آموزش نحوه لوله کشی توکار کولر های گازی در ساختمان

فراگیری شیوه لوله کشی توکار کولر های گازی در ساختمان
یکی از رویکردهای جدید در مورد تاسیسات ساختمان در هنگام لوله‌کشی و اجرای کارها تاسیساتی اجرای لوله‌کشی توکار کولرگازی است . صد رد صد هر روز بر محبوبیت کولرهای‌گازی افزوده میگردد و ارگانیک است که خانه‌هایی که به تازگی در جمهوری اسلامی ایران ساخته میگردند نیز لوله‌کشی توکار کولرگازی را مدنظر قرار بدهند تا در آتی بتوانند از این سیستم برای تهویه مطبوع منزل به کارگیری نمایند .

نصب کولر گازی و لوله کشی توکار برای نصب کولر گازی

لوله‌کشی کولرگازی با لوله‌کشی فاضلاب و یا این که لوله‌کشی آب سرد و گرم ساختمان متعدد است و شاید این لوله‌ها به وسیله لوله‌کش آب و فاضلاب انجام نشود و می بایست کارشناس نصب کولرگازی تخصص واجب برای اجرای لوله‌کشی کولرگازی را داشته باشد .

اجرای لوله‌کشی توکار کولرگازی نیز برای ساختمان‌های نوساز و نیز برای ساختمان‌های کهن قابلیت و امکان پذیر است با این تفاوت که در ساختمان‌های کهن نیاز به تخریب و لوله‌کشی هزینه‌های اجرا را تا حدود متعددی ذیل الشعاع قرار میدهد .

معمولا لوله‌کشی کولرگازی برای کولرهای‌گازی دو تکه که دارنده یک پنل داخلی و یک پنل فرنگی میباشند زمینه به کارگیری است . در واقع این لوله‌ها میباشند که رابطه در بین پنل داخلی و پنل فرنگی را برقرار می نمایند .

لوله کشی کولر گازی

به کارگیری از لوله‌کشی توکار برای کولرهای دو تکه و یا این که اسپلیت به جهت این که راز و صدای کمتری ساخت می نمایند و فضای کمتری اشغال می نمایند و همینطور به جهت زیباتر بودن و مصرف برق کمتر و بخصوص به جهت این که این کولرها عمده خواستار دارا هستند انجام میگردد .

چرا لوله‌کشی توکار کولرگازی

همانطور که توضیح دادیم اتصال در بین پنل داخلی و پنل فرنگی کولرهای گازی با به کارگیری از لوله‌کشی انجام میگردد . این لوله ها از متاع مس میباشند و فراوان حیاتی و آسیب پذیر میباشند . کوچکترین فشار و یا این که گرد و غبار و ضربه‌ای میتواند منجر رخنه‌ شدن , فساد , انسداد و خطاها فنی کارکردی کولرگازی شود .

مشکلات ایجاد شده در هنگام لوله کشی کولر گازی

وجود این خطاها در کنار زشت بودن لوله‌کشی روکار کولرگازی برای نمای منزل و فقدان مکانی برای تخلیه آب کولرگازی منجر میگردد همواره لوله‌کشی توکار کولرگازی به لوله‌کشی رو کار ترجیح داده شود .

براین اساس سه خط مش موجود است . یا این که این که ابدا لوله‌کشی نشود که ناممکن شاید , یا این که این که از کولرهای گازی ایستاده و یا این که پنجره‌ای مصرف شود که خطاها مختص خویش را دارااست و مصرف برق متعددی دارااست و یا این که این که لوله‌کشی توکار برای کولرگازی مورد علاقه قرار بگیرد .

لوله‌های مسی و روکش‌های منحصر به فرد این لوله‌ها

مورد دیگر فضای اندک جانور در ساختمان‌ها و آپارتمان‌های مدرن است که اذن تعبیه کولرهای آبی رنگ و شبکه کشی و یا این که به کارگیری از کولرهای گازی ایستاده و پنجره‌ای را به مردمان نمی‌دهد و می بایست بتوانند از تمامی گنجایش ساختمان به کارگیری نمایند و همین مورد در بردن لوله‌های کولرگازی در توی‌کار نیز بی تاثیر فقدان .

آموزش نحوه لوله کشی توکار کولر های گازی

شیوه لوله‌کشی توکار کولرگازی

لوله‌های موضوع به کارگیری برای لوله‌کشی توکار کولرگازی از دسته لوله های مسی تعیین میگردند . استدلال تعیین لوله‌های مسی برای لوله‌کشی توکار کولرگازی فراوان است اما بصورت کلی می‌توان بضاعت انتقال مطلوب گاز , خم کاری ریلکس , قابلیت و امکان تعمیر و جوشکاری و حالت فیتینگ ریلکس به اتصالات برنجی را تیتر کرد .

ضمن این که لوله‌های مسی مقاومت فراوان متعددی دارا هستند و بدین آسانی در ذیل کار نمی‌پوسند و در گیر سولفاته نمیشوند . اما در زمان اجرا و لوله‌کشی می بایست نصاب کولرگازی فراوان اعتنا نماید چون این لوله‌ها فراوان حیاتی بوده و به راحتی له میگردند و می‌شکنند . متخصصان نصب و لوله‌کشی کولرهای گازی می بایست این نکته را نیز مورد علاقه قرار دهند که می بایست حالت مراقبت از لوله را در هنگامی که هنوز کار تعمیرات منزل و یا این که ایجاد منزل به اتمام نرسیده فراهم نمایند و به خیر این لوله ها ساپورت و مهار شوند تا در گیر آسیب‌های نا مراد نشوند .

لوله کشی کولر گازی نصب کولر آبی مشهد

لوله‌کشی توکار کولرگازی با یک نصب عادی کولرگازی تفاوت‌های متعددی دارااست . استدلال آن نیز به طور کامل معین است . زمانی نصاب کولرگازی برای نصب کولرگازی مبادرت می نماید معمولا نیازی به لوله‌کشی ندارد و می بایست صرفا پنل داخلی و بیرونی را نصب نماید و کار تمام است .

ولی در حین لوله‌کشی کولرگازی می بایست یک لوله کش کولرگازی ضمن در حیث به چنگ آوردن مکان نصب پنل داخلی و مکان قرار به چنگ آوردن پنل فرنگی بخصوص در‌حالتی که ساختمان جدید در اکنون تولید است و رعایت همه حالت استاندارد مقدمه لوله‌های کولرگازی را بکشد .

لوله کشی کولر گازی

برای این کار می بایست لوله‌ها را به خیر با روکش‌های منحصر به فرد عایق کاری نماید تا درصد احتمال زخم مقداری پایین‌تر بیاید و ضمنا لوله‌ها برای انتقال گاز خنک عایق باشند .

علت تصویه فاضلاب و پساب و راههای تصویه فاضلاب

بعد از این که لوله‌های مسی عایق شدند می بایست مسیر لوله‌کشی به وسیله مهندس تاسیسات و یا این که خویش اجرا کننده لوله‌کشی کولر معین شود و خوبتر است این مسیر با بقیه تاسیسات ساختمان تلاقی نداشته باشد . مسیر لوله‌کشی کولرگازی دربرگیرنده دو مسیر جدا از هم میگردد .

یک مسیر , مسیر لوله‌های مسی و رابط دو پنل داخلی و فرنگی است و مسیر دیگر مسیر در این یا این که لوله فاضلاب کولرگازی است . کولر‌های گازی با آب کار نمیکنند اما رطوبت هوا را اخذ می نمایند که‌این مورد منجر میگردد آب در دستگاه عده شود و برای تخلیه این آب مسیری پیش‌بینی شده‌است که می بایست در هنگام لوله‌کشی توکار کولرگازی این مسیر که به مسیر در این دارای اسم و رسم است در راستای فاضلاب با لوله‌کشی جدا از هم سوق دهی شود .

معمولا برای لوله در این از لوله تک لایه یا این که پروپیلن به کارگیری میگردد و قطر ۳۵ لوله کفایت می نماید . از این رو از دو جهت می بایست شیاری در دیوار تعبیه شود . یک شیار برای لوله‌های مسی در راستای رایزر , داکت و یا این که مسیر پیش‌بینی شده برای انتقال لوله‌های مسی در راستای نصب پنل فرنگی که عمدتا بر روی پشت بام است و یک مسیر در راستای لوله فاضلاب که بسته به محل نصب کولرگازی معمولا نزدیک‌ترین رایزر فاضلاب است کشیده میگردد . ( اما خوبتر است در راستای لوله فاضلاب جذبی باشد ) .

لوله‌های پروپیلن یا این که تک لایه را متناسب با مسیر و با الگو‌بندی و در ذیل محل نصب کولرگازی تعبیه می نمایند و لوله‌های مسی را معمولا در مسافت مطلوب در فراتر از لوله در این و در پشت محل نصب کولرگازی در حیث میگیرند . سرویس و تعمیر آبگرمکن لواسان تهران فوری

بعد از لوله‌کشی فاضلاب می بایست لوله‌های مسی اجرا شوند . این لوله‌ها بصورت حلقه‌ای میباشند و متراژ متعددی را سوای نیاز به اتصال لوله تازه میتوانند پوشش دهند .

لطفا به این مطلب رای دهید:
[تعداد: 0    میانگین: 0/5]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *