و هم قسمت های رسمی در مورد هدایت کامیون داران و پیمانکاران کامیون های ویژه حمل نخاله های ساختمانی تشکیل و تصمیمات ضروری گرفته می شود .
او اعلام کرد : در‌این نشست همینطور به مساله و مشکلات کامیون داران و سوق‌دهی آن‌ها راجع‌به موقعیت بیشتر توشه نخاله های ساختمانی تصمیم گیری شود .
فرهادی افزود : این طولانی تر توشه با دقت به گنجایش آسفالت شهری و توان استاندارد فنی کامیون ها اعم از ترمزها که موجب پیدایش خطراتی در مرحله رفت و آمد خیابان ها آن نیز به هنگام شب خواهد بود مغایر موردها رسمی است .
فرمان دار تهران اظهار کرد : کامیون داران و پیمانکاران که رعایت حد تناژ استاندارد حمل نخاله های ساختمانی را نکنند برخورد رسمی صورت خواهد گرفت .
او افزود : درین نشست مقرر شد به سفارش نیروی انتظامی , باسکول هایی برای انتخاب وزن کامیون ها در مبادی خروجی شهر تهران ساخت شود .
فرمان دار تهران اعلام کرد : اداره محیط زیست در زمینه‌ی طریق دفن پسماندهای ساختمانی ارزیابی کافی و اضطراری را داشته باشد .
فرهادی افزود : مقررشد جايگاه بندی پیمانکاران ازطریق رئیس پسماند شهرداری تهران و اتحادیه صنفی ذیربط مبادرت و در نشست دو هفته آتی در گزارشی اعلام شود .
او با اشاره به این‌که تخلیه نخاله در کنار اتوبان ها , محل ورود و خروجی شهر تهران مشکلات متعددی ازجمله موجب پیدایش تصادفات و چه بسا مرگ و میر اشخاص شده اظهار‌کرد : با سوق دهی شرایط حمل نخاله های ساختمانیو پیمارانکاران , اکثری از این مشکلات در آتی نزدیک حل خواهد شد .
در نشست روز جاری نمایندگان دستگاههایی زیرا نیروی انتظامی , قضایی , مدیر پسماند شهرداری تهران , حفاظت محیط زیست , منابع ارگانیک , صنعت و معدن و اتحادیه های ذی ربط حضور داشتند .

واحدهای تولید کننده مصالح ساختمانی استاندارد به مردم معرفی شوند

لطفا به این مطلب رای دهید:
[تعداد: 0    میانگین: 0/5]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *