باز کردن راحت و سریع سینک ظرفشویی

تمیز کردن و گشودن لوله ظرف‌شویی برای پاک کردن بقایای چربی و مواد غذایی در لوله ظرف‌شویی و خودداری از گرفتگی آن , اگر‌چه گاه یک کتری آب‌جوش درون آن بریزید یا این که این‌که ترکیب متساوی نمک و جوش‌شیرین را در شکاف ظرف‌شویی بریزید و یک کتری آب‌جوش به آن بیش تر فرمایید . همینطور برای رفع گرفتگی […]

نظافت کردن و گشودن لوله ظرف‌شویی برای پاک کردن بقایای چربی و مواد غذایی در لوله ظرف‌شویی و دوری از گرفتگی آن , اگرچه گاه یک کتری آب‌جوش باطن آن بریزید یا این که این‌که ترکیب هم اندازه نمک و جوش‌شیرین را در رخنه‌ ظرف‌شویی بریزید و یک کتری آب‌جوش به آن بیش تر نمائید . همینطور برای رفع گرفتگی لوله تخلیه ظرف‌شویی , یه خرده جوش‌شیرین و نمک را به نسبت هم اندازه ترکیب نمائید و در ترک سینک بریزید و فورا کمی سرکه به‌این ترکیب بیش تر نمائید و در‌حد قابلیت و امکان رویکرد آب را برای دوران کوتاهی ببندید . بعداز مدتی , کار را با ریختن یک کتری آب جوش به اتمام برسانید . دقت داشته باشید که از ریختن مواد چرب و روغن باطن ظرف‌شویی پرهیز کنید چون این کار علاوه بر تجمع چربی در لوله‌های تخلیه آشپزخانه , موجب گرفتگی این لوله‌ها در منزل شما یا این که خانه‌های زیرین آپارتمان‌های دیگر می گردد و دردسرهای فراوانی برای شما و مخصوصا دیگر همسایه‌ها مهیا میکند . چاه بازکنی مشهد

عارضه ها دریافت کردن گونه های لوله های فاضلاب و چاره های بازکردن لوله :

گرفتگی لوله عارضه ها متعددی دارااست . البته مهم‌ترین عوارض گرفتگی لوله عبارت اند از :

افتادن شی ها فرنگی نظیر ساعت , تلفن همراه تلفن همراه , اثاثیه بازی , زیور آلات و مصالح ساختمانی در باطن لوله و کاسه دستشویی .
تجمع چربی در دیواره لوله و چسبیدن آشغال ها به چربی ها که معمول ترین برهان گرفتگی لوله و سینک ظرفشویی است .
تجمع گل و لای و شن و ماسه در کفشورهای ایوان و پارکینگ
گیر کردن حیواناتی مثل موش و گربه در باطن لوله
این دست اندرکاران مهم ترین دست اندرکاران گرفتگی لوله میباشند که زیاد نیز شایع می باشند و حتما تا بحال برای شما نیز پیش آمده اند .

ولی استراتژی چیست؟ چه گونه از گرفتگی لوله ها پیشگیری کنیم؟

شما می توانید با به کارگیری از بعضا استراتژی‌ها , از گرفتگی لوله ها دوری نمایید یا این که دفعات گرفتگی لوله ها را به حد اقل برسانید .

برای دوری از گرفتگی لوله های فاضلاب آشپزخانه و سینک ظرفشویی این نکات را رعات فرمائید :

گذشته از شستن ظرفها چربی ها و زباله و پس باقی مانده خوراک را عالی از ظرفها تمیز فرمایید . چون در صورتیکه این کار را انجام ندهید , به مرور چربی در دیواره لوله ها عده میشود و سبب چسبیدن پس باقی مانده های خوراک به دیواره می شود . و بعد از مدتی سبب گرفتگی لوله می شود . روش دیگر برای جلو گیری از گرفتگی این است که آشغالهای ریز نظیر پس باقیمانده غذاها , برگه و دستمال کاغذی را در باطن سینک نیندازید . در صورتیکه همین نکته ها را رعایت نمایید لوله ها را از گرفتگی نجات داده اید .

روشهای لوله بازکنی در در تهران و سینک ظرفشویی در در در تهران :

برای لوله بازکنی در در تهران راههای متعددی موجود است که مطمئن ترین روشها عبارت اند از :

به کار گیری از محلولهای شیمیایی استاندارد : زمانی که گرفتگی لوله و سینک جزئی باشد و شما مطمئن باشید که گرفتگی لوله بخاطر چربی است , می‌توانید از این محلولها برای لوله بازکنی در در تهران استعمال فرمایید . برای استعمال از این روش محلول را از لوله بریزید و تا ۱ الی ۲ ساعت شکیبایی نمایید و آن‌گاه آب داغ دررون لوله بریزید . همان طور که گفته شد در صورتیکه گرفتگی جزئی و بخاطر چربی باشد , لوله به احتمال بسیار گشوده خواهد شد .
لوله بازکن دستی : مراد از لوله بازکن دستی چیزی نظیر شلنگ کوتاه یا این که هر چیزی مشابه به آن هست . شما هنگامی میتوانید از لوله بازکن دستی برای لوله بازکنی در در تهران به کار گیری فرمائید که مسافت سینک تا چاه فاضلاب کم باشد . برای استعمال از این روش شما بایستی یک شلنگ کوتاه و مشقت بار را داخل لوله کرده و فشار دهید تا گرفتگی را رفع نماید .
به کارگیری از پمپ آب : درین روش دهانه ی لوله ی پمپ آب را در دهانه لوله گرفته شده قرار داده و پمپ آب را روشن می‌کنیم و آب با فشار وارد لوله شده و لوله را گشوده می نماید . این روش وقتی مطلوب است که گرفتگی بخاطر شی ءها فرنگی باشد .
به کارگیری از فنرهای لوله بازکنی : شایسته ترین روش برای لوله بازکنی در در تهران به کارگیری از فنر و دستگاه لوله بازکنی است . به کارگیری از فنر لوله بازکنی شایسته ترین و روش برای لوله بازکنی است چون گرفتگی هر دلیلی که داشته باشد با فنر رفع خواد شد . همینطور به کار گیری از فنر برای بازکردن و رفع گرفتگی لوله در در در تهران سرعت بالا ترین خط مش هم میباشد . از مزایای دیگر به کار گیری از فنر و دستگاه لوله بازکنی این است که دیواره لوله ها زخم نخواهد روئت کرد و همینطور دیواره ها تماما پاک خواهند شد

ترفندهای رفع گرفتگی دستشویی اهل ایران و خارجی

استعمال از پمپ نشت یابی لوله با دستگاه دقیق منطقه تهران فوری

به کارگیری از دستگاه تراکم هوا

استعمال از فنر لوله بازکنی

استعمال از فنر لوله بازکنی خانگی

رفع گرفتگی سرویس بهداشتی خارجی و اهل ایران بوسیله پمپ

برای حل این نقص‌ به امداد پمپ ابتدا آب را باطن چاه می ریزیم و آغاز به پمپ زدن میکنیم . فشاری که از سوی پمپ به سیفون وارد می شود فاضلاب داخل آن را به جلو میراند و گرفتگی آن رفع می شود .

رفع گرفتگی سرویس بهداشتی اهل ایران و خارجی با دستگاه تراکم هوا

البته در صورتی گرفتگی شدیدتر باشد پمپ امداد چندانی نمی‌کند و به سراغ دستگاه تراکم هوا میرویم . در دستگاه تراکم هوا می توان فشار را تهیه و تنظیم کرده و تا تعدادی برابر ارتقاء اعطا کرد . این دستگاه هوای باطن مخزن خویش را با فشار بسیار به باطن لوله ها تخلیه می نماید و گرفتگی را گشوده می نماید .

رفع گرفتگی سرویس بهداشتی خارجی و اهل ایران با فنر لوله بازکنی

علاوه بر پمپ و دستگاه تراکم هوا می توان برای رفع گرفتگی سرویس بهداشتی خارجی , اهل ایران و لوله های فاضلاب از فنر لوله بازکنی به کار گیری نمود . فنر لوله بازکنی علاوه با گشودن گرفتگی با توان بالا قابلیت و امکان لایروبی و جرم زدایی را هم آماده خدمات نصب و تعمیر توالت فرنگی توحید مرکز تهران

چاه بازکنی خانی آباد

لطفا به این مطلب رای دهید:
[تعداد: 0    میانگین: 0/5]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *