آشنایی با پکیج تصفیه فاضلاب و مزیت آن

چاه بازکنی وفادار

تصفیه فاضلاب و مزیت های آن

یک کدام از دستگاههای مطلوب جهت تصفیه فاضلاب پکیج تصفیه فاضلاب است . پکیج تصفیه فاضلاب بهداشتی – انسانی واحد کوچک تصفیه‌ای می باشند . از پکیج‌های تصفیه فاضلاب برای تصفیه فاضلابهای بهداشتی در ظرفیتهای اندک استعمال میشود . به دلیل آن که در چنین مواقعی تولید تصفیه خانه‌های متعارف ( بتنی ) سبب ارتقا هزینه‌ها و اشتباهات تولید و افتتاح از سیستم میشود . در واقع پکیج تصفیه فاضلاب یک تصفیه منزل کوچک است . پکیج تصفیه فاضلاب همگی واحدها و امکانات ما یحتاج سیستم تصفیه در یک واحد مجتمع شده و سیستم را کار کشته می‌سازد که بطور جدا فعالیتهای تصفیه‌ای فاضلاب خویش را به انجام برساند . پکیج تصفیه فاضلاب فواید اکثری دارااست .

پکیج تصفیه فاضلاب را می‌توان در کارگاه‌های مجهز ساخته و در محل پروژه نصب نمود و به این ترتیب ضمن ارتقا کیفیت ایجاد می‌توان عملیات اضطراری در محل را به دست‌کم رساند . از پکیج تصفیه فاضلاب در کارخانه‌ها و مجموعه‌های کوچک با جمعیت قلیل استعمال میشود . پکیج‌های تصفیه فاضلاب کار کشته می باشند که فاضلابهای بهداشتی را مطابق استانداردهای اداره حفاظت محفظه زیست کشور‌ایران تصفیه کنند . چه بسا از پساب این پکیج‌های می‌توان برای آب پاشی فضای سبز و مصارف کشاورزی طبق استانداردهای زیست محیطی استعمال نمود .

لوله کشی آب اشتباهات مهم در نصب کولر گازي ( قسمت اول )

مزایای تصفیه فاضلاب

پکیج تصفیه فاضلاب مزایای متعددی دارااست . به خیال و خاطر این مزایای مضاعف است که استعمال متعددی دارااست . به جهت مزایای پکیج‌های فلزی ( پکیج تصفیه فاضلاب ) امروزه در مملکت ما بطور گسترده‌ای از آنان برای تصفیه فاضلابهای بهداشتیانسانی استعمال میشود . پکیج تصفیه فاضلاب فواید عمده‌ای دارااست . مهم‌ترین مزایای پکیج تصفیه فاضلاب فلزی عبارتند از :

عملکرد مضاعف بالا در تصفیه فاضلاب مطابق استانداردهای اداره حفاظت محفظه زیست

• پرتابل بودن و قابلیت و امکان جابجایی پکیج چه بسا بعد از نصب و راه‌اندازی تعمیر آبگرمکن فاطمی مرکز تهران

سریع در تولید و نصب و راه‌اندازی

• برخورداری از همگی امکانات و سیستمهای ما یحتاج تصفیه و عدم نیاز به هیچ نوع اسباب و اثاث و امکانات جانبی دیگر

قابلیت و امکان افتتاح بی آلایش و ناچیز هزینه از پکیج

• سهولت ارتقا گنجایش پکیج و اعمال هرگونه تغییر تحول حتی‌در در حین افتتاح

ارزش پایین‌تر در ظرفیتهای ۶۰ – ۵ مترمکعب در شبانه روز نسبت به سیستمهای بتنی

• فراوانی همگی اسباب و اثاث یدکی پکیج و هزینه ناچیز تعمیر و حفظ از سیستم

قابلیت و امکان تولید در کلیه بعدها دلخواه با اعتنا به فضای در اختیار

• عدم قابلیت و امکان ساخت بوی نامطبوع به سبب ساز کارکرد مداوم سیستم‌های هوادهی

• عدم نیاز به انجام عملیات ساختمانی سنگین وزن در محل اجرای پروژه

سازش با آب و هوای بخش اعظم بخش ها مملکت

واحدهای حساس پکیج تصفیه فاضلاب

پکیج تصفیه فاضلاب متشکل از بخشهای متعددی است . ولی برای شناخت با پکیج تصفیه فاضلاب می‌توان بخشهای حساس آن را اسم موفقیت . واحدهای حساس پکیج‌های فلزی تصفیه فاضلاب بهداشتی عبارتند از :

– هوادهی

– آشغالگیری

– کلرزنی

– ته نشینی

– هاضم لجن

حفر چاه جدید

فرآیند تصفیه فاضلاب

موسسات متولی و سازنده پکیج تصفیه فضالاب , پکیج‌های فلزی تصفیه فاضلاب بهداشتی را براساس دو شیوه «لجن فعال با هوادهی گسترده» و «SBR» پباده سازی و ساخت میکنند . هر کدام از این مدل پکیج‌ها ( پکیج تصفیه فاضلاب ) متناسب با موقعیت هر پروژه پباده سازی و ساخته خواهد شد . از هر کدام از پکیج‌های تصفیه فاضلاب می بایست متناسب با نیاز استعمال کرد .

لطفا به این مطلب رای دهید:
[تعداد: 0    میانگین: 0/5]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *