آیا شما به دنبال خرید یک توالت فرنگی جدید هستید؟

اگر چه احتمال دارد آسان رسد اما ما به شما پیشنهاد میکنیم که پیشین از خرید مقاله ذیل را بخوانید .

آیا شما به دنبال خرید یک توالت فرنگی تازه هستید؟ . / خدمات توالت فرنگی

توالت فرنگی : اندازه گیری

مطمئن گردید که دستشویی جدیدبا فضای دستشویی شما مدل باشد . برای انجام این کار مسافت ی دربین دیوار پشتی توالت و مرکز تخلیه ویا پیچ و مهره هایی که دستشویی را در کف نگه میدارد را میزان بگیرید . خوب تر است قبل از برداشتن توالت قدیمی , اندازه گیری را انجام دهید .

گونه های دستشویی خارجی : یک یا این که دو قطعه

سرویس بهداشتی ها در نوع های یک یا این که دو قطعه ساخته میگردند . بیشتر آنان دو قطعه میباشند به‌این صورت که کاسه به مخزن متصل است . عموما دستشویی خارجی دو قطعه از یک قطعه ارزانتر است البته تلاش هر دو شبیه است هرچند دستشویی خارجی یک قطعه راحت خیس منزه میشود .
امروزه سرویس بهداشتی خارجی وال هنگ یا این که دیواری مدل دیگری از دستشویی خارجی است که در منزل های امروزی دوچندان دوست داستنی است . خدمات توالت فرنگی

کاسه دستشویی خارجی :

کاسه دستشویی خارجی به دو صورت دایره ( گرد ) و بیضی می‌باشد ./ خدمات توالت فرنگی  معمولا کاسه های بیضی ۲ اینچ از کاسه های گرد بلند خیس می باشند و راحتی بیشتری دارا هستند . کاسه های سرویس بهداشتی گرد ارزانتر بوده و شایسته ترین مورد برای فضاهای کوچک میباشد . طول کاسه به صورت کلی در میان ۱۴ تا ۱۵ اینچ از مرحله به بالا ( سوای صندلی ) میزان گیری میشود , اما در کاسه های بزرگتر برای راحتی وقابلیت دسترسی خوبتر طول صندلی فی مابین ۱۶ تا ۱۹ اینچ در حیث گرفته می شود .
مخازن سرویس بهداشتی خارجی و سیستم فلاشینگ :
نسبتاً تمام سرویس بهداشتی های خارجی گنجایش مخزن شبیه دارا هستند . در هنگام گزینش مخزن , شما می بایست میزان روزنه فلاشینگ و محل قرار تصاحب کردن اهرم فلاشینگ را در لحاظ بگیرید . روزنه فلاشینگ که در راس مخزن واقع شده‌است , به وسیله اهرم فلاشینگ فعال شده و آب را آزاد می نماید . هر چه روزنه بزرگتر باشد , میزان جریان آب بیشتر است . اهرم های فلاشتانک در طرف جلو و یا این که بالای مخزن قرار دارا هستند . در زمینه‌ی سیستم گرانشی فلاشتانک نیز معمول ترین و بی آلایش ترین سیستم , از وزن آب برای فشار فلاشینگ به کار گیری می نماید .
صندلی سرویس بهداشتی خارجی :
بیشتر سرویس بهداشتی های خارجی دارنده قطعات غیر وابسته می‌باشند . بدین مفهوم که صندلی آن جدا می شود و شما میتوانید با اعتنا به رنگ دستشویی صندلی متبوع خویش را تعیین نمایید . صندلی سرویس بهداشتی به دوصورت دایره ( گرد ) و بیضی میباشد . سعی نمائید شایسته ترین و راحت ترین را گزینش نمایید . رفع بوی بد چاه فاضلاب خاقانی اصفهان

خدمات توالت فرنگی

آیا دستشویی خارجی مورد قابل قبولی است؟ /خدمات توالت فرنگی

تا جایی که می‌توانید از سرویس بهداشتی خارجی به کار گیری نکنید اما خانم های حامله در زمان بارداری خویش برای مراقبت تندرست ستون مهره ها و پیشگیری از کمر درد می‌توانند از سرویس بهداشتی اهل ایران به کار گیری نکنند .

دستشویی خارجی ;

کادو غرب برای شرقی هاست . امروزه اهل ایران ها هم همانند غربی ها به‌این گونه از دستشویی ها رغبت متعددی نشان می دهند تا جایی که در بعضی از هتل ها و منزل های گران قیمت کشور‌ایران , به کارگیری از دستشویی سنتی اهل ایران حذف شده است!

خوب تر است بدانید به کارگیری مضاعف از دستشویی خارجی از نگاه بهداشتی مضرات بخش اعظمی داراست و آدم را مبتلا بیماری های صعب العلاجی , نظیر کولیت یا این که قولنج روده می نماید . چاه بازکنی هروی

بیشترین تفاله طعام در «سیگموئید» روده بزرگ انباشته می شود و در صورتیکه این عضو مورد فشار مطلوب قرار نگیرد , عملیات دفع به راحتی صورت نخواهد گرفت .

استعمال از دستشویی خارجی باعث می شود که فشار واجب بدین عضو وارد نیاید و همین فرمان در دراز مقطع موجب پیدایش بیماری های مرتبط با روده بزرگ می شود .ولی در به کار گیری از دستشویی های سنتی اهل ایران ; مخصوصا در صورتی سنگینی تن را روی پای چپ در اختیار بگذاریم , در دست کم زمان اجابت مزاج صورت خواهد گرفت ./خدمات توالت فرنگی در‌این‌صورت روده کاملا , تخلیه می شود .

در آوردن اجسام از چاه توالت و فاضلاب آرژانتین مرکز تهران

لطفا به این مطلب رای دهید:
[تعداد: 0    میانگین: 0/5]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *