Categories: تعمیر کولر گازیتهران

برای خرید یک کولرگازی خوب , به چه نکاتی باید توجه کرد ؟

ضمن تاکید دوباره بر معمولی بودن قابلیت مدیر بر مخارج برق مصرفی , سفارش های تحت برای خرید کولرگازی ارائه می شود : سرویس کولر گازی پنجره ای

الف . کولرگازی را از مبادی و دکان های دارای اعتبار تنظیم نمائید و حتما کولرگازی دارنده برچسب انرژی A خریداری شود . کابرد این پیشنهاد سبب ساز می شود تا ۴۰ درصد در مخارج برق مصرفی سرمایشی تان صرفه جویی شده و کولرگازی منصوبه مبتلا مشکلات و نقض شود . تعمیرات کولر گازی تهران

ب . گنجایش کولرگازی را متناسب با مساحت فضایی که نیاز به برودت داراست , تعیین نمایید

ج . کولرگازی در سه کلاس حوزه‌ ای گرمسیری , معتدل , سردسیر تقسیم می‌شوند . موقع خرید متناسب با آب و هوای محل معاش خویش کولرگازی را تعیین فرمایید .

** از کولرگازی چه‌طور افتتاح می شود که مخارج برق مصرف کاهش یابد ؟

۱ – نصب اینورتر در کولرگازی پنجره ای سبب ارتقاء بازده آن‌ها می شود

۲ – منزه بودن کندانسور کولرگازی به حیث عبور جریان هوا تا میزان متعددی از جریان برق مصرفی کولرگازی می کاهد .

۳ – نصب کندانسور کولرگازی در سایه منجر خودداری از اتلاف میزان قابل توجهی از انرژی مصرفی آنان خواهد شد . عوامل موثر در کاهش راندمان کولر آبی ؟

۴ – در صورت قابلیت و امکان کولرگازی را در مسیر باد نصب نمائید , چون این کار منجر انتقال حرارت خوب تر در کندانسور شده و در فیض ارتقا راندمان و کاهش مصرف انرژی حاصل خواهد شد .

۵ – کارایی شود محوطه پشت کولرگازی دارنده فضای قابل قبولی جهت گردش هوا باشد .

۶ – درزگیری مطلوب اطراف کولرگازی , قرار نداشتن در معرض تابیدن بی واسطه خورشید , خدمت به موقع و منزه نمودن فیلترهای هوا و رادیاتور , تاثیر به سزایی در کاهش مصرف انرژی الکتریکی دارا‌هستند .

۷ – در شهرهای جنوبی مملکت که دارنده آب و هوای فراوان گرم و مرطوب میباشند , کاشتن یک اصله درخت در حوالی کولرگازی , حدود ۱۰ تا ۱۵ درصد کاهش مصرف انرژی الکتریکی را به همراه خواهد داشت . علاوه بر این که کاشتن درخت در جوار ساختمان ها سبب ساز زیبایی و عایق سوز‌و‌سرما و گرمای ساختمان هم می شود . تعمیر کولر گازی مشهد

۸ – برق مصرفی کولرگازی , همزمان با استعمال از چراغ های کم مصرف ( به دلیل تشعشع حرارتی کمتر این چراغ ها ) به میزان قابل توجهی کاهش می‌یابد .

۹ – کلیه کولرگازی دارنده مرتبه تهیه دما ( ترموستات ) میباشند . لذا با اعتنا به این که شایسته ترین سکو برودت خانه در فصل‌تابستان دربین ۲۰ تا ۲۵ سکو سانتی گراد است , بایستی از سرد کردن بیش تر از حد محل سکونت جلوگیری کرد .

در کولرگازی دوتکه , کمپرسور و کندانسور در واحدی به اسم یونیت فرنگی درنظرگرفته شده گردیده اند . این واحد در بیرون از ساختمان نصب می شود . واحد تبخیر یا این که اواپراتور و شیر انبساط هم در یک واحد به اسم یونیت داخلی درنظرگرفته شده گردیده اند . کولرگازی دوتکه عموماً دارنده دستگاه در اختیار گرفتن از راه و روش بدور هست . هوا را در جهت ورود به محیط خانه یا این که دفتر از روزنه مخصوصی که به خروجی هوا دارای اسم و رسم است می گذرد . به خواسته پرهیز از ورود گرد وغبار و موردها شبیه به باطن محیط خانه یا این که دفتر کار , پشت خروجی هوا , غربال سیمی یا این که اسفنجی تعبیه می شود .

گهگاه احتمالا بر اثر عدم تهیه ترموستات و یا این که ازدیاد گاز شارژ شده اواپراتور و یا این که جزو لوله برگشتی برفک یا این که یخها ذوب شوند و در فیض آب از جداره هایکولرگازی سرریز نماید . برای پیشگیری از این خلل ترتیبی اتخاذ شده‌است که در صورت پیدایش وضعیت فوق , آب به بیرون از کولرگازی سوق دهی شود . این وظیفه بر عهده سینی پایین کولرگازی است . در منتخب از سینی , لوله مخصوصی درنظرگرفته شده که‌این آب ها از آن بیرون میشوند . برای دوری از ریزش آب , عموماً به لوله مذکور شیلنگی پیوند می خورد و با قرار دادن آن بر روی تراز زمین از متفرق شدن ذرات آّب در محیط پرهیز می شود .

شیوه سرماساز در کولرگازی :

چگونگی تولید سوز‌و‌سرما در بخش اعظمی از وسایل سرماساز نظیر کولرگازی , فریزر , آب سرد کن , و . . . شبیه است , در کولرگازی , همانند یخچال فریزر , از تبدیل گاز به مایع بوسیله ارتقاء فشار و در سود ایجاد سوز و سرما که در اثر تبدیل مایع به گاز ساخت می شود . چهت نیل به انگیزه متبوع ( خنک نمودن محیط ) به کارگیری می نمایند . فقط تفاوت را می توان در خنک کردن کندانسور ( رادیاتور ) دانست که در کولرگازی بوسیله هوای دمیده شده بر روی آن گرمای ضروری گرفته می شود . در حالی که در فریزر برای داشتن هوای خنک از دمیدن هوا بر روی اواپراتور استعمال میشود .

لطفا به این مطلب رای دهید:
[تعداد: 0    میانگین: 0/5]
مدیر سایت

Share
Published by
مدیر سایت
Tags: تعمیرات کولرتعمیرات کولر گازیتعمیرات کولر گازی تهران

Recent Posts

ارائه خدمات لوله بازکنی مولوی

 اگر می خواهید از خدمات لوله بازکنی مولوی استفاده کنید با گرفتن تماس با یکی از نیروهای لوله بازکن متخصص…

3 سال ago

راهکار های طلایی برای رفع گرفتی لوله فاضلاب حمام

قطعاً هرنوع گرفتگی با مشکلاتی همراه است اما گرفتگی در محدوده رفع گرفتی لوله فاضلاب حمام و سرویس بهداشتی وضعیت…

3 سال ago

آفتابه انواع آن و کارایی آن

با وجود این که امروزه در سرویسهای بهداشتی از شلنگ استفاده می شود که در مدل های استیل و یا…

3 سال ago

آموزش روش تبدیل توالت فرنگی به ایرانی + کلیپ آموزش

گاهی ممکن است توالت فرنگی در قسمتی از ساختمان نصب شده باشد و می خواهند آن را به توالت ایرانی…

3 سال ago

آشنایی با انبر مشکل گشای فاضلابی و کارکرد آن

 انبر مشکل گشا فاضلابی یا به اصطلاح انبر فاضلابی یک وسیله بسیار ساده و در عین حال پر کاربرد می‌باشد…

3 سال ago

آیا بازکردن لوله با جوش شیرین موفقیت آمیز است؟

بازکردن لوله با جوش شیرین،سرکه،نمک از روش های سریع و کم هزینه  برای خانم های خانه دار است. بازکردن لوله…

3 سال ago